Mistä lyhenne tkp muuten tulee?
Teles Kooppi Patukka? :D
TKP = TaisteluKaukoPutki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä lyhenne tkp muuten tulee?
Teles Kooppi Patukka? :D
Ei ehkä ihan tuollaista, mutta kyllä tuossa oli helvetin hyvin kuvattu niitä tyypillisiä asiakkaiden reaktioita.vittu, tollastahan meillä onkin töissä joka päivä :hyvä: as if!!
Haluisko joku suositella paikkaa missä vois suorittaa tuon vartija työn perusteet (40h) suht edullisesti, kyseessä yksityinen henkilö ja asustelee savon suunnalla. Myös etelä-suomessa olevat kurssit käy.
Hrakk eli hyvinkää-riihimäen aikuiskoulutuskeskus jonka toimipiste Helsingin malmilla. Tuolla itse kävin, firman piikkiin tosin.Haluisko joku suositella paikkaa missä vois suorittaa tuon vartija työn perusteet (40h) suht edullisesti, kyseessä yksityinen henkilö ja asustelee savon suunnalla. Myös etelä-suomessa olevat kurssit käy.
Minä ainakin olen menossa ensi kuussa kuopiossa kurssille..
Yrityksen kautta? Kuopiossa on vaan aika suolanen hinta, 260€ / 40h
Yrityksen kautta? Kuopiossa on vaan aika suolanen hinta, 260€ / 40h
Ei mitään järkeä minusta ryhtyä itse maksamaan noista kursseista, kun lähes jokainen firma maksaa työntekijöilleen koulutukset ja kaikenlisäksi vielä korvaukset päällä. Eli toisinsanoen sinulle maksetaan, että käyt sen koulutuksen.
Ja nykyisessä työtilanteessa melkein kaikki halukkaat kyllä koulutetaan ja otetaan hommiin siltä istumalta, ellei ole täysin tohloppi (ja kyllä ne yleensä ottaa silloinkin...).
Ehkä mutta kyllä alalle hyvät jätkät aina halutaan.Tilanne ei ole ihan sama suurten asutuskeskusten ulkopuolella. Tietääkseni Kuopiossa ei ole ihan yhtä kroonista pulaa vakseista kuin esimerkiksi pk-seudulla.
Ehkä mutta kyllä alalle hyvät jätkät aina halutaan.
Ainakin pk-seudulla yleisesti käytössä niin että firma maksaa 40 + 60h ja 60h kurssista tulee jo palkkaa. Osa firmoista kurssittaa suoraan molemmat, kun taas esim. omani ensin 40h ja sitten 4kk töitä ja sit 60h ja taas töitä. Jolloin koeaika saadaaan kulumaan ja nähdään että kaveri pystyy hommiin ettei turhaan makseta 60h.
Onko kukaa osallistumassa secun kurssille (40h). Tämänkuun 30. päivä alkaa