Tutut kasvot Hymy-lehden kannessa

kiewi sanoi:
Mikä se rumba mitäpariin kertaan toitotat nyt oikein on mihin se on lähdössä? On ottanu silikonit ja käyny salilla ja laittanu weppisaitin. Nyt se sitten pääsee johonkin messuille standille töihin.

Sponsoreina on jussi lopponen jolla ei ole edes omaa weppisaittia, veikkaisin että anun mies. Sitten on valokuvausstudio jonka kautta anun kuvat on otettu. Kolmantena jyväskyläläinen(niinkun muutkin firmat) autokorjaamo joka sekin on varmaan jonkun kummin kaiman omistama. Ei toi nyt vielä rumbalta näytä.

Ja mitenkään anua tai sen uravalintaa väheksymättä. Mistään rumbasta nyt en kuitenkaan puhuisi. Asiat perspektiiviin.

Niin, ja panisin minäkin.

Ai mikä rumba, haloo...Numero on pitänyt ottaa salaiseks ja osoitteet pois rekistereistä..kummasti näyttää kiinnostavan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Sopivan kokoiset silikonit = kaunista katsottavaa

Rantapallosilikonit = mauttomuuden huippu

Lähtisinkö rantapallosilikonitytön matkaan baarista? No, ottaen huomioon, että olen kerran lähtenyt tytön matkaan kovassa kännissä, eikä edes seissyt, niin tuskin lähtisin minkään vajaaälyisen maitoauton matkaan. Tilaisuuksia toki olisi ollut, mutta runkkaaminen on paljon kivempaa kuin yhden illan jutut jonkun tuntemattoman tytönhempukan kanssa.

Taitaa Tomi olla olla järjen suurlähettiläs kun pystyy kategorisoimaan rinnan koon perusteella naisen älykkyyden...

iivili sanoi:
? Onko sitä samaa tuubaa ihan välttämätöntä työntää pakkotoistollekin?

Tähän nyt vielä huomautan, että meidän leiristä keskustelu ei lähteny tällä erää käyntiin täällä... :D

iivili sanoi:
Eli jos joku itse itseään tituleeraa Suomen kauneimmaksi fitness-malliksi, niin hän on Suomen kaunein fitness-malli? Tekeekö 1,2l silikonia per tissi naisesta Suomen kauneimman fitness-mallin? Eikö sitä enää teekään viimeistelty, lihaksikas ja sopusuhtainen keho?

Fitness tietenkin kuuluu pakkotoistolle, mutta kuinka paljon fitnessasiaa on näissä panisin/en panisi ketjuissa, jollainen tämäkin hyvin pitkälti on? Mielestäni joko olemattoman vähän tai ei ollenkaan. Jos kyse todella on fitneksestä, niin miksei tämäkin ketju ole esim. reeni ja ravinto osiolla tai kilpailujuttujen osiolla?

Nojoo, pakko myöntää, että Mikenkin kommentissa on pointtia. Kai se on sitten vain yksilöllistä, milloin joku on jonkun mielestä täyttä paskaa ja milloin vielä "yleistä lätinää" -meininkiä.

Ja en vieläkään malta pitää turpaani kiinni vaikka usein kannattas..;)

Siis ei Enu ole itseään tituleerannu suomen seksikkäimmäksi fitness malliksi tai muuksikaan. Sivujen ideahan on tavallaan ensin esitellä Anua kolmannesssa persoonassa ja Anun omat jutut on sitten tuonnempana. Jonkun mielestä hän varmaan on seksikkäin, jonkun muun mielestä voi olla kaikkea muuta.

Ei kai ole absoluuttista mittaria millä tuon voisi mitata..;))

Omna sanoi:
Taitaa Tomi olla olla järjen suurlähettiläs kun pystyy kategorisoimaan rinnan koon perusteella naisen älykkyyden...
Anteeksi, mutta voisitko ystävällisesti kertoa, että missä kohtaa quotaamassasi postissa puhun älykkyydestä? :eek:

edit: ai kato joo, ehkä tuo "vajaaälyinen maitoauto" saattaa hieman viitata älykkyyteen. :hyper:

edit2: en pidä kinkusta kovinkaan paljoa

Viivi sanoi:
No pitihän se lehti eilen kaupassa sitten selata, isot on tissit en voi muuta sanoa, toivottavasti tyttö kestää kaiken julkisuuden mitä niistä aiheutuu.

En itse henkilökohtaisesti pidä siitä että sotketaan jo muutoinkin "yleistä arvostusta" vailla oleva laji tuollaiseen juttuun mukaan.

Jos toimittaja kysyy asiasta niin pitäisikö sitten heittää Jussilat ja olla kommentoimatta. Faktahan on, että Anu on kisannut yksissä karsinnoissa ja yksissä SM-kisoissa. Ei kai tuota faktaa voi miksikään muuttaa, vaikka joku herkkäsielu haluaisikin.

Itsekin haluisin toki, että Fitness saisi arvostusta, mitä enemmän sen parempi. Mutta faktoilla pitää pelata...Voisin luetella monta muuta paljon vakavampaa epäkohtaa fitness touhuissa, mutta en viitsi, koska siitä se vasta jolu syntyisi tietyissä piireissä...Ja sehän olisi vain minun näkemys.

Äijä sanoi:
Eikös fitness-kisoja voisi lähteä reippaasti muuttamaan kohti kaikkien haluamaa suuntaa. Arvosteluperusteiksi rintojen koko ja naamataulu. Pakollisina numeroina yläosaton bikinikierros ja vapaaohjelma sisäkön asussa. Tuomareille voitaisiin jakaa "panisin"- ja "en panisi"-kyltit, joita sitten nostelisivat tunnelmien mukaan. Kisan tietysti voittaisi eniten "panisin"-ääniä kerännyt. Tuomariston päätöksen tulisi kertomaan itse K.P, joka koko massiivisessa pöhöydessään lausuisi lavalla mikrofoniin kaikkien odottaman tuomion: "Numero 3...panisin".

Tämä oli hyvä! Pikkasen joutu varoo ettei otsa osunut työpöytään kun nauru mahan kippuraan veti..

frs sanoi:
Titfukkaisin :thumbs:

Jees :kuola:

Ei kaikkien tarvitse olla tavallisia, pitää olla joukossa myös niitä erikoisia, että jokaiselle löytyisi jotakin.

Viivi sanoi:
HELVETIN HUONO VITSI ! Kertokaa missa kohtaa piti nauraa ? :wanha: minäkö?

Tälläiseen huumoriin törmää pakkiksella joka päivä ja siitä ei kannata huomauttaa joka kerta, sitäpaitsi toi oli ihan hyvä ironinen juttu.

Hei chillaa :wanha:

Lisätään nyt vielä, että pidän sekä luomuista että tuunatuista tisuista, mutta jos päättää lähteä kulkemaan tuunauksen polkua, niin kannattaa pitää järki kädessä. Luonnollisen kokoiset silikonit on erittäin kauniit, mutta kun mennään noinkin älyttömiin kuppikokoihin, niin ei hyvää päivää. Minkäköhän kokoiset silarit sillä yhdellä Mayorsin tätillä on? Ei varmaan kovinkaan paljoa Anun keuhkoja häpeä. Kuitenkin rumat, koska jos siiselille laitetaan 12-piikkiset hirven sarvet, niin lopputulos on vähintäänkin hupaisa. Ei :kuvia:

Omna sanoi:
Ai mikä rumba, haloo...Numero on pitänyt ottaa salaiseks ja osoitteet pois rekistereistä..kummasti näyttää kiinnostavan...

Tässä maassa joutuu ihan tämmönen perustylleröinenkin laittamaan numeron ja osoitteen salaiseks heti, jos on vähänkin naama jossain lehden kulmassa. Ja tuntuu, että varsinkin kännyköiden ja tekstiviestien tulon jälkeen kaikki ahdistelu on ihan yleisestikin vaan lisääntynyt. Se viesti on niin tolkuttoman helppo laittaa menemään.

vilma-liina sanoi:
Tässä maassa joutuu ihan tämmönen perustylleröinenkin laittamaan numeron ja osoitteen salaiseks heti, jos on vähänkin naama jossain lehden kulmassa. Ja tuntuu, että varsinkin kännyköiden ja tekstiviestien tulon jälkeen kaikki ahdistelu on ihan yleisestikin vaan lisääntynyt. Se viesti on niin tolkuttoman helppo laittaa menemään.

Äläs nyt, sä et tod. ole mikään perustyllerö..;) Oon mä sut kisakunnossa nähny ja :rock:

Tomi sanoi:
Anteeksi, mutta voisitko ystävällisesti kertoa, että missä kohtaa quotaamassasi postissa puhun älykkyydestä? :eek:

edit: ai kato joo, ehkä tuo "vajaaälyinen maitoauto" saattaa hieman viitata älykkyyteen. :hyper:

edit2: en pidä kinkusta kovinkaan paljoa

Juu, ja Tomi ei ne ole maitoa ne tissit täynnä vaikka isot onkin... :D

Peace :piis:

Omna sanoi:
Jos toimittaja kysyy asiasta niin pitäisikö sitten heittää Jussilat ja olla kommentoimatta. Faktahan on, että Anu on kisannut yksissä karsinnoissa ja yksissä SM-kisoissa. Ei kai tuota faktaa voi miksikään muuttaa, vaikka joku herkkäsielu haluaisikin.

Itsekin haluisin toki, että Fitness saisi arvostusta, mitä enemmän sen parempi. Mutta faktoilla pitää pelata...Voisin luetella monta muuta paljon vakavampaa epäkohtaa fitness touhuissa, mutta en viitsi, koska siitä se vasta jolu syntyisi tietyissä piireissä...Ja sehän olisi vain minun näkemys.

En mie anua syyttänytkään, kunhan totesin vain että oli minusta kurja sekin sinne lehteen pistää, meistä fitness kisaajista ja bodaajista puhutaan muutoinkin ihan tarpeeksi paskaa muutoinkin.
Anua en ole pilkannut, itse tiensä valitsee ja tissinsä kantaa.!

Viivi sanoi:
En mie anua syyttänytkään, kunhan totesin vain että oli minusta kurja sekin sinne lehteen pistää, meistä fitness kisaajista ja bodaajista puhutaan muutoinkin ihan tarpeeksi paskaa muutoinkin.
Anua en ole pilkannut, itse tiensä valitsee ja tissinsä kantaa.!

Juu, mä olen vaan jostain syystä vähän puolustuskannalla.. :rolleyes:

Luulen tietäväni hyvin mitä tarkoitat...

Viivi sanoi:
itse tiensä valitsee ja tissinsä kantaa

Hyvin sanottu! Musta tän koko threadin vois kiteyttää silleen että "panisin jos antaa mutta jossei anna niin en panisi". :hyper:

protsku sanoi:
Hyvin sanottu! Musta tän koko threadin vois kiteyttää silleen että "panisin jos antaa mutta jossei anna niin en panisi". :hyper:
Tällaisesta asiastahan ei voi saada muunlaista keskustelua aikaiseksi :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom