odotin, että media olisi myös tuonut esille järjestysmiesten paikallekutsumisen syyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silloin ei tainnut olla vaihtoehtoja, kun oli todisteeksi riittävän selkeää videokuvaa. Vartijathan eivät tainneet silloinkaan tehdä mielestään mitään väärää.Eipä tästä kauaa ole kun sama firma totesi työntekijöidensä silloin toimineen väärin.
Niin no, yksikin on liikaa.Miksi se on niin vaikeata myöntää, että vartijoissa on edelleenkin liian paljon niitä idiootteja, jotka tykkäävät hakata ihmisiä ja väittävät sitä oikeutetuksi voimankäytöksi?
Asiakkailta itseltään? Vai kavereiltasi? Itse pitäisin luotettavana tahona ainoastaan tapauksen osapuolia tai poliisia.Olen sen verran monesta tuollaisesta tapauksesta kuullut luotettavilta tahoilta, että enää kyllä usko noita yksittäistapauksiksi.
99 % on itse asiassa asiakkaan vikaa. Jos 99 % olisi vartijoiden vikaa niin Suomessa olisi hyvin vähän vartijoita töissä.Jos väkisin yritetään vääntää asia siihen muotoon, että kaikki on aina asiakkaan vikaa, niin näitä tapahtumia nähneet ihmiset alkavat pitämään kaikkia vartijoita samanlaisina.
Eli jos jonkun mielestä vartija on pahoinpidellyt kiinniotettavaa tarpeettomasti, niin hänen on pakko olla joko asioista tietämätön tai sitten auktoriteetteja vastustava räkänokka?
Miksi se on niin vaikeata myöntää, että vartijoissa on edelleenkin liian paljon niitä idiootteja, jotka tykkäävät hakata ihmisiä ja väittävät sitä oikeutetuksi voimankäytöksi? Olen sen verran monesta tuollaisesta tapauksesta kuullut luotettavilta tahoilta, että enää kyllä usko noita yksittäistapauksiksi.
Edit: Eikä sen pitäisi asiallisesti käyttätyviltä vartijoilta olla millään tavalla pois, että nuo ylilyönnit myönnetään.
Miksi se on niin vaikeata myöntää, että vartijoissa on edelleenkin liian paljon niitä idiootteja, jotka tykkäävät hakata ihmisiä ja väittävät sitä oikeutetuksi voimankäytöksi? Olen sen verran monesta tuollaisesta tapauksesta kuullut luotettavilta tahoilta, että enää kyllä usko noita yksittäistapauksiksi.
Ei tainnu olla "niinku niin pahoinpitely" :thumbs:
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200802267301319_hi.shtml
Eipä olisi eka...Todennäköisesti seuraavassa videossa Iltalehden "nulikkat vs vartijat"-videossa joku nulikka iskee puukolla vartijaa kun tätä poistetaan jostakin julkisesta kulkuneuvosta.
Varmaan ollut hektinen tilanne kun tkp:t keretty sulkeakkin ennen painimista :D
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=a73f2573aa7c0ff48dfcb465d3363150 haha, tuo video ei toimi niinkuin pitäisi jos ei tiedä tuota boack-foorumityyppiä mutta hauska silti :D