Tuska-meeting!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Tulen ehdottomasti ja ei harmita eikä pelota tavata pakkislaisia, vaikka tämmönen heikohko rimpula olenkin. ;)

Muistakaapa, että lipunmyynti alkaa jo 5.4. Viime vuonna myytiin 15000 lippua, eli loppuunmyyty oli koko festari. Eli heti ensi viikolla kun ostaa lipun, niin tod.näk. mahtuu mukaan. Kiinnostavia ja hyviä esiintyjiä kyllä piisaa mun makuun! Näköjään Nasum, Dismember ja vanha speed klassikko Death Angelkin tulossa. :thumbs:

Tulen ehkä, ja jos olen tarpeeksi humalassa, saatan uskaltautua morjestamaan. Mä olen sitten se pitkätukkainen, hohoh :D

Hassun hauska idea! Jos Tuskaan eksyn niin enköhän myös tuohon miitinkiin. Pidetäänkö sitten siellä samaan syssyyn teltankaadon lisäksi kolmen-promillen yhdistetty kädenvääntö- ja painikisa? Juhuu!

devilpump sanoi:
:offtopic: Olen ihmetellyt kun toi sun avatar ei näy koskaan. Näkyykö muilla?

:david:

Se on vaan joku outo jäänne muinaisilta ajoilta... bugitus, varjokuva. En ole tällä hetkellä Very Important Person, ainoastaan Important Person niin että ei siinä mitään kuvaa pitäisi olla.

Heikko sanoi:
Se on vaan joku outo jäänne muinaisilta ajoilta... bugitus, varjokuva. En ole tällä hetkellä Very Important Person, ainoastaan Important Person niin että ei siinä mitään kuvaa pitäisi olla.
En muuten huomannutkaan, että et ole vippi...

Ps. Oliko mun nyt pakko vastata. :evil: Oon tänään vähän muutenkin sekaisin...

Heikko sanoi:

Katos vain, oon luullut että olet tehnyt jonkinmoisen imagen joka oli tuonnäköinen.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Joo mä myös...kaadetaan Tuska...

Mike sanoi:
Varmaan lauantai on sitten se milloin pitää sinne mennä, ei jaksa montaa päivää riekkua.

Jees, täytyy kattoo jos liityn teltankaatajaisiin. Itsellä menee aina se täydet 3 päivää ihan helposti, paha tapa. Viime vuonna alotin kupinkaadon jo päivää ennen eli 4 päivän huuru oli tosiasia. Hauskaa oli, niinkuin aina. Viime vuonna kuvioihin kuului mm. mutaa, viinaa, mätää banaania, viinaa, taklauksia, viinaa, kusta tuopissa, viinaa, haava otsassa, viinaa jne. Kyllähän siinä samalla yks teltta nyt kaatuu saatana.

Mike sanoi:
Varmaan lauantai on sitten se milloin pitää sinne mennä, ei jaksa montaa päivää riekkua.

Sinä olet kuskina?
;)

Mike sanoi:

Lauantaita pitäisin minäkin parhaimpana päivänä. Töitten takia ei ehdi vielä perjantaiksi.

Mike sanoi:
Juu, toki mä ajan sinne ja takas, tosin vedän kännin välissä ja nukun hotellissa.

Heh, kuulostaa kyllä vähä pussyltä...

Hyvää iltapäivää Tuska, Helsingin kotikaupunki! eiku... :)

teemal sanoi:
Heh, kuulostaa kyllä vähä pussyltä...

Ok, korjataan:

Tuun ämpärikännissä resiinalla alasti ja riekun 3 päivää samoilla silmillä, hommaan ikiporttarin Tuskaan, käyn vetään Rautiaista koteloon ja raiskaan jokaisen Pakkotoistolaisen kenet nään sukupuolesta riippumatta, jopa itseni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom