CBB Tuukka Heikkinen

Valitettavasti ei ole vain yhtä juttua, vaan monien eri juttujen yhteisvaikutus. Jos yksi asia pitäisi nostaa ylitse muiden, se olisi varmasti järkevästi toteutetut yhtäjaksoiset treenikaudet ilman loukkaantumisia. Viimeksi on ollut joku paikka paskana 12 vuotta sitten.

Miten sää oot tän loukkaantumatta olemisen toteuttanu?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö ole ollut mitään venähdyksiä ym? Kuulostaa kyllä todella hyvältä.

No eipä ole ollu. Jotakin kramppeja tosin, etupäässä selässä, joiden vuoksi on tullut lepäiltyä muutama päivä. Pientä liikarasitusta myös ympäri kroppaa, mutta sitä pitää AINA ollakin, että menee kehitys eteenpäin.

Miten sää oot tän loukkaantumatta olemisen toteuttanu?

Varmaan tämä on just sitä fiksusti reenaamista ja oman kehon tuntemusta. Hyvää tuuria ja paljon venyttelyä ja tilanteiden ennakointia.
 
No eipä ole ollu. Jotakin kramppeja tosin, etupäässä selässä, joiden vuoksi on tullut lepäiltyä muutama päivä. Pientä liikarasitusta myös ympäri kroppaa, mutta sitä pitää AINA ollakin, että menee kehitys eteenpäin.
Varmaan tämä on just sitä fiksusti reenaamista ja oman kehon tuntemusta. Hyvää tuuria ja paljon venyttelyä ja tilanteiden ennakointia.

Tästäpä voisi nuoret jullit ottaa onkeensa.

Ihan referenssinä, itse kuljen toista polkua. En venyttele, en ennakoi kiputiloja kropassa vaikka merkit on selvästi ilmassa vaan junttaan menemään. Ei ole vielä edes 12 - vuotta pelkkää punttisalia putkeen takana, mutta vammoja onkin ollut sitäkin enemmän ja kaikki ihan omaa hölmöyttä aiheutettuna. Viimeiset 5 vuotta olen vain toivonut täysin kivutonta treeni vuotta ja soveltanut treenejä sen mukaan miten tietyt paikat antaa treenata.

Pientä liikarasitusta myös ympäri kroppaa, mutta sitä pitää AINA ollakin

ja tämä pitää osata tunnistaa, koska se että vähän "juilii" ei estä treenaamista vaan silloin ollaan oman kropan sietokyvyn rajoilla, rajalla missä kehitytään.

Siinä voitte katsella jatkuvuuden kuvia huuli pöyreänä ja miettiä miten tuo on tehty. Vastaukset on tuossa ja jatkuvuuden nikissä, jatkuvuus.


Ps. hemmetin hienoa duunia!
 
Tästäpä voisi nuoret jullit ottaa onkeensa.

Ihan referenssinä, itse kuljen toista polkua. En venyttele, en ennakoi kiputiloja kropassa vaikka merkit on selvästi ilmassa vaan junttaan menemään. Ei ole vielä edes 12 - vuotta pelkkää punttisalia putkeen takana, mutta vammoja onkin ollut sitäkin enemmän ja kaikki ihan omaa hölmöyttä aiheutettuna. Viimeiset 5 vuotta olen vain toivonut täysin kivutonta treeni vuotta ja soveltanut treenejä sen mukaan miten tietyt paikat antaa treenata.

ja tämä pitää osata tunnistaa, koska se että vähän "juilii" ei estä treenaamista vaan silloin ollaan oman kropan sietokyvyn rajoilla, rajalla missä kehitytään.

Siinä voitte katsella jatkuvuuden kuvia huuli pöyreänä ja miettiä miten tuo on tehty. Vastaukset on tuossa ja jatkuvuuden nikissä, jatkuvuus.


Ps. hemmetin hienoa duunia!

Kiitosta tästä J_mp, paljon paikkaansa pitäviä sanoja oot osannut pistää peräkkäin lauseiksi! :)


Lähiaikoina potkaisen täydellä höyryllä käyntiin BLOGIN osoitteessa:

www.tuukkaheikkinen.fi

Seurailkaa ihmeessä, siellä mm. kattavat raportit tulevista PM- ja MM-kilpailuista. Myös mielenkiintoisia projekteja luvassa.
 
..
 

Liitteet

  • 1234746_10151825448696912_150839316_n.jpg
    1234746_10151825448696912_150839316_n.jpg
    22,8 KB · Katsottu: 3 817
Tästäpä voisi nuoret jullit ottaa onkeensa.

Ihan referenssinä, itse kuljen toista polkua. En venyttele, en ennakoi kiputiloja kropassa vaikka merkit on selvästi ilmassa vaan junttaan menemään. Ei ole vielä edes 12 - vuotta pelkkää punttisalia putkeen takana, mutta vammoja onkin ollut sitäkin enemmän ja kaikki ihan omaa hölmöyttä aiheutettuna. Viimeiset 5 vuotta olen vain toivonut täysin kivutonta treeni vuotta ja soveltanut treenejä sen mukaan miten tietyt paikat antaa treenata.



ja tämä pitää osata tunnistaa, koska se että vähän "juilii" ei estä treenaamista vaan silloin ollaan oman kropan sietokyvyn rajoilla, rajalla missä kehitytään.

Siinä voitte katsella jatkuvuuden kuvia huuli pöyreänä ja miettiä miten tuo on tehty. Vastaukset on tuossa ja jatkuvuuden nikissä, jatkuvuus.


Ps. hemmetin hienoa duunia!

Hyvää tekstiä MUTTA itse olen hieman erimieltä tästä seikastta. Lihahuollolla ja hyvällä lämmittelyllä yms. vältetään kohtuu hyvin loukkaantumisia mutta on tämäkin osittain geneettinen juttu.

Tuukka on tästä hyvä esimerkki ja miksei Hietalan Uttikin. Treenipainot ovat joissain liikkeissä kuitenkin niin isot että jollain toisella "kropalla" toteutettuna saattaisi jotain paukahtaa vaikka huollosta ja muista asioista olisi huolehdittukin.

Osittain siis olen samaa mieltä mutta asialla on myös toinen puoli. Jokainen on varmasti nähnyt salilla sen +40 vuotiaan penkkijermun joka lyö kylmiltään 100kg tankoon ja jatkaa siitä ylöspäin sarjapainoihinsa. Monesti kun näiltäkin kavereilta kysyy vammoista niin mitään suurempaa ei ole ollut.
 
Kunto on tässä mennyt vaan eteenpäin SM-kisojen jälkeen, joten tänään tankkausta ja vauhditetaan hommaa entisestääm :) Sponsoritilanteeni kohennuksen voi todeta tuolta Facebook-sivultani, ketä kiinnostaa....

Reittä ja tankkausevästä.
 

Liitteet

  • IMG_1385mp.jpg
    IMG_1385mp.jpg
    417,9 KB · Katsottu: 747
  • IMG_1383mp.jpg
    IMG_1383mp.jpg
    177,6 KB · Katsottu: 727
kun noi kotisivut avaa niin pyytää jotain kirjautumis tunnuksia? onko vielä sivut kesken vai? tsemppiä loppu rutistukseen! hyvältä näyttää!
 
kun noi kotisivut avaa niin pyytää jotain kirjautumis tunnuksia? onko vielä sivut kesken vai? tsemppiä loppu rutistukseen! hyvältä näyttää!

Sivusto avataan tämän kuun aikana, työtä tehdään sen eteen.
 
Tuukka on ehdottomasti sponsorinsa ansainnut. Onnea siitä.
Nyt vaan sitten jatkossa kunnolla niitä päivityksiä, koska näitä sinun tekemisiäsi seurailee kyllä erittäin mielellään :)

Ps. Finnmaxin maustamaton Whey Max 100 oli muuten ensimmäinen lisäravinne, joka tuli kaupasta mukaan poimittua ;)
 
Testailen kisavalmisteluja, huomenna kuviteltu kisapäivä. Eilinen reenikunto tässä.
 

Liitteet

  • IMG_1521mp.jpg
    IMG_1521mp.jpg
    414,6 KB · Katsottu: 2 770
  • IMG_1525mp.jpg
    IMG_1525mp.jpg
    268,9 KB · Katsottu: 972
  • IMG_1522mp.jpg
    IMG_1522mp.jpg
    473,3 KB · Katsottu: 1 077
Tässä tämän päivän kisakuntoa. Tulin siihen tulokseen, että rasvaa on vielä selvästi poltettavana, joten pitää vähän tiukentaa tahtia ensi viikoksi. Luojan kiitos tätä aikaa tässä vielä on, että kehtaa tuonne MM-lavalle edes mennä seisomaan.
 

Liitteet

  • IMG_1572mp.jpg
    IMG_1572mp.jpg
    321 KB · Katsottu: 1 379
  • IMG_1555mp.jpg
    IMG_1555mp.jpg
    420,4 KB · Katsottu: 2 404
Joopa joo, rasvaiselta näyttää:) Testasitko jotain erilaisia viimeistelyjä? Siis erilaisia kuin aikaisemmissa kisoissa?

Ei ole mitään paskapuhetta, vaan ihan yksinkertainen karu fakta on se, että rasvaa on liikaa ja siitä pitää päästä eroon ennen seuraavaa kisaa.

Testasin kaliumin ja magnesiumin määriä kuviteltua kisatilannetta kohdin. Tuo kokeilu toimikin hyvin ja nesteet sai ropasta paremmin pois, mutta selvisi myös se, että sitä rasvaa on viellä paikoitellen ihan liikaa. Aiemmin en ole rajummin kikkaillut kivennäisten kanssa. Noita määriä oon päivitellyt tuonne facebook-fanisivulleni.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom