CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
75,9kg

IMG_8763 75,9kg 1 (21)M.jpg IMG_8763 75,9kg 1 (33)m.jpg IMG_8763 75,9kg 1 (34)M.jpg

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ole tossa kondiksessa paljon pois raavittavaa.

Ei ole ei. Se on vaan hyvä juttu, koska mulla muuttui ruokavalio aika paljonkin tässä pari viikkoa sitten. En tiedä yhtään miten se toimii dieetillä.

Oon seurannut sua muutaman vuoden ja tykkään sun fysiikasta, se on niin tasapainoinen ja liioittelematon. Iso peukku!

Kiitos paljon. Mulla kun nuo isoimmat lihankasvatustalkoot on jo ohi, niin olen pystynyt hiomaan kroppaani pienemmillä muutoksilla koko ajan kilpailullisesti paremmaksi. Nyt alkaa balanssi olla aika hyvin kohdallaan. Vielä kisakuntoa, esittämistä ja olemusta ylipäätään pystyy parantamaan.

Mikä mahtaa olla tämä iso muutos ja mikä ajatus sen taustalla on ? Jos saa udella ja haluat asiaa enemmän avata :)

Meikäläisen ruokavalio on ollut jo vuosien ajan hyvin proteiinipainotteinen. Olen syönyt protskua karkeasti ottaen 3,5g per painokilo. Työpaikan verikokeissa ilmeni, että munuaiseni eivät pysty suodattamaan tehokkaasti tuota määrää protskua. Tiputin dieetille lähtiessä protskua n. 100g pois ja korvasin tuon määrän pääasiassa hiilareilla. En ole koskaan dieetannut niin korkeilla hiilareilla mitä nyt. Olo on toki loistava ja energiaa riittää, mutta saa nähdä miten dieetti potkii.

Syy noin korkeaan protskua on mulla ollut se, että se toimii kohdallani erittäin hyvin painon säätelyssä. Korkeilla protskuilla pystyn pitämään painoni siellä missä haluan ilman, että joutuisin luopumaan mistään. Esim. herkuttelusta. Dieettini on myös aina toiminut tosi hyvin korkeilla protskuilla.

Pitkäaikainen korkea proteiinimäärä on heikentänyt minulla munuaisten suodatusnopeutta ja nyt pitää tehdä muutos, ennenkuin tulee pahempia ongelmia. Verenpaine voi alkaa nousemaan ja myös munuaiset kasvamaan kokoa.

Itselläkin lievä vajaatoiminta ollut jo lähes koko eliniän. Se pysyy kurissa hyvin pienillä muutoksilla. Joka lämpöisen ruuan päälle t-lusikallinen ruokasoodaa ni auttaa.

Itselläkin lievä vajaatoiminta ollut jo lähes koko eliniän. Se pysyy kurissa hyvin pienillä muutoksilla. Joka lämpöisen ruuan päälle t-lusikallinen ruokasoodaa ni auttaa.

Menee pahasti OT:n puolelle, mutta millaisia sivuvaikutuksia tuosta vaivasta tullut? Itsellä vatsa toimii aika huonosti, mutta mitään ei lääkärissä löydetty.

Hieno kunto, samalla kunnioitettava päätös. Varmasti tekee nyt vaan hyvää kerätä ajatuksia ja vähän antaa kropalle lepoa. Itse mietin, että olisiko hyvä aika tehdä "Utit" ja pitää se 4-8 viikkoa totaalilepoa? Sen verran vaikutti mies sekä fyysisesti että henkisesti olevan väsynyt tossa videolla.

Tsemppiä jatkoon!

Suositut

Back
Ylös Bottom