Mä vedin just tänää maasta rannan Elixias, ei mitää valittamista. Käsipainojakin on 50kg asti sentään, paras Elixia Turussa. Tosin 82 on numero uno hardcore reeneihin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kämänen on just se sana, et taida olla kanssa turusta kotoisin? :D mut joo siis tuolla kuvakommentilla sitä että siis salilla käy tietyntyylistä väkeä... ja tuntuivat jotkut nimenomaan valtaavan laitteet tunniksi minä-minä mentaliteetilla.- - - Updated - - -
Gym 2000:sta en pidä. Jotenkin kämäne. Paikka, anteeksi vaan. Leaf ja elixiat täysin ylihinnoiteltuja. Leaf kyllä komea mesta ja suht hyvät puitteet.
Treenaamassa nimenomaan salilla käyn, se on selvä mutta liikaa en halua maksaa.
näitä ei ainakaan näy motivuksella, toinenhan on kokonaan naisille rauhoitettu. tuolla toisessa käyvät nimenomaan tositarkoituksella treenaavat + spinning.Elixian ja Motivuksen treenaajatytsyt tulevat salille lähinnä näyttäytymään: pukkarissa tauluun isketään kajaalit, puuterit ym. setit ja latvaan muotovaahdot ja -sprayt ennen kuin päästään treeniin käsiksi
Mä vedin just tänää maasta rannan Elixias, ei mitää valittamista. Käsipainojakin on 50kg asti sentään, paras Elixia Turussa. Tosin 82 on numero uno hardcore reeneihin :D
Juu löytyyhän sieltä painoja muutenkin näytti olevan puitteet kohdillaan, mutta treenaaminen on melko hintavaa ja täytyisi heti sitoutua Elixian jäseneksi.Länsikeskuksen elixiassa on painot 52,5 asti ;)
Tuntuu tyhmältä kehua muotisalia, mutta Elixiassa on se hyvä puoli, että heillä on varaa korjata puitteet. Ei tarvitse vuosia odottaa.
Maastavetoa taisit tehdä? :D Ei oo kyllä minunkaan makuun se jokivarren ellu. Siinä samassa paikassa samoissa tiloissa sipi. R.I.P
kämänen on just se sana, et taida olla kanssa turusta kotoisin? :D mut joo siis tuolla kuvakommentilla sitä että siis salilla käy tietyntyylistä väkeä... ja tuntuivat jotkut nimenomaan valtaavan laitteet tunniksi minä-minä mentaliteetilla.
ja kuten täällä muistaakseni oli mainittukin, gym2000 oli sauna rikki miltei puoli vuotta ja kokoajan hoettiin et korjataan ensi viikolla? ei muuten mutta tulee sellainen olo että kunhan maksat, kiitos.
Juu löytyyhän sieltä painoja muutenkin näytti olevan puitteet kohdillaan, mutta treenaaminen on melko hintavaa ja täytyisi heti sitoutua Elixian jäseneksi.
Ainniin ja sai tehdä mavea :D
Pikaisesti katsottuna lyhyin sopimus Elixian kanssa on 1 kk mutta 2 kk irtisanomisajalla eli siis 3 kk... Tietysti kaikki maksaa.Nykyään ei vissiin tarvitse enää ostaa sitä 12/24 kk sopimusta. Onhan tuo normaalia kalliimpi, mutta kyllä se olisi sen arvosta JOS käyttäisi kaikkia palveluita kuten sitä lapsiparkkia ja kaikkia ryhmäliikunta tunteja, kaikkia saunoja yms. Juu ei tuolla kukaan tule valittamaan jos kolistelee :D
Gym2000:lla on alkanut kohtalaisen isosti ärsyttämään kun porukka vaan jatkaa sitä kaappien avainten pöllimistä, varaavat siis kaappeja omaan käyttöön sillä tyylillä. Hienoa tulla salille kun siellä sillä hetkellä treenaa 15 ihmistä, ja kaikkien noin 70 kaapin avaimet on jossain kadoksissa ja kaappien ovet auki lukuunottamatta niiden sillä hetkellä treenaavien kaappeja :face:
Sinne kuulemma ollaan hankkimassa uudet aikalukot niihin olemassaoleviin kaappeihin, mutta se tapahtuu sitten joskus. Jos siitä saunan korjauksesta voi ottaa mitään viitteitä niin uudet lukot tulee siinä vuonna 2016 aikaisintaan. Kuulin niistä uusista lukoista noin kuukausi sitten ekan kerran.
Jep, mua on rasittanut sama asia. Joskus kun on menossa combattiin, siel on pari tusinaa kaappia tyhjillään ilman avainta eikä yhtään kaappia, jota voi käyttää. :curs: Aikalukolliset kaapit olis kieltämättä aika kiva juttu.
Lisäksi toki pitäisi säännöissä mainita, että mikäli havaitaan jonkun pitävän kaappia itellään oman lukon avulla, ko lukko hajoitetaan katkaisupihdeillä viipymättä ja kaapin sisältö tyhjennetään, saa kysellä kamojaan vaikka viikon ajan kassalta ja sen jälkeen kaivella kaatikselta, jos kiinnostaa.
En tosin usko, et ihmiset alkais valehteleen, et pääsis muitten kamoja pöllimään, koska kiinnijäämisen riski on iso.
Itse käyn Leaf Areenalla. Sitä ihmettelen, että onko teidän mielestä 54e/4vko kallis salimaksu? Opiskelijoilla 49/4vko ja sisältää ohjatut tunnit. Aloitusmaksu 120e, mutta siellä on jatkuvasti jotain tarjouksia, esim. aloitusmaksu puoleen hintaan/ilmainen. Leaf on mielestäni aivan loistava paikka treenata. Nyt yläsalista on tehty crossfit-tyylinen sali, jossa runsaasti tilaa mavettaa, kyykätä ym. Suosittelen!
Tietääkö joku onko Turussa salia, jossa on tilaa harjoitella vapailla painoilla ja joka sijoittuu Turun pohjoispuolelle maksimissaan 3 kilometrin sätellä polttolaitoksesta? Vai onko todellakin niin, että ainoa Turun pohjoispuolella oleva sali on Leaf Areena?