CBB Tuukka Heikkinen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lokakuista tilannetta.
 

Liitteet

  • IMG_5838mp.jpg
    IMG_5838mp.jpg
    425,7 KB · Katsottu: 7 967
En oo seurallai treenibunkkeria kovin aktiivisesti mutta minkäslaista treeniä menee tällä hetkellä? Jotain priorisaatiota tjsp?
 
Moro Tuukka! Lueskelin tota sun treenibunkkeri sivustoa ja silmään pisti juttu tossa miesten ruokavaliossa toi että voi yhden banaanin käytännössä syödä päivässä onko tälle jokin peruste?? itse ainakin vetelen sen pari banskuu päivässä eli ennen ja jälkeen treenin.
 
Moro Tuukka! Lueskelin tota sun treenibunkkeri sivustoa ja silmään pisti juttu tossa miesten ruokavaliossa toi että voi yhden banaanin käytännössä syödä päivässä onko tälle jokin peruste?? itse ainakin vetelen sen pari banskuu päivässä eli ennen ja jälkeen treenin.

Lähinnä kaloreihin perustuva peruste. Eihän tässä mitään ongelmaa ole banaanien kanssa, jos kalorit vaan sulla sen sallii tavoitteitasi palvelevaksi.
 
Moi, kysäsin tätä jo tuolla sun blogissa mutta laitan nyt kuitenkin tänne eli jos haluan tuossa sun ruokavalio esimerkissä korvata sen lounaan makaronin (3dl) riisillä korvaanko sen 3dl riisiä vaikko 1dl riisiä? Hyvä blogi muuten ollut suuresti apua!
 
Alkaa olla viimeiset päivät loppuvuoden keventelystä. Tarkoitus ollut antaa kropan pikkuisen huokaista, ennen kisadieetin alkua. Sain boostattua kroppaa aika hyvin tuon välidieetin jäljiltä ja nyt on hyvä aloittaa hommat, kun kroppa on täysin ilman kipuja ja toimii tehokkaasti. Eilen treenattiin Jari Sorsan kanssa yläpadia Itä-Suomessa.
 

Liitteet

  • 10897791_864137756940993_6200907184839822729_n.jpg
    10897791_864137756940993_6200907184839822729_n.jpg
    192,2 KB · Katsottu: 3 306
Minkälaisella kaloreilla Tuukka offilla painelee ? Aika vähän on ollut juttua cbb ukkojen ruokavalioista, ainakin menny mulla ohi.
 
Minkälaisella kaloreilla Tuukka offilla painelee ? Aika vähän on ollut juttua cbb ukkojen ruokavalioista, ainakin menny mulla ohi.

Korkeimmalla jaksolla söin 4600 kcal päivässä ja siitä alaspäin alimmillaan 3400 kcal päivässä.
 
Tsemiä dieetille! Varmana tulee jälleen kova paketti lavalle :thumbs:
 
Alkaisi olla heti eka dieettikuukausi paketissa. Paino vähän seilailee ja alimmillaan oli maanantaina 79,4kg. Kroppa tiukkenee hyvää tahtia tulevaa kisaa ajatellen ja olen lähes varma siitä, että nyt tulee parasta lavalle, mitä minulta on nähty. Kohtapuolin edessä on suunniteltu kaloreiden tiputus ja toinen vastaava tulee sitten maaliskuun alulla.
 

Liitteet

  • IMG_6343 79,4kg (34).jpg
    IMG_6343 79,4kg (34).jpg
    590,7 KB · Katsottu: 10 623

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom