Tuska 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Ei jumalauta!! :eek: Kyllä nyt Tuska 2008 hemmottelee death metal faneja oikein urakalla. Klassikko-osastoa Carcass, Morbid Angel ja Entombed ja lisukkeeksi uusia huippuja, kuten Nile ja Behemoth sekä kaupan päälle kova kotimainen, eli Sotajumala. Ehkä vielä klubille vaikkapa Grave ja Torture Killer, miten ois? Siinä tulisi kyllä makeeta mahan täydeltä, vaikka tulee jo noilla festarialueen bändeilläkin. :hyvä: :rock:

Diablon lisäys on myös hyvästä.

Mustina hevosina näen mun makuun Ghost Brigaden, Dying Fetuksen ja Job for a Cowboyn. Pitää koettaa jaksaa tsekata, saatan vaikka tykätä.

Näyttää vielä kaikkia lippuja myytävän...tuo pelkää lauantaikin olis vielä myynnissä...hhhmmmm....

Onneks on vielä vihreetä lipuissa, vielä en ole saanut hommattua nääs. On ihan pakko päästä kuitenkin ja kolmeksi päiväksi tosiaan. Pitää ajaa sitten su-ma aamuyöllä niskatuen kanssa himaan 550km :D

Kolmen päivän lippu olisi jo odottamassa. Vituttaa vaan lähteä täältä susirajalta junalla. Matka maksaa enemmän kun kolmen päivän lippu tuskaan

Kolmen päivän lippu olisi jo odottamassa. Vituttaa vaan lähteä täältä susirajalta junalla. Matka maksaa enemmän kun kolmen päivän lippu tuskaan

Joo kyllä meikäläiselläkin tuo lipun hinta on paljon halvempi kuin itse matka paikanpäälle. Tuska-reissun hinnalla kävisi kevyesti etelän loman jossakin, mutta mitäpä noita rahajuttuja kannattaa laskeskella kun kyseessä on kuitenkin laatuajan vietto kaveriporukalla. Taitaa olla jo kuudes Tuska putkeen meikäläiselle!:rock:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mä oon vanha ja saita, taivuin vain lauantain lippuun. On siellä sentään katsottavaakin.

Jatkoklubien ohjelma on valmis.

TAVASTIA (k-18)

To 26.06.2008
Turmion Kätilöt
Metal Videoteque
Liput: 6 euroa ennakkoon / 8 euroa ovelta

Pe 27.06.2008
Swallow The Sun
Metal Videoteque
Liput: 6 / 8 euroa

La 28.06.2008
Norther
Metal Videoteque

Su 29.06.2008
Blake
Metal Videoteque

NOSTURI (s/k-18, klo 22-04)

Pe 27.6.2008
Amoral
Battlelore
Morian
Liput 8 euroa ennakkoon /10 euroa ovelta

La 28.6.2008
Enochian Crescent
Horna
Alghazanth
Liput: 8 / 10 euroa

VIRGIN OIL CO. (k-18)

To 26.6.2008
Silentrain
Godsplague
MySpace bändikilpailun voittaja
Liput: 8 euroa ennakkoon,10 euroa ovelta

Pe 27.6.2008
Barathrum
Sightless
Gloria Morti
Liput: 8 / 10 euroa

La 28.6.2008
Before The Dawn
Rytmihäiriö
Final Harvest
Liput 8 euroa / 10 euroa

Su 29.6.2008
Sweet Little Sister feat. Euge Valovirta, Ben Varon, Rale, Eppu Uutinen,
plays Skid Row
Codeon
Tukkanuotta

INFERNO BAR (k-18)
Inferno on auki Torstaista sunnuntaihin 20-04
Perjantaina ja lauantaina liput kello 22 alkaen 5 €.
PH-kortilla 22-24 sisäänpääsy 2 €

Jaa-a, täytynee alkaa varailemaan niskatukea jostain jo nyt. Tämänvuotisella kattauksella kolmen päivän jälkeen ei mahda enää juurikaan pysyä pää pystyssä. Onneksi kesäloma ajoittuu Tuskan seutuville, maanantaina ei välttämättä kykenisi duuniin...

Jotain epämääräistä bissetelttapyörimistä kai lähinnä. En muista, että mitään suuremman luokan "virallista" miittiä on koskaan järjestetty. Tai sitten olen vaan missannut moiset...:jahas:

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom