Tuska-meeting!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
No toi lauantain 13.30 kuulostaa kyllä aika hc:ltä, varsinkin kun perjaintaina tulee kuitenkin myöhään hilluttua yössä.

Tuo 13.30 vois ollakin ihan ok ennen kuin mikään bändi aloittaa. Kuitenkin monia varmaan kiinnostaa eri yhtyeet, joten ei tarvitsisi sitten arpoa minkä bändin aikana miitataan.

AnaMaki sanoi:
Tuo 13.30 vois ollakin ihan ok ennen kuin mikään bändi aloittaa. Kuitenkin monia varmaan kiinnostaa eri yhtyeet, joten ei tarvitsisi sitten arpoa minkä bändin aikana miitataan.

Samaa ajattelin minäkin ko. aikaa ehdottaessani. Tosin ymmärrän kyllä, että voi olla aikaista edellisenä iltana tappiin asti ryypän... musiikista nauttineille. Herätyskellot soimaan ja korjaussarjaa huiviin.

Vielä Yksi Lippu Täällä!

Jesh! Nyt tulikin yllättävä käänne - mulla polttelee käsissä 1 kpl ylimääräinen 3 pvän festarilippuja Tuskaan, mutkan ja sattuman kautta. Eli ken tarvitsee niin ottakoot pikaisesti yhteyttä, täältä saa. Ja ei siis tarvitse pulittaa kiskurihintaa.

Olen passissa netissä tän illan (TO) mutta pällistelen viestejä myös perjantaina aamupäivällä tarvittaessa. Menen itse festarialueelle siis perjantaina varmaan n. klo 16 paikkeilla eli tapaaminen EHD ennen sitä (tai esim. jossain alueena lähistöllä), rahat käteen periaatteella. Pistäkää privaa tahi sähköpostia välittömästi jos lippua tarvitset niin vastaan melkein välittömästi.

:thumbs:

Öööh, mä olen kyllä ihan alueen sisällä Tuskailemassa.

Tuolla varjomiitissä kerkiän kyllä piipahtaa, koska la mua kiinnostaa ekana vasta Dark Tranquility (Machine Men, Drive ja Kilpi = EVVK), joka aloittaa vasta 15.15. Alueelle siis menen siinä kolmen pintaan, sitä ennen kerkeen hyvin esitellä varjomiitissä kynäniskarimpulaluukkiani. :D

On myös paljon mahdollista, että oon vanhojen hevarikavereiden seurassa suurimman osan aikaa (siis itse Tuska-alueen sisällä). Kun/jos pakkisporukan mukana, niin varmaan Miken messissä. Muita sinne lähteviä en ulkonäöltä (enkä muutenkaan) tunne. Mutta jos näätte Miken, jonka seurassa hengaa kalju ja rillipäinen siiman varjo naurettavissa vaatteissa, niin on mahdollista, että soon minä. :lol2:

Mä mitä luultavimmin olen tiukasti juurtuneena bissealueelle koko kolmen päivän ajan. Tulkaa morjestamaan, mä olen se känninen mustapaitainen kaveri :D

Ironbutt sanoi:
Kaisaniemen kalliot sijaitsee ihan siinä Rautatieaseman vieressä. Suuntaat askeleesi kohti Tuska-festareiden pääporttia - kalliot alkaa kohoomaan heti siinä n. 100 metrin päässä siitä portilta (jos on samassa kohtaa ku viime vuonna - todennäköisesti on).

Meinaatko nyt siis niitä pieniä kukkuloita siinä heti 1-3 laitureiden vieressä (tunnettu myös nimellä "diapamkukkulat"), vai siellä kansallisteatterin takana olevalla ns. oikeammalla nyppylällä, jossa on ihan rakennuksiakin ylhäällä, taisi olla ainakin hotel arthur? Voisin tulla piipahtamaan jos vain sattuu olemaan sillä tuulella :)

Kansallisteatterin takana olevat, siinä mistä on näköyhteys Tuska-festareille aidan yli...
Etelästä päin tullessa siis sen puiston oikeassa "ala" laidassa. Tuska-festareiden alue kun on vasemmassa laidassa.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Vittu et oli jees meno! Nasum ja In flames rokkas kybäl. Jumalaut et oli tunnelmaa. Yks gootti muija tuli viel kiehnaakki syliin, mut se oli nii jurris ettei viittiny paljoo lähennellä, ku olis kuitenki yrjönny päälle :rolleyes:

Koko päivän kuljin pakkispaita pääl, mut ei näkyny toisii. :(

Eipä oo huomen mitää hirveen ihmeellisii esiintyjii, mut eiköhä siel kuitenki kunnon meno oo :rock:

Täytyy sanoa et tunnelma on kohdallaan ku sykkii ensiaputehtävästä toiseen ja Nightwish soittaa taustalla vähä niinku tunnariks :D Ei oo paha mesta olla duunissakaan... ja ne goottitytöt korsetteineen :haart:

Hauskaa oli vaikka perjantaiksi vain pääsinkin. :rock: Perjantaina parhaat setit heitti In Flames, Ensiferum ja Sonata. In Flamesin aikana oli aika tiukka moshpitti, tuloksena auennut huuli, kellon raato(hihna paskaksi) ja käsi komeasti mustelmille.

Lauantaina pyörähdin varjo-miitissä pikaisesti muijan kanssa moikkaamassa pakkislaisia. JJJ, Inertia(menikö isolohkoinen Samara kaupaksi?? ;) ), IronButt, Treenaisko ja PMlats ainaki oli paikalla. Oli hauskan oloista porukkaa, harmi kun juna lähti eikä voinut jäädä porisemaan pitemmäksi aikaa :( Niin, minähän olin se jousipyssyn mallinen kaljupää jos joku muistaa... :D

Lauantaina oli myös loistava meiniki. Varsinkin Death Angel rokkasi ihan kympillä. Miitti kutistui hiukan pieneksi. Gillyannen, Iivilin ja Drugstan kanssa pyörittiin alueella ja hauskaa oli. Gillyäkin yritettiin houkutella moshaamaan Death Angelin setin aikana :D . Ei muuta kuin vuoden päästä bileet uusiksi. :rock:

En sitten varjomiittiin päässyt kun uni maittoi senverran myöhään....
Olisiko aamukahdeksaan venyneillä jatkoilla ollut jotain osuutta asiaan. :rolleyes:

Hauskaa oli varjomiitissä ja mukavaa porukkaa, vähän liiankin hauskaa. 13 tuntia olin reissussa ja kotiin palatessa olin nukahtanut sohvalle kengät jalassa. Taisi raitis ilma väsyttää. Onneksi tajusin koirat käyttää ulkona ennen simahtamista.

No tuli sitten lauantaina hiippailtua tapahtuma-alueen aitojen sisäpuolella. Nightwish:ä menin oikeastaan katsomaan, mutta täytynee myöntää, että petyin heidän keikkaansa (Symphony for destruction tykitti). Toisaalta Death Angel rokkasi sen verran kovaa, että kannatti lippu maksaa. Dark Tranguility ja Machine men veti kivat setit. Soilwork ei meikäläiseen iskenyt. Pikkulavoilla ei pahemmin tullut käytyä. Joku nahkakorsettinen täti veti kuuntelemaan Jerk the sun:a(vai oliko se swallow the scum?), mutta aikas pian piti paeta ettei aivoverisuonet poksahda. Onneksi Sub-urban tribe tasoitti tilannetta.

Oli kerrankin kaljateltat pistetty hyvin. Isommasta näki koko lavalle hyvin ja pieni oli ihan lavan vieressä(tuli testattua hyvin nuo ;) ) Kaljaakaan ei tarvinnut jonottaa juurikaan. Spydäri oli festarikeskiarvoa parempaa.

Hyvät festarit oli...kolme päivää tuli riehuttua :rock: Tässä muutama kuva Nightwishin keikalta...

Gilyanne...mites festarit sujui...pääsit lipulla sisään?

Liitteet

• Nightwish1.webp
    Nightwish1.webp
    36,7 KB · Katsottu: 320
  • Nightwish2.webp
    Nightwish2.webp
    28,9 KB · Katsottu: 283
  • Nightwish3.webp
    Nightwish3.webp
    35,7 KB · Katsottu: 299
  • Nightwish4.webp
    Nightwish4.webp
    40,9 KB · Katsottu: 305
kävelin vissiin lauantaina aika laput silmissä kaljateltassa ku näin vaan yhen tyypin pakkis-paita päällä..no perskele

latku sanoi:
kävelin vissiin lauantaina aika laput silmissä kaljateltassa ku näin vaan yhen tyypin pakkis-paita päällä..no perskele

Pari näkyi, mutta en ehtinyt pysäyttää. Itsellä ei ollut kun ei tämmöinen tuulennussima vinkuheinä kehtaa pilata paikan mainetta pukemalla paitaa päälle (siis nuukana raaskinnut vielä ostaa paitaa).

Suositut

Back
Ylös Bottom