Tuska-meeting!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Mike sanoi:
Ok, korjataan:

Tuun ämpärikännissä resiinalla alasti ja riekun 3 päivää samoilla silmillä, hommaan ikiporttarin Tuskaan, käyn vetään Rautiaista koteloon ja raiskaan jokaisen Pakkotoistolaisen kenet nään sukupuolesta riippumatta, jopa itseni.

Niin. Mikä siinä ettei tuota jaksa 3 päivää muka tehdä.

Kraftwerk n sanoi:
Hyvää iltapäivää Tuska, Helsingin kotikaupunki! eiku... :)

Joku vitun homo kävi laittaan mulle miinusta tuosta kommentista. :lol2:

Joku Homo sanoi:
Mitä viddua???????????????????S?A?A?T?A?N?A?N??????????R?äp??pär?i??????

:haart: :love: :haart:
ps. tuo oma tekstini oli Timo Rautiaisen aloitus-spiikki Tuskasta 2002.

Mahtaakohan olla paino/promillerajoituksia pakkiksen jengissä? Tommonen 85kg/1.5 promillea olis aika optimaalinen kiihtyvyys- ja törmäystestissä.

Tuska meating...

Teltankaatajaista ja painia... Kuulostsaa niin hemmetin hienolta että eihän tätä voi missataa... :D

Sunnuntaina ainakin aion löytää itseni Tuskailemasta kun siellä Fera Fucking Factorykin soittaa!

Nyt on liput takataskussa. Uuhjeehhh! In flames perjantaina pääesiintyjänä! :hyper: Pitihän se nyt ottaa kolmen päivän lippu, ku ei tiedä millo Rautiainen ja muut hyvät soittaa.

Olisko miitti sitte launtataina vai millon?!

Minulla ainakin henkilökohtaisesti ihmetyttää tuo, että liput tulevat myyntiin jo ennen kuin bändien soittoaikataulu varmistuu... :down:

Jeah, kiva varata vielä kun saa päivälippu, vaikkei tiedä ketä esiintyy milloinkin.
Jos tässä nyt arpomaan lähdetään niin ottaisin lauantain lipun :)

Itse en pääse tuolloin Tuskaan, PRKL! Joudun perumaan sanani... :jahas:

Noh, menen kuitenkin Metallicaa katsomaan, jos joku haluaa nähdä ennen itse konserttia, privatkoon.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
tommih sanoi:
Nyt on liput takataskussa. Uuhjeehhh! In flames perjantaina pääesiintyjänä! :hyper: Pitihän se nyt ottaa kolmen päivän lippu, ku ei tiedä millo Rautiainen ja muut hyvät soittaa.

Olisko miitti sitte launtataina vai millon?!

No helvetti jos In flames on perjantaina niin pitänee katsoa uudestaan päivää. No wenataan nyt lopullista soittoaikataulua ja katotaan ketä on lauantaina lauteilla.

Mun Tuska 2004 kestää täydet kolme päivää, mutta tuskin paljoa ryypiskelen, kevyttä tissuttelua enintään. Ei sitä tämmöinen vanha taatta enää jaksa. :D Keskityn ennemmin rentoon oleiluun ja livehevistä nautiskeluun.

Kyllä siellä kaikki päivät riehutaan. Ja tällä porukalla on helppo ottaa Hellsinki-lavan eturivi haltuun. Näemme siellä, jos ei silmät liikaa harita.

Lippu on taskussa ja Aijon pukeutua Heracles pusseista tehtyihin vaatteisiin ja päälle pakkiksen paita. Rok \../ Rok

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom