Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kupittaalla taisi olla arkisin jotain 8-21:n..
Elixiassakin olen käväissyt kääntymässä ja kyllähän se sellainen vähän elitistinen paikka oli, oikein hirvitti hipsutella niillä parketeilla: saako täällä edes hikoilla? Öriseminen olisi taatusti herättänyt huomiota, eikä varmastikaan positiivista. Niin, ja ne treenikamat, siellä kai pitäisi sitten pukeutua muodikkaasti sulautuakseen joukkoon?
Kupittaalla en ole käynyt, mutta kehutaanhan sitä. On vain niin kaukana kotoa, se sali.
Kasikakkosella on reilu meininki, eikä jonottaakaan yleensä ole tarvinnut (pienellä 35e lisäsijoituksella saapi ikioman sähköavaimen, jolla saa halutessaan vaikka taatusti jonotusvapaat yötreenit )."
eli siis 82:lle pääsis yölläkin treenaamaan? ihanko totta? oon töissä 11:sta illalla enkä muksujen kanssa vittis ruveta säätämään et pääsis päivällä sukulaistenkin vieraanvaraisuus on jo koetuksella...
Ja elixiasta: Olin kyseistä paikkaa siivoamassa viikonloppuisin tossa vuos sitten , ja voin vahvistaa että kyseessä on todellakin "hienostopaikka" mutta ite tykkäsin siitä, että laitteiden ympärillä on kunnolla tilaa ja niitä on paljon :D en kyllä koskaan käyny siellä yläparvella joten en tiedä mitä siellä oli( ei kuulunut mun alueeseeni) mutta suuria painoja ei mielestäni kovin paljoa näkyny missään. Takaosassa salia nuo sijaitsevat joten tuskin meteli kovin paljoa haittaa yksittäisenä tapahtumana, mutta siinä 20 metriä(?) eteenpäin on juoksumatot , oikein suloisesti rivissä( varmaan jotain 10 tai enemmän kpl:tta) joissa juoksijat varmasti häiriintyisivät.
Tietenkin paikassa soi koko ajan radio hittimusiikkeineen ja suihkussa rääkyy apina(jungle shower) tai carwash shower.:lol2: Eli mistä tykkäät ni sen mukaan valitset.. Plussana paikkaan voin mainita fysioterapeutin palvelukset, jotka kyllä löytyy motivuksestakin (anoppi käy..) eli jos on vaikeuksia oikeissa liikeradoissa, niin apu on lähellä..
Mut vielä. voiko sali 82:ssa todellakin käydä yölläkin?????
Ja sitten extrana pieni matkailu avartaa -vinkki. Raisiossa Kerttulan liikuntahallilla on pieni ja tunnelmallinen sali, jossa vapaita painoja on varsin mukavasti. Sellainen perustreenikolo, 4e kerta ja oliko se nyt kolmen vai neljän kuukauden kortti joka on luokkaa 45e.
Tarkalleen näin:
Aukioloajat
Päivä Kello
ma-pe 7.00-21.00
la-su 8.00-18.00
http://www05.turku.fi/liikuntavirasto/liikuntapaikat/kuntosalit.shtml
Sun pastettamassa linkissähän on ihan samat hinnat kuin tuossa jonka olin laittanut aiemmin. Sivu vain on ehkä vähän sekava, mutta jos tarkkaan katsoo ja selaa sivua alaspäin, löytyy kyllä aivan sama hinnasto ;).vaan onkos nuo sittenkään kupittaan kuntosalin hinnat / aukioloajat..?
itse löysin jotain tällaista
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=24884
Tämän mukaan työttömälle hinnaksi tulisi vain 1 euro / käynti, kuulostaa ihan kohtuulliselta.. Pitääkö paikkansa vai olenko vaihteeksi ihan väärässä :(
Saattaa olla väärällä osiolla, saa siirtää oikealle..
Itse mietin tässä että jos hankkisin tuonne Turun Elixiaan vuoden jäsenyyden, kun saisin sen nyt hyvällä alennuksella. En tiedä Turun saleista mitään, ja muutenkaan en tiedä paljon saleista mitään, mutta tarkoitus olis säännöllisesti opetella ja kolisutella.
Suositteleeko kukaan tätä paikkaa?
Sun pastettamassa linkissähän on ihan samat hinnat kuin tuossa jonka olin laittanut aiemmin. Sivu vain on ehkä vähän sekava, mutta jos tarkkaan katsoo ja selaa sivua alaspäin, löytyy kyllä aivan sama hinnasto ;).
Tuo hinta pitää siis paikkaansa, ja tosiaan sitä voi sanoa vähintäänkin kohtuulliseksi kertamaksuksi suhteessa salin tasoon.
Sanokaapa turkulaiset, mitkä salit olis kohtuullisen kävely/pyöräilyetäisyydellä yo-kylästä? Turkuun muutto edessä ja jonnekki salillekki täytyis varmaan mennä
Joo kaikki kuten sanoit, mutta salissa on jotain hiukan omituista. Kun kävin pari kuukautta treenaamassa siellä oli vähän sellainen tunne kuin olisi mennyt sisäoppilaitokseen. Naisille ja miehille on omat puolensa. Puuttuisi vain että salia mainostettaisiin näin: Sinä toisen sukupuolen vihaaja, tervetuloa tälle salille, täällä ei tarvitse katsella toista sukupuolta! Tilaa ja välineitäkin olisi paremmin käytössä jos salinpuolet olisi yhdistetty. Nykyäänhän tuo miesten puoli on aika pieni. Ja ennen kuin joku ehtii sanoa sen, niin kyllä, käyhän siellä miesten puolella joskus joku nainenkin treenaamassa, kun se miesten puoli on ilmeisesti "yhteinen" puoli. Mutta aika harva nainen uskaltaa tulla sinne, kun naisille on kuitenkin oma puolensa.[J/L];1178124 sanoi:Gym2000:lla käyn. Sais ehkä olla tilaa aavistuksen enemmän, mutta hinta on kohdallaan (oppilaitokseni jäsenet pääsevät 2€:lla, muilla taitaa olla tuplaten?), kaikki tarvittavat laitteet löytyy ja henkilökunta ja treenava väki on hauskaa ja huumorintajuista.
Caribia olis siinä mielessä hyvä kun on siinä takapihalla :D Mutta 110e/3kk.. hmm.. on niitä kalliimpiakin saleja nähty, mutta kyllähän tollanen hinta opiskelijaa pikkasen kirpasee.Caribian sali on ainakin lähellä. Hyvä sali, opiskelija-alennuksia on, mutta halvimmasta päästä ei kyllä ole. Kupittaan sali on ainakin halpa, lähellä yliopistoa, ikinä en ole käynyt, mutta palstalta ymmärtänyt, että ihan kelpo paikka.