CBB Tuukka Heikkinen

Kiitos poijjaat. Keväällä olin taudin kourissa kisojen kannalta ratkaisevimman ajan, joten niin pienestä se on joskus kiinni. Nyt olen vastaavassa tilanteessa, kuin pari viikkoa ennen kevään kilpailuja, mutta ILMAN vittumaista tautia. Tästä vedetään nyt perse ruvella semmoinen kunto, että voi jälkeen päin ihastella.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tuli taas hinkattua poseerausta.

IMG_3220 76,7kg (5)mm.jpg
 
Pirun makee v-malli miehellä. Ja vyötärö ihailtavan kapea (no homo).
Perkule ku sais itsekin latsit leviin tolla viissiin :(
 
Nyt tärähtää huippuvinkki eetteriin. Jos ette ole testanneet, niin ehdottomasti kannattaa koittaa:

- Laita ennen treeniä päälle ihonmyötäinen tiukka tank-top.
- Laita tank-topin päälle ihan normaali suht väljä t-paita.

Varsinkin rintaa ja selkää treenatessa tuntuma treenattaviin lihaksiin on aivan järkyttävän kova! Jotenkin nuo päällekkäin olevat kankaat saavat aikaan todella mahtavan vaikutuksen. Hupparin kanssa ei tule vastaavaa vaikutusta ainakaan itselläni. Olen nyt tehnyt näin muutaman viikon ajan, eikä tästä nyt pääse irti ollenkaan :)
 
Itsekin olen jo vuosia treenannut kesät-talvet tiukka tekninen paita / t-paita-kombossa..en voisi enää kuvitellakaan treenaavani pelkässä t-paidassa..sama homma "alakerrassa", pitkät "kompressiokalsarit + shortsit on must!!
 
Ihan random kyssäri. Luin sivuiltas et käsi ollut suurimmillaan 47 cm, onko toi pumppimitta? Ja kiinnostais paljon oli painoa tuolloin? :)
 
Ihan random kyssäri. Luin sivuiltas et käsi ollut suurimmillaan 47 cm, onko toi pumppimitta? Ja kiinnostais paljon oli painoa tuolloin? :)

Kyllä se oli niin pumppimitta, kuin olla ja voi. :) Painoa oli muistaakseni 89kg ja siihen oli tankattu ihan kunnolla. Pääasia, että mitta näyttäisi vaan mahdollisimman paljon.
 
Onko sinulla Tuukka valmentajaa vai duunailetko treeniohjelmat ja ruokavaliot itse itseäsi neuvoen?
 
Onko Tuukka saanut "helposti" lihaa jalkoihin vai onko pitänyt priorisoida tai käyttää muita konsteja ?

No ehkä hiukan paremmin on alakertaan lihas tarttunut, jos vertaa vaikka yläpodiin. Johtuu varmasti erilaisesta lihasten hermotuksesta ylä- ja alakropan välillä. Ennen puntinnostoa ehdin pelaamaan lätkää viitisen vuotta joten jaloille tuli siellä jo paljon hapotusta, mikä varmasti on auttanut lihasten kasvatuksessa. En ole koskaan priorisoinut alakropasta muuta, kuin persettä ja lähentäjiä. Tämä siksi, että saisin jaloistani tasapainoisemmat.

Onko sinulla Tuukka valmentajaa vai duunailetko treeniohjelmat ja ruokavaliot itse itseäsi neuvoen?

Itse olen itselleni valmentajana. Isoahon Teemua pyytelin kolmisen vuotta sitten valmentajaksi, mutta Teemun pyynnöstä päädyttiin vain jakamaan ajatuksia, joista olen saanut paljon uutta treeneihini. Tuolloin perustelin valmentajan hankintaa sillä, että tavoitteet ovat kovat ja halusin pärjätä CBB:ssä EM-tasolla. Seuraavana vuonna olinkin sitten EM-kisoissa neljäs ja melkolailla vain omilla opeilla. Ravintopuolen olen vetänyt täysin omin oppeineni aina.
 
Back
Ylös Bottom