Tutut kasvot Hymy-lehden kannessa

vilma-liina sanoi:
Tällaisesta asiastahan ei voi saada muunlaista keskustelua aikaiseksi :rolleyes:

Niinpä, mites jos tehään silleen, että kootaan punttimimmeistä raati ja pakkotoiston pojat vaan sitten riviin ja mimmit kertoo tylysti aina peukalo ylös tai alas / panisin / en panis...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omna sanoi:
Niinpä, mites jos tehään silleen, että kootaan punttimimmeistä raati ja pakkotoiston pojat vaan sitten riviin ja mimmit kertoo tylysti aina peukalo ylös tai alas / panisin / en panis...
Mua ei ainakaan kannata ottaa siihen raatiin. Näyttäsin :down: kokoajan. Mä oon nääs yhden miehen nainen, enkä jaottele näkemiäni miehiä tollasiin lokeroihin :)

horroroso sanoi:
Kuinka pitkä nenä sulla on?
Ei mikään Pinokkio versio. Tän ja monien muiden threadien perusteella joidenkin miesten on nähtävästi vaikea ymmärtää, että vastakkaista sukupuolta voi katsoa muullakin, kuin "sillä" silmällä.

vilma-liina sanoi:
Mua ei ainakaan kannata ottaa siihen raatiin. Näyttäsin :down: kokoajan. Mä oon nääs yhden miehen nainen, enkä jaottele näkemiäni miehiä tollasiin lokeroihin :)

Hohhoijjakkaaaaaa-a-aaa...

Tän ja monien muiden threadien perusteella joidenkin miesten on nähtävästi vaikea ymmärtää, että vastakkaista sukupuolta voi katsoa muullakin, kuin "sillä" silmällä.

Kyllähän toi panisin/en panisi tai seksikäs/ei seksikäs arvostelu kertoo aika paljon arvosteltavan ulkonäöstä. Erilaisia sanamuotoja voi tietysti käyttää, mutta kyllä noikin termit periaatteessa osuu asian ytimeen. Ei tuota ulkonäön panisin/en panisi arvostelua pidä sotkea uskottomuuteen. Mielestäni panisin on vain lyhyemmän kaavan mukaan ilmaistu "Tuo on niin hyvän näköinen, että ulkonäön puolesta voisin kelpuuttaa sen harrastamaan vaikka seksiä kanssani..." Mihin muuhun voi ulkoinen viehätys perustua kuin seksiin? En mäkään tyttöystävääni pettäisi, mutta en mä sen aivoja tai mieltä/luonnetta rakastele. Hänen luonteensa takia en vain rakastele muita. Aika moni vartalo kelpaisi minulle seksiin, mutta vain yksi ihminen (kokonaisuus) kelpaa suhteeseen. Jos toteaa jonkun ulkonäöstä "panisin" ei se tarkoita, että on haku päällä.

metalman sanoi:
Hohhoijjakkaaaaaa-a-aaa...
Puhutaankohan me jotenkin eri kieltä? Mun täytyy (huokaus) myöntää tyhmyyteni ja pyytää jotain miespuoleista selventämään, mitä hän todellisuudessa mahtaa tarkoittaa kommentoidessaan tyyliin panisin/en panis? :confused:

edit: N.O.Kummonen ehtikin jo avata sanaisen arkkunsa.

Luulis, että voisi olla jotain tyylikkäämpiäkin tapoja kertoa, että pitää henkilöä x mukavan näköisenä, kun "panisin". Omien oppilaitteni (heitä mitenkään mollaamatta) suuhun toi kommentti istuu kuin nyrkki silmään, mutta aikuisten miesten suusta kuulostaa aika tökeröltä. Mutta kuten oon jo monesti todennut, niin mä todellakin olen joissan asioissa :wanha: naikanen.

vilma-liina sanoi:

small%20girl%20thumb.gif

vilma-liina sanoi:
Luulis, että voisi olla jotain tyylikkäämpiäkin tapoja kertoa, että pitää henkilöä x mukavan näköisenä, kun "panisin".

Maassa maan tavalla, tällä tavalla kai sitä miesporukassa yleisesti kommentoidaan, "hyvissäkin" piireissä (kaveri kertoi kun oli päässyt piireihin). Ehkä asia naisille esitetään hieman runollisemmin.

Ja onhan tuo ilmaus tehokas, turha lätistä enempää, vois pian joutua ottaan sormet sieraimesta innostuessa samalla viittoman latinotyyliin.

Omna sanoi:

No tää panisin ja en panisi on ehkä vähän karkea mittari tuon ulkonäön arvostelemiseen. Riippuu hyvin pitkälti tuosta sen hetkisestä fiiliksestä. Vaikka sinne lavalle kärrättäisiin (siis oletetaan että miesväki toimisi naisten arvosteiljana [missä homofobia hymiö?]) lasti lämmintä ja höyryävää multaa, niin kankkusessa luultavasti panisin.

Mun mielestä rinnat oli ihan kivat... :kuola: sensijaan naama liian turvoksissa meikäläisen makuun.

Tosin mulla nyt ei oo paljo varaa sanoa, mutta enhän mää itteäni mikskään suomen seksikkäimmäks fitness pimux tituleeraakkaan. :lol2:

vilma-liina sanoi:

Niin, olin melkein varma, ettei raatiin olis suurta tunkua..;)

Ajattelin vaan kääntää tämän hieman sovinismilta haiskahtavan asetelman toisin päin..Jos se vaikka palauttelis meitä miehiä maanpinnalle....

rahkanaama sanoi:
Mun mielestä rinnat oli ihan kivat... :kuola: sensijaan naama liian turvoksissa meikäläisen makuun.

Tosin mulla nyt ei oo paljo varaa sanoa, mutta enhän mää itteäni mikskään suomen seksikkäimmäks fitness pimux tituleeraakkaan. :lol2:

Eikä ole Anukaan, vaan sivujen sisältövastaava herra X..;) Sitäpaitsi siinähän lukee Fitness model joka viittaa urheilumalliin eikä fitness kisaajaan...

Omna sanoi:
Niin, olin melkein varma, ettei raatiin olis suurta tunkua..;)

Ajattelin vaan kääntää tämän hieman sovinismilta haiskahtavan asetelman toisin päin..Jos se vaikka palauttelis meitä miehiä maanpinnalle....

Näin arvelinkin. :)

Siis asiahan on niin, että riippumatta sukupuolesta ja ajattelijan uskollisuudesta kumppaniaan kohtaan, vastakkaisen sukupuolen edustajat aiheuttavat seksuaalisia assosiaatioita ihmismielessä. Se on sitten ajattelijan arvomaailmasta kiinni että suoltaako ne ajatukset ihmisten ilmoille, ja jos suoltaa niin missä muodossa.

colemanni sanoi:
Siis asiahan on niin, että riippumatta sukupuolesta ja ajattelijan uskollisuudesta kumppaniaan kohtaan, vastakkaisen sukupuolen edustajat aiheuttavat seksuaalisia assosiaatioita ihmismielessä. Se on sitten ajattelijan arvomaailmasta kiinni että suoltaako ne ajatukset ihmisten ilmoille, ja jos suoltaa niin missä muodossa.

Seksuaalisia assosiaatioita ihmismielessä aiheuttavat myös saman sukupuolen edustajat. Ilmiö on yleinen mm. maastavetopaikalla ja kuntosalien pukuhuonetiloissa. Arvomaailman lisäksi ajatusten ulossuoltamiseen ja sen muotoon vaikuttaa mm. ikä, älykkyys, sivistys, kellonaika, humalatila, flaksi ja vapaan testosteronin määrä veressä.

cartman74 sanoi:
:offtopic:

Joku puhui tässä threadissä utareista eli tässä niihin liittyvä flash...

I'm a cow...
BUAHAHAHAHAAA!!!!!
:hyper: :rock:

Totaalinen repeytyminen on tapahtunut!

Hannibal sanoi:
Seksuaalisia assosiaatioita ihmismielessä aiheuttavat myös saman sukupuolen edustajat. Ilmiö on yleinen mm. maastavetopaikalla ja kuntosalien pukuhuonetiloissa.

Hannibal, et kai tosissaan katso maastavetäjiä sillä silmällä?

:whip: :itku:

sitäpaitsi jos jollakin naisella on 1.2 litran munkit, eihän se aiheuta muita kuin seksuaalisia ajatuksia joko puolesta tai vastaan....äkkiseltään en keksi mitään järkevää sanottavaa litran muovikannuista,ja on ollut nyt aikaa miettiä vissiin jo jokunen viíkko?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom