Tuska-meeting!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Minä kyllä menen tuskaan mutta miittiin en taida uskaltaa tulla jos semmosta järkkäätte
(en ole vielä niin pro "tällä puolella" :D ) :kippis1:

Tinkie sanoi:
Minä kyllä menen tuskaan mutta miittiin en taida uskaltaa tulla jos semmosta järkkäätte
(en ole vielä niin pro "tällä puolella" :D ) :kippis1:
Mukaan vain kyllähän me joukolla ollaan isompia kuin nämä isot pojjat :hyper:

tuskaa

perskele... vihdoinki oon tänne päässy taas regaamaan itteni taas kiva nähä. Tomppa, joudutaan ottamaan omat viinat mukaan =) perkeles kun ei saa lasipulloja / tölkkejä ottaa. :kippis1:

-----------------------------------
Varo vaan sillä et tiedä kuka mää luulen olevani! (iron)

Mike, aattelitko olla koko keikan vai vaan yhe tai pari päivää? Voihan sieltä kalja teltasta tuoda kaljaa ulos =)

---------------------------------
Varo vaan sillä et tiedä kuka mää luulen olevani (iron)

tansku sanoi:
Mike, aattelitko olla koko keikan vai vaan yhe tai pari päivää? Voihan sieltä kalja teltasta tuoda kaljaa ulos =)

---------------------------------
Varo vaan sillä et tiedä kuka mää luulen olevani (iron)

Lauantain ajattelin vaikuttaa siellä. Pitänee hotelli hommata sitten jostainpäin sieltä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
I'm In! :kippis1:

ps. Tänään otettiin käsi kipsistä, vaivaiset 5 viikkoa oli. Rannekin muistuttaa lähinnä kuovin säärtä, ja paino putos kohisemalla. Kyllä vituttaa :curs: Noh, onhan täs onneksi vielä jonkin aikaa rantakauden alkuun, ja yhteen kesän kohokohdista, eli tuskaan!

Noh, noh. Kaikki vaan miittiin.. Ollaanhan tässä itsekin vielä kynäniskoja :D Vähän viinaksia alle niin kummasti sitä vaan ollaan isompia ja vahvempia. ;)

Mustat pakkispaidat sopisi festareille värin puolesta. Vielä en ole lippua ainakaan ostanut, kaveri jo osti. Tuskassa on ainakin ennen saanut juoda omia viinaksia muovipullosta. Yksi vapaamielisimmistä festareista ja sinkuille tiedoksi paljon syntisiä naisia ja miksei miehiäkin punttimimmeille. Suosittelen, vaikken ole varma tulenko itse. Tapahtuma kasvaa vuosi vuodelta ja porukkaa tulee jo ulkomailtakin.

Mike sanoi:
Te ootte alaikäisiä, enkä varmaan puhu teitä oluttelttaan vaikka vaikutusvallallani niin kykenisin tosta vain.

Eikä siitä teltasta muutenkaan ole mitään iloa kun se kaadetaan ja heitetään aidan yli helvettiin... :evil: :D

Hola,

kyllä ollaan tulossa tsiikaa Death Angelia (la)..
viime vuoden Type O Negativesta muistan sen, että jätkillä oli vihreät paidat.
Taisi se tequila siinä muovipullossa vähä kolista... :rolleyes:
TUSKA on pirun hyvä "festari". Sai siis ainakin viime vuonna tuoda omat liemet sisään. Ehkä se 0.7litraa Jose Cuervoa oli hieman liikaa?
Öh.

Joo, kyllähän tuota voisi harkita, paitsi että taidan olla aivan liian ISO niihin kuvioihin. (joo, joo, vapun jälkitunnelmissa:D )

Ei kun oikeasti, mulla on ollut takareiden ojentaja rikki jo pitkään. Ja sitten myös niskat nurin, joten en ole oma massiivinen itseni edes kesällä päissään.

Suositut

Back
Ylös Bottom