Turun salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saattaa olla väärällä osiolla, saa siirtää oikealle..

Itse mietin tässä että jos hankkisin tuonne Turun Elixiaan vuoden jäsenyyden, kun saisin sen nyt hyvällä alennuksella. En tiedä Turun saleista mitään, ja muutenkaan en tiedä paljon saleista mitään, mutta tarkoitus olis säännöllisesti opetella ja kolisutella.

Suositteleeko kukaan tätä paikkaa?

Halvat:
yliopiston salit, kupittaan sali

semihalvat: Motivus (pelkkä punttis)

gym2000, sali82
kalliit: elixia, sats

Kävin tuolla tutustumisvisiitillä, jos tykkää siististä ja nätistä treenipaikasta jossa on sliipattuja toimistopäällikkötason ihmisiä näyttäytymässä niin sinne vaan. Kyllä sieltä laitteet löytyy ja aerobisia vempeleitäkin kasapäin
Jos halvalla saisin niin voisi itsekin liittyä

Samaa mieltä rocky6:n kanssa. Korostasin vielä tuohon listaan sitä, että Kupittaan hinta-laatu-suhde taitaa olla melkeinpä paras mahdollinen. Sali82 taitaa kuitenkin viedä voiton ilmapiirinsä ja kunnon laitteiden takia. Elixiasta on mullakin kokemusta vain kerran tutustumisesta enkä menisi heti suosittelemaan tietyn "kliinisyyden" ja hintatason takia.

Jooh sehän on ihan hiton kallis mutta saisin tuon vuoden setin aika paljon halvemmalla nyt.. siksi sitä mietinkin. Ei oikein tuo normaali hinta innosta :)..

Itse olen kanssa etsinyt kunnon salia Turun seudulta. Yliopiston salilla on tullut käytyä, mutta kuten kaikki sielä käyneet tietää että se on pieni ja aina täynnä. Mahdollisuudet sielä ovat muutenkin melko rajalliset..

Nyt kun yliopiston sali on kesän kiinni, niin olen käynyt Kupittaalla. Laitteita ja kaikenmaailman vimpaimia piisaa. Ainoana miinuksena täytyy sanoa voimailupuoli jossa ovat tangot, käsipainot ym. Sielä kun tulee vietettyä vähintään se 2/3 reenistä.. Paikka on aikä epäsiisti, jonkinverran ahdas ja useimmiten täynnä. Ja ennenkaikkea, halpa hinta vetää puoleensa jos jonkinlaista kulkijaa...

Siksi olen itsekin pohtinut jollekkin "oikeelle salille" menoa.. Mitäs se Elixian perus punttisalin kk-maksu oikeen on, kun ainakaan niiden nettisivuilta en löytänyt sanaakaan hinnoista? Millaiset mahdollisuudet sielä on kunnon voima/massareeniin esim. vapaiden painojen suhteen, vai onko se vaan sellanen imagosali jossa on vaan tyyliin viiskymmentä erilaista vatsalihaslaitetta?

Käykää ihmeessä tutustumassa myös M&M kuntotaloon. Hyvä sali imo. Tosin hintakin taitaa olla nykyään jo siinä keskikalliissa luokassa..?

omat laskut kun on edelleen samat kuin 4-5 vuotta sitten ja nykyään ne on jo halpoja

Aika juhlavat hinnat nykyään nuo M&M:n hinnat. Mutta opiskelijalle tuo rajattu jäsenyys on ihan hyvä vaihtoehto.. Riippuen toki koulusta ja mahdollisuuksista käydä aamupäivästä salilla..

Juuh, itsellä olis oman tulkitani mukaan se tilanne että käyttäen tuota etua hyväkseni saisin halvemmalla vuoden setin elixiaan kuin m&m:n... mutta ei sen kummempia vinkkejä tuon elixian suhteen? Vaikuttaa siltä että se on kliininen, elitistinen, ehkä hieman suomenruotsalainen paikka? Noh, mutta kai sinne kannattaa mennä jos kuitenkin voi? Ei mua kiinnosta jos joku on siellä meikannut ennen treeniä, itse toivon että siellä voi hikoilla oikein kunnolla ja huutaa ja öristä, kasvattaa voimia ja välttää jalkasientä.

itse toivon että siellä voi hikoilla oikein kunnolla ja huutaa ja öristä, kasvattaa voimia ja välttää jalkasientä.

Voi olla, että noista onnistuu ehkä parhaiten tuo viimeinen kohta. En kyllä salilla ole käynyt, mutta perustan mielipiteeni salilla käyneiden juttuihin. Kai siellä voi käydä kävelemässä ympäri ennen kuin rahaa pitää alkaa latomaan tiskiin? Käy tsekkaamassa ja tee omat johtopäätökset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kokemusta löytyy Sali82:sta ja Gym2000:sta.

Sali82:lta löytyy tilaa ja laitteita joka makuun, eikä ole pahan hintainen. Bonuksena edullinen jauhokauppa. Miinuksena salin sijainti hiukan syrjässä keskustasta ja lukollisten vaatekaappien puuttuminen. Arvokamoille on pikkuluukut ja aukioloaikana taitaa saada pyytämällä(?) avaimen isompiin kaappeihin.

Gym2000 on 82:sen kanssa samanhintainen, mutta jonkun verran pienempi. Kaikki tarvittava kuitenkin löytyy. Naisille on oma salinsa. Bonuksena lukolliset vaatekaapit ja parempi sijainti. Gym2000:lla myös erilaisia bodyhinttipumppitunteja, mikäli kiinnostaa. Aika suosittuja tuntuvat olevan.

Satun asumaan 20 sekunnin kävelyn päässä Gym2000:sta, joten käyn siellä. Jos tulisin kauempaa autolla, niin kävisin luultavasti 82:lla.

Juu tietty siellä pitää käydä ennen rahan latomista. Mietin vaan että jos teillä olisi ollut mielipiteitä - noh onhan niitä nyt tullutkin :)

Motivus on ihan hyvä paikka mutta hiukan joutuu katsomaan treeniaikojaan, jotta välttää pahimmat ruuhkat. Ennen maksoin noin 20€/kk mutta nykyään ovat korottaneet 30€/kk tietämille. Silti ihan mielellään maksaa, kun on pari settiä käsipainoja, 1 prässi, 2 kyykkypaikkaa, 2 smithiä ja 3 penkkiä.

M&M on ihan ok mesta ja kaikkea mahollista muistaakseni löytyy mutta jostain syystä ambiance on perseestä ainakin itelle. Lisäksi velottavat päälle 60 €/kk vaikka ottaisit suoraan vuoden sopparin.

Elixian hinnat olivat minimissään 60€/kk, kun kävin kysymässä jo pari vuotta sitten. Elixian hintaahan ei missään lukenut.. ei edes firmassa sisällä. Kun hintaa tiedustelin, paikan pitäjä vei jonnekin vitun sivuhuoneeseen, jossa kaivoi kasan mappeja ja selitteli tuota hintapolitiikkaa.. Ihme touhua. Jos paikka ei ole pariin vuoteen mihinkään muuttunut, en suosittelisi Elixiaa, vaikka olisi halpa hinnaltaan, koska paikka oli varusteiltaan sen verran paska omaan makuun.

Onkos tuolla Sali82:lla paljon ruuhkia, vai saako ihan rauhassa reenailla? Kuvissa näyttää ihan asialliselta ja hinnatkin näyttävät hyvin kohtuullisilta.

Onkos tuolla Sali82:lla paljon ruuhkia, vai saako ihan rauhassa reenailla? Kuvissa näyttää ihan asialliselta ja hinnatkin näyttävät hyvin kohtuullisilta.

Useimmiten suurikaan määrä porukkaa siellä ei todellakaan haittaa, kun paikka on niin iso. Todella harvoin käy niin, että esim. kaikki penkki- tai kyykkypaikat on täynnä kun niitä itse tarvitsee. Suosittelen lämpimästi jo tämänkin puolesta:5:.

Ps. Sinne pääsee ensimmäistä kertaa ilmaiseksi tutustumaan, joten käy kokeilemassa :thumbs:

Jatketaan samaa rataa...kupittaan salia on pakko suositella hinta/laatu-suhteen vuoksi, nyt kesäaikana tosin ei pääse kertalipulla salille koska keilahalli on kiinni.

Sali82 on myös suosittelun arvoinen paikka, kuten on jo esiin tullutkin.

Kierrä muutama paikka niin kyllä se mieleinen sieltä löytyy!!

Elixiassakin olen käväissyt kääntymässä ja kyllähän se sellainen vähän elitistinen paikka oli, oikein hirvitti hipsutella niillä parketeilla: saako täällä edes hikoilla? Öriseminen olisi taatusti herättänyt huomiota, eikä varmastikaan positiivista. Niin, ja ne treenikamat, siellä kai pitäisi sitten pukeutua muodikkaasti sulautuakseen joukkoon?

Kupittaalla en ole käynyt, mutta kehutaanhan sitä. On vain niin kaukana kotoa, se sali.

Kasikakkosella on reilu meininki, eikä jonottaakaan yleensä ole tarvinnut (pienellä 35e lisäsijoituksella saapi ikioman sähköavaimen, jolla saa halutessaan vaikka taatusti jonotusvapaat yötreenit :rock: ).

:offtopic:
Ja sitten extrana pieni matkailu avartaa -vinkki. Raisiossa Kerttulan liikuntahallilla on pieni ja tunnelmallinen sali, jossa vapaita painoja on varsin mukavasti. Sellainen perustreenikolo, 4e kerta ja oliko se nyt kolmen vai neljän kuukauden kortti joka on luokkaa 45e. Eli sellaistakin löytyy lähistöltä.

Minkäslaiset aukioloajat tuolla kupittaan salilla on?
Itse kun tykkään reenata aamuisin kuuden ja kahdeksan välillä, niin olisi mukava löytää sali jonne pääse noinkin aikaisinkin.
Entäs tuon yliopiston salin aukioloajat?

Minkäslaiset aukioloajat tuolla kupittaan salilla on?
Itse kun tykkään reenata aamuisin kuuden ja kahdeksan välillä, niin olisi mukava löytää sali jonne pääse noinkin aikaisinkin.
Entäs tuon yliopiston salin aukioloajat?

M&M:lle ainakin pääsee klo 6.

Suositut

Back
Ylös Bottom