Veikkaan että tuolla ovella on kohta jonossa porukkaa vekselit kourassa esittämässä tv-tarkastajaa.paksi sanoi:vedetään vaan nimi tyytyväisenä paperiin, vaikkei edes tiedetä mitä siinä sanotaan :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan että tuolla ovella on kohta jonossa porukkaa vekselit kourassa esittämässä tv-tarkastajaa.paksi sanoi:vedetään vaan nimi tyytyväisenä paperiin, vaikkei edes tiedetä mitä siinä sanotaan :lol2:
Minäkin veikkaan että menetit just 10€ tuloistas ens vuodelle.Mike sanoi:Veikkaan että tuolla ovella on kohta jonossa porukkaa vekselit kourassa esittämässä tv-tarkastajaa.
Mikäli joskus olet tv-tarkastajan lappuja nähny niin niissä ei todellakaan lue tuleeko sitä takautuvaa maksua vai ei. Vain että onko tv:tä, ja mistä lähtien tv-lupa on "ilmoitettu" eli just siltä päivältä millon tarkastaja on käyny.neutraali sanoi:no kattoko se akkas mihin papereihin se nimensä laitto. ettei vain ois joku asunto lainan takaus lappu ollu;). lukeehan niissä papereissa mitä ne vaatii, ehkä ois fiksua lukea paperit ennenkuin menee nimmareitaaan niihin laittamaan.
ehkä se tv lupatarkastaja osaa myös puhua. tosin jos vaimo on kuuro niin ei se puhekaan sitten auta;). aika lukkoon on puoliskosi tainnut mennä kyseisessä tilanteessa.Mies847 sanoi:Mikäli joskus olet tv-tarkastajan lappuja nähny niin niissä ei todellakaan lue tuleeko sitä takautuvaa maksua vai ei. .
mutta pakko kysyä, että mitä vittua? :lol2:Mies847 sanoi:Minäkin veikkaan että menetit just 10€ tuloistas ens vuodelle.
Pulla sanoi:mutta pakko kysyä, että mitä vittua? :lol2:
Juu sen kyllä tajusin mutta miksi ihmeessä? Paloiko jollain siis hermo? Jos paloi, niin mistä vitusta? :lol2:quaz sanoi:Eiks vippimaksu oo se 10€ vuodessa? Ei siin mitään, tosi hyvä "payback"
Sulla ei ole ilmeisesti tv-lupatarkastaja vieraillut?neutraali sanoi:ehkä se tv lupatarkastaja osaa myös puhua. tosin jos vaimo on kuuro niin ei se puhekaan sitten auta;). aika lukkoon on puoliskosi tainnut mennä kyseisessä tilanteessa.
Ren sanoi:Sulla ei ole ilmeisesti tv-lupatarkastaja vieraillut?
Oman kokemuksen mukaan ne on pahimpia kusettajia ja paskan jauhajia mitä maa päällään kantaa. Tossa vuonna 2001 makasin kipeenä himassa kun ovikello soi, mutta enhän mä jaksanut nousta ylös. No ovikello soi tietty uudestaan ja uudestaan ja sitten jollain viidennellä soitolla raahauduin ihan paskana ovelle ja lupatarkastajahan se siellä. Setä esitti korttinsa ja rupesi kyselemään tv:stä ja mä en suunnilleen tajunnu mitään mitä se puhuu, mutta sanoin, että ei mulla mitään telkkaria ole. Ei mulla tv:tä ollutkaan, mutta se sai mun nimen paperiin selvittämällä jotain, että sen pitää ottaa kuittaus jokaisesta taloudesta minkä se on käynyt tarkistamassa. Siinä paperissa minkä mä allekirjoitin, ei ollut mitään mainintaa monelta kuukaudelta peritään takautuvasti tai joudunko maksamaan tarkastusmaksun, mutta multa sitten lähdettiin perimään takautuvasti 10 kuukaudelta (vuoden alusta)+ tarkastusmaksu. Valitin tietysti hallinto-oikeuteen tosta touhusta, mutta eipä sekään mennyt läpi koska minä en pystynyt näyttämään esimerkiksi kuiteilla, että olisin vienyt telkkarin vaikkapa kierrätyskeskukseen...siis mitä v***** ajattelin...Tossa meneteltiin hivenen mun oikeustajun vastaisesti, eli syyllinen kunnes toisin todistetaan ja todistaminenkin käytännössä mahdotonta. Tiivistetysti voisin todeta, että koko tarkastustoiminta on aivan perseestä.
Huppe sanoi:Idiootti pitää olla jos nimeään mihinkään kirjoittelee. Itse en laita nimeäni mihinkään paperiin, enkä avaa ovea kenellekään kenen en tiedä ennalta tulevan. TV-lupakin on maksettu mutta silti. Kaikille saakelin jehovan todistajille jaksa ovea availla...
Heavy-rock sanoi:Toihan oli jo selvää kusetusta. Mutta millähän sen todistaa sitten.. ei juur millään.