Aika jääkylmää tekstiä :(
Jääkylmää tekstiä ehkä mutta siinä piilee silti totuuden siemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika jääkylmää tekstiä :(
Jääkylmää tekstiä ehkä mutta siinä piilee silti totuuden siemen.
Minkä totuuden? Itsekkyyden vai pallittomuuden?
Vartijan työ on yhtä paskaa duunia kuin muutkin duunarin hommat. Työ hoidetaan mikä annetaan, saadaan leipä pöytään ja päästään huomennakin töihin.
Mitä työtä sä teet robertto?
Mulle tuli tosta vaan sellanen kuva tosta, että tehdään vaan ne hommat mihin on velvollisuus. Miksi ei auttaisi muita ihmisiä, jos tähän on kapasiteettia?
No ehkä mä oon väärällä alalla :(
Kaikki työ on paskaa,jos siitä ei tykkää.
Eli itsekkyys oli se syy?
Sano vaan jos rupee ärsyttämään ..
Nyt en aivan täysin ymmärtänyt pointtiasi?
Onko itsekästä jos haluaa pitää terveytensä? Onko rakennusmies itsekäs, kun käyttää rakennuksella kypärää oman pään suojaamiseksi tai ei myrskyisessä säässä nouse asentamaan kattotiilejä?
Se ei ole itsekkyyttä, se on järjen käyttöä.
Usko pois, vaikka teet siellä toimialueellasi 10 kiinniottoa joka päivä, ne samat heebot heiluvat siellä jo seuraavana päivänä samoissa merkeissä. Et voi parantaa maailmaa riskeeraamalla omaa terveyttäsi ja henkeäsi urotöillä joita ei kukaan sinulta edes vaadi.
Moni joka minutkin tuntee ei voisi uskoa että suollan tälläista tekstiä, sillä olen ollut ihan samanlainen jääräpää ja painija kun kyseistä ammattia harjoitin. Sitä vaan näkee asiat nyt jostain syystä hieman eri valosta.
Heh ;)Hyvin samaa mieltä Robertton kanssa. Myös viimeisestä kappaleesta :D
Näin se vaan menee.Usko pois, vaikka teet siellä toimialueellasi 10 kiinniottoa joka päivä, ne samat heebot heiluvat siellä jo seuraavana päivänä samoissa merkeissä. Et voi parantaa maailmaa riskeeraamalla omaa terveyttäsi ja henkeäsi urotöillä joita ei kukaan sinulta edes vaadi.
Tässä taas hieman vartijoiden oikeaoppista voimankäyttöä, kohteena pari teiniä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802257294799_uu.shtml
Jos yhtään tarkemmin luit, niin siellähän kerrottiin, että pahoinpitely nimenomaan loppui siinä vaiheessa kun alettiin kuvaamaan.No huhhuh!
Onpa saatu raflaava otsikko yhdestä vauhdikkaasta maahanviennistä. Tsemiä vaan sinne FPS:n vakseille, saatte varmaan taas rajattomasti "aiheellisia kehuja" kotipoliiseilta työvuorojenne aikana.
Jos yhtään tarkemmin luit, niin siellähän kerrottiin, että pahoinpitely nimenomaan loppui siinä vaiheessa kun alettiin kuvaamaan.
Mikä oikeus muuten oli niitata se asemalaiturilla seisoskellut reppukaveri maahan wrestling-otteilla? Näyttikö se kieltä vai sanoiko jotain tuhmaa?