Turvallisuusalalle, vartijaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rontti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannustimena turvallisuusalalle lähtemiseen varmastikin toimii tää uus sarja Suojelijat :D vittu, tollastahan meillä onkin töissä joka päivä :hyvä: as if!!

Haluisko joku suositella paikkaa missä vois suorittaa tuon vartija työn perusteet (40h) suht edullisesti, kyseessä yksityinen henkilö ja asustelee savon suunnalla. Myös etelä-suomessa olevat kurssit käy.

Haluisko joku suositella paikkaa missä vois suorittaa tuon vartija työn perusteet (40h) suht edullisesti, kyseessä yksityinen henkilö ja asustelee savon suunnalla. Myös etelä-suomessa olevat kurssit käy.
Hrakk eli hyvinkää-riihimäen aikuiskoulutuskeskus jonka toimipiste Helsingin malmilla. Tuolla itse kävin, firman piikkiin tosin.

Minä ainakin olen menossa ensi kuussa kuopiossa kurssille..

Yrityksen kautta? Kuopiossa on vaan aika suolanen hinta, 260€ / 40h

Yrityksen kautta? Kuopiossa on vaan aika suolanen hinta, 260€ / 40h

Onhan tuo suolainen hinta, mutta jos sattuu kiinnostamaan niin S:llä alkava firma pitää rekrytointikoulutuksen (joka sisältää tämän 40h + 60 h + muut sälät.) Tampereella eikä maksa mitään. Lisää tietoa yrityksen sivuilta...

Ei mitään järkeä minusta ryhtyä itse maksamaan noista kursseista, kun lähes jokainen firma maksaa työntekijöilleen koulutukset ja kaikenlisäksi vielä korvaukset päällä. Eli toisinsanoen sinulle maksetaan, että käyt sen koulutuksen.
Ja nykyisessä työtilanteessa melkein kaikki halukkaat kyllä koulutetaan ja otetaan hommiin siltä istumalta, ellei ole täysin tohloppi (ja kyllä ne yleensä ottaa silloinkin...).

Ei mitään järkeä minusta ryhtyä itse maksamaan noista kursseista, kun lähes jokainen firma maksaa työntekijöilleen koulutukset ja kaikenlisäksi vielä korvaukset päällä. Eli toisinsanoen sinulle maksetaan, että käyt sen koulutuksen.
Ja nykyisessä työtilanteessa melkein kaikki halukkaat kyllä koulutetaan ja otetaan hommiin siltä istumalta, ellei ole täysin tohloppi (ja kyllä ne yleensä ottaa silloinkin...).

Tilanne ei ole ihan sama suurten asutuskeskusten ulkopuolella. Tietääkseni Kuopiossa ei ole ihan yhtä kroonista pulaa vakseista kuin esimerkiksi pk-seudulla.

Tilanne ei ole ihan sama suurten asutuskeskusten ulkopuolella. Tietääkseni Kuopiossa ei ole ihan yhtä kroonista pulaa vakseista kuin esimerkiksi pk-seudulla.
Ehkä mutta kyllä alalle hyvät jätkät aina halutaan.

Ainakin pk-seudulla yleisesti käytössä niin että firma maksaa 40 + 60h ja 60h kurssista tulee jo palkkaa. Osa firmoista kurssittaa suoraan molemmat, kun taas esim. omani ensin 40h ja sitten 4kk töitä ja sit 60h ja taas töitä. Jolloin koeaika saadaaan kulumaan ja nähdään että kaveri pystyy hommiin ettei turhaan makseta 60h.

Ehkä mutta kyllä alalle hyvät jätkät aina halutaan.

Ainakin pk-seudulla yleisesti käytössä niin että firma maksaa 40 + 60h ja 60h kurssista tulee jo palkkaa. Osa firmoista kurssittaa suoraan molemmat, kun taas esim. omani ensin 40h ja sitten 4kk töitä ja sit 60h ja taas töitä. Jolloin koeaika saadaaan kulumaan ja nähdään että kaveri pystyy hommiin ettei turhaan makseta 60h.

Kyllähän ne täälläkin päin on maksaneet niitä kursseja. Kysyntä on vaan niin kova suhteessa avoimiin työpaikkoihin että ei sinne ihan vaan kävellä. Auttaa meinaan työnsaantia aika paljon jos omaa jo tarvittavat kortit ja luvat. Onhan tuo vartijakortti(40h) 65€ aika pieni korvaus jos saa töitä, yhessä vuorossa tulee jo takasi. Kaikki on suhteellista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom