CBB Tuukka Heikkinen

Hanskoissa ihan silmin havaittava kehitys :)

Kyllä sitä vähän on tullu pattia lisää.

Moro Tuukka! Hyvältä näyttää :hyvä: Missä kalorit nyt liikkuu, vai onko salaisuus :) Teetkö ylimääräistä aerobista ollenkaan?

Kalorit normaalina treenipäivinä päälle 2700. Mitä on ylimääräinen aerobinen? :) Salipunttien lisäksi teen pari erityyppistä kuntopiiriä, jotka varmaan osaltaan voi lukea aerobiseksi, kuitenkin sellasta iron-cardiota. Treenin päälle vähän crossaria ym. maitohaponpoistoliikuntaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sieltäpä se vastaus tulikin mitä hain, vaikka vähän huonosti asian muotoilinkin :) Minkäsverran sulla olikaan painoa viime kisoissa?

Alimmillaan oli aamupaino 73,1kg.


Tässä pari nykyhetken photograaffia.
 

Liitteet

  • IMG_2655.jpg
    IMG_2655.jpg
    287 KB · Katsottu: 2 278
  • ttr.jpg
    ttr.jpg
    372,5 KB · Katsottu: 1 495
Kylläpä se rasva palaa ja kovvoo!

Sopiva vauhti. Asteen verran aikataulua edellä tällä hetkellä. Se on aina hyvä juttu.
 

Liitteet

  • IMG_6505m.jpg
    IMG_6505m.jpg
    531 KB · Katsottu: 8 419
Saako kysyä, että miten pysyy offilla noin hienossa kunnossa mistä tuo dieetti alkoi? Olin ymmärtänyt, että vain aloittelijat pystyvät lisäämään lihasta ja vähentämään rasvaa samaan aikaan. Muiden täytyy ottaa rasvaa ja lihasta lisää samaan aikaan ja sitten yrittää päästä rasvoista eroon säilyttäen lihas. Mutta eihän tuossa offikunnossasi maallikon silmään ole yhtään liikaa rasvaa normaaliolosuhteita ajatellen, vaikka kilpailuun olisikin. Olisin mielelläni pysyvästi tuossa "offikunnossa".
 
Saako kysyä, että miten pysyy offilla noin hienossa kunnossa mistä tuo dieetti alkoi? Olin ymmärtänyt, että vain aloittelijat pystyvät lisäämään lihasta ja vähentämään rasvaa samaan aikaan. Muiden täytyy ottaa rasvaa ja lihasta lisää samaan aikaan ja sitten yrittää päästä rasvoista eroon säilyttäen lihas. Mutta eihän tuossa offikunnossasi maallikon silmään ole yhtään liikaa rasvaa normaaliolosuhteita ajatellen, vaikka kilpailuun olisikin. Olisin mielelläni pysyvästi tuossa "offikunnossa".

No siis hommahan perustuu just siihen, että tuossa offikunnossani mulla on kuitenkin kisapainoon verrattuna noin 15 kiloa enemmän painoa. Toteutan kehityskauden juuri niin, että lähden kisakondiksesta eteenpäin ja lisään syömistä. Noin se paino pikkuhiljaa nousee ja toivottavasti myös se lihaskin kasvaa siinä samalla. Mulla kunto on hyvinkin siistin näköinen, kun siinä on se 10-15 kiloa matkaa kisakuntoon. Tuosta ylemmäs painoa tuskin kannattaakaan nostaa. Onhan mulla ollut tavoitteenakin saada elopaino 100 kiloon, mutta se taitaa jäädä haaveeksi. Siitä on niin toivoton matka taas tiukkaan kisaiskuun ja varmasti ne saavutetut gainssitkin jäisivät hyvin vähäisiksi. Järkevällä safkailulla paino pysyy tosi hyvin hallinnassa ja sitä myöten myös nämä kisadieetit ovat kestoltaan lyhyempiä.
 
Onhan sinne tullut meloonia kainaloon, kuten sanotaan! Balanssi selässä parantunu hyvin ja alkaahan tuossa olemaan joulukuusen vikaa..

Hyvältä näyttää! Takaosastokin pykälän kireemmäksi taas niin avot!
 
Olen ihan itsekin yllättynyt, miten hyvin tuo selkä on nyt kiristynyt ihan alhaalta asti jo tässä vaiheessa. Aiemmin alaselkä on ollut mulle hankalampi paikka, mitä nyt. Aika hyvä balanssi selässä alkaa nyt olemaan.
 
Kyllähän tuosta ainakin kuntoon ehtii! Ja respektit Treenibunkkeri -blogista, harva viitsii ideoida ja toteuttaa yhtä laajamittaista blogia/sivustoa :)
 
Lassisempaa lassikkimieheltä. Selkäänkin alkanu tulla Wileniusmaista suonta. Tällä hetkellä antibioottikuuri päällä. Pieni epäilys lääkäriltä, että mykoplasmasta kyse. Verikokeet maanantaina.
 

Liitteet

  • see.jpg
    see.jpg
    667,2 KB · Katsottu: 1 024
  • IMG_6843 77,6kg (11)m.jpg
    IMG_6843 77,6kg (11)m.jpg
    460,4 KB · Katsottu: 894
  • IMG_6843 77,6kg (13)m.jpg
    IMG_6843 77,6kg (13)m.jpg
    475 KB · Katsottu: 894

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom