Turun salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oi oi: Mä tarjoan 25 € ;).

Kun kävin pari kuukautta treenaamassa siellä oli vähän sellainen tunne kuin olisi mennyt sisäoppilaitokseen. Naisille ja miehille on omat puolensa. Puuttuisi vain että salia mainostettaisiin näin: Sinä toisen sukupuolen vihaaja, tervetuloa tälle salille, täällä ei tarvitse katsella toista sukupuolta! Tilaa ja välineitäkin olisi paremmin käytössä jos salinpuolet olisi yhdistetty. QUOTE]

Itse olen käynyt Gym2000lla vähän yli puoltoista vuotta. Henkilökunta on ihan älyttömän mukavaa, ja kyllähän me naiset siellä "kielletyllä puolella" tosiaan käydään ;) luulen että monilla, varsinkin vanhemmilla naisilla on kynnys käydä siel toisel puolella ja siks on hyvä et siel on erikseen naistenpuoli. Yhteispuolella on kuitenkin mm. pena, leuanvetokone, vapaakyykkyhäkki jne, kun naistenpuolella on aika paljon vaan niitä hilavitkuttimia. Ja siel ei oikeastaan ole muuta "luokittelua" ku se naistenpuoli, kun sitä toista puolta pidetään ihan yhteispuolena. Mut suosittelen salia, musta se on yksinkertaisesti vaan hyvä.

Suositut

Back
Ylös Bottom