CBB Tuukka Heikkinen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kummatkin versiot on tyylikkäitä poseerauksia Tuukalla, mutta jos pitää valita ja vertailuna käytetään ylläolevia kahta vaihtoehtoa niin ehdottomasti vatsat jännitettynä. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oikea vai vasen? Ajatuksia? Tää on oikeasti itselle aika iso asia, joten mielipiteitä. Vakuumilla näytän isommalle, nuo on täysin samasta kohtaa napattu. En jotenki itse tykkään, että kevyestikkään jännittäisin vatsoja. Sit jos jännittää, niin pitää KUNNOLLA rutistaa.

vatsatt.jpg

Mun mielestä oikea näyttää paremmalle. En tiiä johtuuko vain ajoituksesta, mutta latsit näyttää isommilta oikeassa.

Mun mielestä oikea näyttää paremmalle. En tiiä johtuuko vain ajoituksesta, mutta latsit näyttää isommilta oikeassa.

Siis kaikkihan siinä alkaa vetämään kasaan latseista lähtien, jos alkaa temppuilemaan vatsojen kanssa. Tai sit en vaan osaa. Pintahengityksellä ei mulla oikein oo sen kummempaa vaikutusta tuohon ulkomuotoon

Emmäkään mitään osaa. Kunhan kerroin vain oman mielipiteeni asiaan :)
Sen verran mitä on itse tullut poseerausta harjoiteltua niin on se vaan melkoisen hemmetin vaikeeta hommaa.

Oikea parempi. Tosin paha sanoa miten tuomarit sen näkee? Mielestäni näytät oikeessa kireemmältä, ja latsit näyttää leviävän paremmin, sekä rinta näyttää paksummalta. Niin, ja kylkien "sahat" erottuu hieman paremmin:)

Joten tsemppiä tätäkin kautta, hyvältähän se kondis näyttää!

Lavalla väreissä ja ölyissä rutistamalla saa esille enemmän yksityiskohtaa ja kivistä lookkia, tosin noissa kuvissa oikea on jopa parempi.
Kireänä ne vatsat saa esille kuitenki kohtuu hyvin ihan hengittelemällä ja pienellä rutistuksella?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lavalla väreissä ja ölyissä rutistamalla saa esille enemmän yksityiskohtaa ja kivistä lookkia, tosin noissa kuvissa oikea on jopa parempi.
Kireänä ne vatsat saa esille kuitenki kohtuu hyvin ihan hengittelemällä ja pienellä rutistuksella?

No saa niitä paloja esiin, mutta se syö taas sitten muuta, kuten latseja ja rintakehän paksuutta.

Uusimpien kuvien perusteella ei nyt ole käytännössä enää tiristettävää, well done!

Kiitti Olli. On tässä vielä tekemistä. Nyt on kuitenkin sen verran aikaa, että lupaavalta alkaa näyttämään.

IMG_7452mp.jpg

Oikean puoleinen pose on parempi mun silmään ja näytät siinä paremmalta kokonaisuutena ehkä johtuu pään asennosta osittain.
Edellisen sivun kisakuviin vielä sen verran, että ehdottomasti vatsat jäykkänä parempi.
Lisään vielä etten lajista tiedä mitään, mutta mielipiteeni sanon kysyttäessä. Tsemppiä kisohin!

Oikea vai vasen? Ajatuksia? Tää on oikeasti itselle aika iso asia, joten mielipiteitä. Vakuumilla näytän isommalle, nuo on täysin samasta kohtaa napattu. En jotenki itse tykkään, että kevyestikkään jännittäisin vatsoja. Sit jos jännittää, niin pitää KUNNOLLA rutistaa.

Oikea. Ehdottomasti.
Sitten jos omaa selän mallia Utti Hietala tai Jani Pernell niin voi jännittää päkkiä etuposessa minkä pystyy, mutta loppujen kannattaa sitten vaan vetää keuhkoja täyteen ja vatsaa sisään niin näyttää paremmalta / isommalta.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom