CBB Tuukka Heikkinen

Meinasin juuri tulla taas huutelemaan tuosta kisaraportista, mutta sinähän oletkin sen jo ehtinyt tänne lataamaan.
Kiitoksia!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten aattelit mennä tän välin, kun MM-kisat on vasta marraskuun puolivälissä? Maltillinen plussakausi ja lyhyt dieetti vai kuinka?
 
Miten aattelit mennä tän välin, kun MM-kisat on vasta marraskuun puolivälissä? Maltillinen plussakausi ja lyhyt dieetti vai kuinka?

Dieettipohjaa soveltaen kolme seuraavaa viikkoa, sitten ihan perusdieetillä eteenpäin. Näin toimin riippumatta siitä, onko PM-kisat tässä välissä vai ei.
 
Kattokeehan siitä totally naturaalin kehityskaarta. Best years ahead!
 

Liitteet

  • 2008-2013.jpg
    2008-2013.jpg
    349,7 KB · Katsottu: 2 573
Onko heittää noihin kuviin liittyviä kisapainoja. Olis mielenkiintoista tietää. Kovaa kehitystä!

2008 alin aamupaino 69,8kg; 2010 alin aamupaino 70,0kg; 2013 kevät alin aamupaino 73,3kg; 2013 syksy alin aamupaino 73,8kg. Itse kisapainotkin multa löytyisi varmaan jostain, pitäisi vaan kaivella. Kireydet on aina olleet eri luokkaa, joten ihan suoraan ei voi vertailla, miten sitä pattia on tarttunut.

Oliko 2008 ensimmäiset kisat?

Joo, keväällä 2008. Olen aina kisannut samana vuonna sekä keväällä, että syksyllä.


Selkää on aina parjattu, mutta tästä kuvasta voi nähdä, miten paljon sinne on kaikenlaista parannusta tullut. Kova kritiikki on ollut minulle yksi suurimmista motivaattoreista saada sitä kehitystä tuonne aikaiseksi. Silloin menee hyvin, kun sen kehittymisensä näkee ihan suoraan omilla silmillä. Toki työtä on vielä tehtävä ja varaa on parantaa PALJON. SM-kisassa meni tuo tuplat takaa jotenkin vituiksi aina silloin tällöin, en tiiä minkä piikkiin se menee.
 

Liitteet

  • selät2008-2013.jpg
    selät2008-2013.jpg
    319,1 KB · Katsottu: 2 005
Upeita kehityskuvia! Nyt täyttä taistelua kohti kansainvälisiä karkeloita! Oot hieno esikuva monelle:-)
 
Onnee muuten Tuukalle kans, Joensuusta tulee kovia ukkoja:rock:

Minä kiitän. Täälläpäin on hyvät olosuhteet ja ruisleipä tehdään omasta pellosta!

Upeita kehityskuvia! Nyt täyttä taistelua kohti kansainvälisiä karkeloita! Oot hieno esikuva monelle:-)

Kiitos idolini, tästä vaan parannetaan kohti loppuvuotta.
 
Hienoa Tuukka!!! Eipä tässä muuta voi sanoa. Paljon tsemppiä sulle tuleviin kisoihin.

Kiitos vain paljon.

Minne asti sulla kestää dieetti? PM ois vissiin seuraavana?

PM-kisat seuraavana lokakuussa. Sitten MM-kisat marraskuun puolivälissä, joten aika pitkään tässä saa vielä nysvätä syömisten kanssa.

Hienoja kehityskuvasarjoja ja onnea myös (jälleen) kisamenestyksestä!

Minä kiitän. Kuvasarjat on aina motivoivia.
 
Mikä on ollut SE juttu, millä olet saanut lihamäärän kasvatettua tuolla iällä ja noilla reenivuosilla noinkin radikaalisti?
 
Mikä on ollut SE juttu, millä olet saanut lihamäärän kasvatettua tuolla iällä ja noilla reenivuosilla noinkin radikaalisti?

Valitettavasti ei ole vain yhtä juttua, vaan monien eri juttujen yhteisvaikutus. Jos yksi asia pitäisi nostaa ylitse muiden, se olisi varmasti järkevästi toteutetut yhtäjaksoiset treenikaudet ilman loukkaantumisia. Viimeksi on ollut joku paikka paskana 12 vuotta sitten.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom