Tuska-meeting!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Perjantai-lippu hankittu!! :rock:

Ironbutt sanoi:
Miten ois varjomiitti Tuska-festareiden ulkopuolella lauantaina 17.7.2004 klo 14.00 picknicin / pussikaljottelun merkeissä?

Sopiva mesta ois varmaan siinä Kaisaniemen kallioilla. Omat juomat/eväät mukaan. Ja pakkispaita päälle!

Jees, tänne meikämimmikin olisi kiinnostunut tulemaan! Upea mimmipaita päällä tottakai :thumbs:

Mä yritän hommata jonkun näkyvän merkkisysteemin tonne. Esim. Pakkiskyltti tai lippu tangon päähän. Heiluttelen sitä sitten kallioilla...

Jaaha...olis ollu kiva tulla tuonne kun sitten siellä on In Flameskin mistä innostuin. Innostuinpa hiukka liian myöhään, eipä taida lippuja enää saada :(

Ensi kerralla sitten :rock:

Tuska sanoi:
Itse en pääse tuolloin Tuskaan, PRKL! Joudun perumaan sanani... :jahas:

Noh, menen kuitenkin Metallicaa katsomaan, jos joku haluaa nähdä ennen itse konserttia, privatkoon.

mihin meet kattoo metalicaa?

Säätieteilijät lupaa viikonlopuksi hellettä. Jos pää pehmiää kuumassa lopullisesti niin voi olla että köyhästi puiston puolella metelliä nautiskelen. Tunnistatte minut helposti, sillä olen selvästi koko porukan isoin

vatsan kohdalta. :)

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Laskelmieni mukaan Tuska-festareille on tulossa aidan sisäpuolelle (sinne kaljatelttamiittiin) lauantaina 17.7.2004 yhteensä 42 hlöä (!) mikäli kaikki vaan sai ostettua liput.

Meidän varjomiittiin on ilmoittautunut tässä threadissa vasta 8, mutta todellinen lukumäärä lienee hieman isompi...

Varjomiitti la 17.7.2004 klo 14.00 Kaisaniemen kallioilla:
Gillyanne
Iivili
Inertia
Ironbutt
PMLats
AT
treenaisko
Mika79

Tuska-miitti la 17.7.2004 Kaljateltassa festariaidan sisäpuolella:
123jippo
Aku-A (?)
AnaMaki
Anonymous
big-J
Cthulhu
Daug
Deat
Drugsta
Elcaco
frs
Heikko
Helie, ehkä
Isopaha
Jaakoppi
Juha1
kiesus
Kraftwerk
Laardi
latku
lepex
Mconen
Mike
muffy
nauski
nsa
Nyrkki
Poro72
rafael30
RikHard
Samo
SniffDaddy
subotai
tansku
teemal
Tinkie
tommih
Trukkikuski
tseif
Tuissi
Weeboomi – ehkä?

Edit: poistettu listoilta Dragon, siirretty Mika79 varjomiittiin.

Ironbutt sanoi:
Varjomiitti la 17.7.2004 klo 14.00 Kaisaniemen kallioilla:
Dragon
Gillyanne
Iivili
Inertia
Ironbutt
PMLats
AT
treenaisko

Täh? En mä ole tulossa, meen tanssimaan... en mä huutanut chatissa "hii" vaan "hiiohoi" ;)

:( Itsellä rahatilanne sen verran perperistä että pääsen vain perjantaina. Alunperin suunnittelin kolmen päivän Tuska-ränniä mutta ei. Noh, näkeepä sentään In Flamesin, Sonatan, Kotiteollisuuden ja Ensiferumin. :rock:

Kannattaa katsella noita lippuja nettihuutokaupoista ne joilla sellaista ei ole, sieltä niitä löytyy. Esim huuto.net. Tosin saa maksaa enemmän tietty. Itse pokkasin pe-lipun 40e hintaan.

Eihän sitä rahaa tarvita kun tuo Varjomiitti järjestetään ihan ilmatteeksi siellä kallioilla!
Omat eväät mukaan!

Jesh...kai sitä on tultava kun nimikin on jo kirjoissa ja kansissa.
En ole vielä ihan saletti lipusta,äippä järkkää jos kykenee(on siellä kaljaa myymässä eli muistakaa käyttäytyä).

Mutta täytyy toivoa että lipun saan...onneksi kukaan ei tunnista mua kun en omista
pakkispaitaa....eli voin katsoa uskallanko näyttää naamaani.

No ei...olen se 185/90 kynis jolla on vaalea jenkkisiili ja alkoholia veressä runsaasti :kippis1:

Nyt seuraa puolityhmä kymysys: Missäs kohtaa puistoa ne nämä Kaisaniemen kalliot siis sijaitsevatkaan...? Siinä ihan aseman lähelläkö? Ettei tarvitsisi ihan koko Kaisapuistoa läpi haravoida... :nolo:

Buttikselle kiitokset (jälleen) henkilölistauksen kokoamisesta :worship:

Ja kun ehdotuksia tarkemmasta miittauskellonajasta ei ole näkynyt, ehdottaisin tapaamista 13.30 kaljateltan nurkilla. Miken selän jokainen ainakin tunnistaa (mikäli herra on vielä tulossa paikalle) :D
Kommentteja?

Tota ajankohtaa rupesin itsekin miettimään...
Täytyy toivoa että olen tuohon aikaan jo herännyt edellisen yön jäljiltä...
Ja olo ei ole liian :urjo: että voi aloittaa tasoittelun.

Muuten aika kuulostaa ihan hyvältä...täytyy vaan tulla iskemään juttua kaikkien pakkispaitaa kantavien kanssa.

Damn,ei sitten lippu järjestynyt.Kun on ollut festari niin pitkään loppuunmyyty niin hankalaa saada vapareita.

Eli täytyy jättää se kaljateltta-meeting väliin.... :itku:

Mutta varjomiitinkiin voisin vaikka tullakin.

Kaisaniemen kalliot sijaitsee ihan siinä Rautatieaseman vieressä. Suuntaat askeleesi kohti Tuska-festareiden pääporttia - kalliot alkaa kohoomaan heti siinä n. 100 metrin päässä siitä portilta (jos on samassa kohtaa ku viime vuonna - todennäköisesti on).

Suositut

Back
Ylös Bottom