CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nostan hattua, että joku jaksaa hinkata 10vuotta ja 4kiloo lihasta. Pitää olla kova usko puhtaaseen urheiluun. Kun vaan nuoret uskoisikin puhtaaseen urheiluun, eikä lähtisi leikkimään roinalla. Itse valitsin silloin aikoinaan eri tien ja tein ekassa parissa vuodessa n. 30kiloa lihasta. Kannatan nuorille puhdasta urheilua!

:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuukka on kilpaurheilija. Pointtina on saada kisapaketti paremmaks eikä pelkästään kasvaa mahdollisimman isoksi. Voiha se olla puuduttavaa puurtaa 10 vuotta salilla jos kehitystä ei tule ku se 4 kiloa jos se lihasmassan hankinta on ainoa tavote. Kuten Tuukka tossa itse sanokin niin oishan sitä lihasta varmasti tarttunu enemmän jos ei ois kisannu ollenkaan

TVoiha se olla puuduttavaa puurtaa 10 vuotta salilla jos kehitystä ei tule ku se 4 kiloa jos se lihasmassan hankinta on ainoa tavote.

Kyl se puuduttavampaa on piikittää itseensä steroideja lopun ikäänsä, että pysyy samoissa ja maksaa niistä, valehdella sukulaisille ja ravata tsekkaamassa veriarvoja. Tuskin paljon lihakset lisääntyy 13 vuotta treenanneella roinaajalla, samoin ei lisäänny natulla.

Kyl se puuduttavampaa on piikittää itseensä steroideja lopun ikäänsä, että pysyy samoissa ja maksaa niistä, valehdella sukulaisille ja ravata tsekkaamassa veriarvoja. Tuskin paljon lihakset lisääntyy 13 vuotta treenanneella roinaajalla, samoin ei lisäänny natulla.

Onko kokemusta?

Zone-sarja -42%
@Jatkuvuus , miten on mennyt loppurutistus kohti EM-kisoihin? Minä päivänä on menomatka? Tsemppiä!

Eipä tässä ole ollut pienintäkään ongelmaa. Kaikki sujunut todella hyvin. Olen saanut kroppaa vielä tiukemmaksi ja treenannut kovaa Fitness Classicista lähtien. Nyt oon tässä jo tekemässä viimeistelyjä kohti torstaista kisaa. Tänään lähden junalla Helsinkiin ja Lento lähtee Barcelonaa kohti aikaiseen keskiviikko aamuna. Keskiviikkona on kilpailuun rekisteröityminen.

Nää kuvat on viikon takaa keskiviikolta. Tänään otan vielä vimoset kunnonseurantakuvat.

(11)m.jpg (12)m.jpg (13)m.jpg

Eipä tässä ole ollut pienintäkään ongelmaa. Kaikki sujunut todella hyvin. Olen saanut kroppaa vielä tiukemmaksi ja treenannut kovaa Fitness Classicista lähtien. Nyt oon tässä jo tekemässä viimeistelyjä kohti torstaista kisaa. Tänään lähden junalla Helsinkiin ja Lento lähtee Barcelonaa kohti aikaiseen keskiviikko aamuna. Keskiviikkona on kilpailuun rekisteröityminen.

Nää kuvat on viikon takaa keskiviikolta. Tänään otan vielä vimoset kunnonseurantakuvat.

katso liitettä 148172 katso liitettä 148173 katso liitettä 148174
Vie tuo kunto lavalle.

@Jatkuvuus , tuli mieleen, hermoiletko tai jännitätkö kisojen kynnyksellä paljon vai jännitätkö ns. terveellä tavalla ennen kisoja? Muistanko oikein, että sun tavoite on päästä kuuden sakkiin? Varmaan kuvia ja videota tulee kisojen jälkeen vai? Mielenkiinnolla odotan sun kisoja!
PS. Ois hyvä kun liiton puolesta olisi hyvä kuvaaja tuottamassa materiaalia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
@Jatkuvuus , tuli mieleen, hermoiletko tai jännitätkö kisojen kynnyksellä paljon vai jännitätkö ns. terveellä tavalla ennen kisoja? Muistanko oikein, että sun tavoite on päästä kuuden sakkiin? Varmaan kuvia ja videota tulee kisojen jälkeen vai? Mielenkiinnolla odotan sun kisoja!
PS. Ois hyvä kun liiton puolesta olisi hyvä kuvaaja tuottamassa materiaalia.

En jännitä ollenkaan. Ainoat pienet jännitykset ovat olleet just ulkomaisissa kisoissa, eivätkä kyllä vaikuta negatiivisesti. Tavoite on nyt tosissaan finaalipaikka ja itse siihen uskon tällä hetkellä. Ylihuomenna nähdään. Kuviahan tuolla otetaan ja ulkomaiset kuvaajat kuvaa saiteilleen varsinkin sitten finaaliporukkaa. Jos jään alkukisaan, niin silloin jää materiaali luonnollisesti vähäisemmäksi.

Viimeksi olit värejä vaille valmis ja ihan pirun paineinen, kun kerroit kuvapäivityksessä, että "kohtaa alkaa tasapainottelu vedellä ja suolalla". Mielestäni olit tuolloin kuivempi ja paineisempi kuin lavakuvissa.

Kisapäivänä olin selvästi parhaimmillani. En tiedä, miten tuohon vastaisi, mutta lavaolosuhde ja kotikuvien varjostukset on aina aivan eri asioita. Lavalla kunto ei näytä samalta. Kun otin kuvia heti kisan jälkeen olin vieläkin parempi, kuin previkoissa. Sitä vaan on katsottava eri tavalla. Öljyäminen jo yksistään vie kovuutta tietynlaisista kuvista, niin olen ainakin itse huomannut :)

Moi!
Kun vedät tommoseen kovaan ja tiukkaan kondiksee itsesi ja testosteroni tasojen olettaisi putoavan, niin kysymys kuuluu: huomaatko itse mitää ns. oireita dieetillä ja jos huomaat niin minkä sortin ongelmia? Ja kauanko kestää sinulla että palautuu ”normi” olo, dieetin jälkeen? Jos kyssäri on liian henkilökohtainen niin kunnioitan päätöstäsi olla vastaamatta.

Moi!
Kun vedät tommoseen kovaan ja tiukkaan kondiksee itsesi ja testosteroni tasojen olettaisi putoavan, niin kysymys kuuluu: huomaatko itse mitää ns. oireita dieetillä ja jos huomaat niin minkä sortin ongelmia? Ja kauanko kestää sinulla että palautuu ”normi” olo, dieetin jälkeen? Jos kyssäri on liian henkilökohtainen niin kunnioitan päätöstäsi olla vastaamatta.

Ei mulla kummempia ongelmia ole ollut. Joka dieetti on ollut helpompi. Viimeisinä viikkoina normaali panetus häviää lähes kokonaan, mutta en tiedä johtuuko vaan rasituksesta tai väsymyksestä. Normaali olo palautuu ihan päivissä, kun alan syömään enemmän. Treenit taasen eivät ole normaaleja moniin viikkoihin kisan jälkeen, vaan niitä pitää hakea pidemmän aikaa.

Ei mulla kummempia ongelmia ole ollut. Joka dieetti on ollut helpompi. Viimeisinä viikkoina normaali panetus häviää lähes kokonaan, mutta en tiedä johtuuko vaan rasituksesta tai väsymyksestä. Normaali olo palautuu ihan päivissä, kun alan syömään enemmän. Treenit taasen eivät ole normaaleja moniin viikkoihin kisan jälkeen, vaan niitä pitää hakea pidemmän aikaa.

Oletko koskaan käynyt mittaamassa testo-arvoja? Mietin vaan että miten sulla on vaikuttanut kova treenaaminen natuna, plus lukuisat rankat dieetit testotasoihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom