Turun saleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampsa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mutta jos vertaa 54e/kk niin kyllä se on melkein puolet kalliimpi, kun jossain muualla sama maksaa 30e/kk... toki jos sitten tarvii muita palveluita kuin sali (esim. lapsiparkki tms.) niin sitten hintaa täytyy miettiä uudemman kerran.
Tuo Leaf Areenan lapsiparkki on muuten näin parin lapsen isälle aivan mahtava palvelu ja minulle ihan ykkössyy käydä siellä. Siellähän on ohjattu lapsiparkki Mehukatti Lastenmaailmassa, joka on Hoplopin kaltainen sisäleikkipuisto. On aika paljon mielekkäämpää ottaa lapset mukaan juoksemaan päät hiessä kiipeilypaikoissa kuin istuttaa ne monien muiden salien pieniin koppeihin katsomaan reiluksi tunniksi televisiota.

Lisäksi tämä palvelu kuittaa tosiaan aika hyvin itsessään keskimääräistä kalliimman kuukausihinnan. Jos parin lapsen kanssa käy vaikka kerran kuussa siellä, säästää periaatteessa 20 euroa, joka muutoin kuluisi maksullisesti samaan kohteeseen. Tämä siis sillä oletuksella, että lasten kanssa tulisi satunnaisesti käytyä tuolla tai Hoplopissa muutenkin.

Itse tosin olen pian lopettamassa jäsenyyttäni Leaf Areenassa toistaiseksi, mutta on hyvinkin mahdollista, että palaan jäseneksi myöhemmin riippuen vähän, mihin suuntaan elämä kulkeutuu. Pienten lasten vanhemmille voin kyllä paikkaa suositella erityisesti.

Elixiaa kovasti parjataan, mutta kyllä siellä mun mielestä oli melkoisen kivat treeniolosuhteet sen vuoden, mitä itse kävin. Vapaille painoille pääsi käytännössä aina, kun ne eniten meikkaavat keskittyivät istuskelemaan laitteissaan. Hyvä ilmastointi ja siistit tilat. Kallishan se toki on.

Keskustan P&P:stä tykkäsin, ja ainoa miinus siitä parkkipaikkojen puutteesta. Toisaalta naisten pukkarissa ainakin oli erittäin vähän kaappeja, joten ruuhka-aika voi tehdä tepposet? Taisin itse käydä syksyllä lähinnä päiväsaikaan.

Sitten musta tuli rössfittaaja. Toinen vakavasti harkittava vaihtoehto olisi varmaan Spartan.

Motivus Brahe / P & P Fitness Center

Minkälaista on Motivus Centrumissa tai P & P Fitness Centerissä harjoitella klo 17 aikoihin. Onko vapaa paino -alueilla kovastikin ruuhkaa. Voihan molemmissa saleissa vetää myös maastavetoa hillitysti.

Käyn tällä hetkellä Gym 2000:ssa ja siellä on kyykky-maastaveto ja käsipainoalue todella huonosti suunniteltu (aivan liian ahdas). Mahtaakohan tilanne olla parempi yllä mainituissa saleissa.

P&P on 2veto lavaa, joissa toisessa mahtuu vetämään 2henkilöä yhtäaikaa. klo 17 aikaan pahimmat ruuhkat taitavat olla joka puolella, mutta itse en ikinä ole joutunut odottelemaan oikeastaan ikinä. Erittäin hyvä sali ja laitekanta on monipuolinen, laitteista ja yleisestä viihtyvyydestä pidetään huolta. Suosittelen!

Minkälaista on Motivus Centrumissa tai P & P Fitness Centerissä harjoitella klo 17 aikoihin. Onko vapaa paino -alueilla kovastikin ruuhkaa. Voihan molemmissa saleissa vetää myös maastavetoa hillitysti.
.

Motskulla on pienehköä ruuhkaa neljän jälkeen, mutta kyllä sinne aina mukaan mahtuu. Saa vedellä maasta hillittömästikin. Mankkukaan ei ole kielletty.

Millasia kokemuksia porukalla on tosta m-clubista? Oon ite vasta muuttanu tänne turkuun ja vielä vähän toi ns. oma sali hakusessa. Näyttäis kaikista lähimpänä olevan.

Millasia kokemuksia porukalla on tosta m-clubista? Oon ite vasta muuttanu tänne turkuun ja vielä vähän toi ns. oma sali hakusessa. Näyttäis kaikista lähimpänä olevan.
Hyvä salihan se on tosin jos kaipaa elixia tyylistä salia niin sitten ei se sinulle oikea. Ensimmäinen käyntikerta on ilmainen eli ihan rohkeasti vaan kokeilemaan.

Voimakatu 6

Itäharjulla, ex-BBBC tiloissa.
Ei äijäsali, ei mammasali, ei hc-, homo- tai mikään muukaan sali.
Vaan ihan kaikille tarkoitettu nostajien, urheilijoiden, kuntoilijoiden tai tavallisten ihmisten sali.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oon tulos Turkuun viikonlopuks kurssille ja selkä/takareisi-päivä osuis näillä näkymin lauantaille.
Kysymys olis siis et onko siellä olemassa salia mikä on auki lauantaisin ainakin klo. 19 asti ja siel pitäis päästä myös tekemään MaVe? Oon autolla liikenteessä joten sijainti ei oo mikään kauheen suuri ongelma.
Tiedän kyl et asiaa saattaa vaikeuttaa myös pyhäinpäivä mut eihän sitä tiedä jos ei kysy.

Jos ei tule liian myöhään niin eiköhän ne kaikki silti auki ole? Jos nuo "kellarisalit" eivät ole niin nuo "muotisalit" ovat ainakin kuten elixia, motivus jne

Gym 2000:en lokeropolitiikka on muuttunut joku aika sitten. Onneks, se aikaisempi alkoi välillä vituttamaan, kun ei meinannut löytää kamoille paikkaa ollenkaan ja silti siel oli joku 30 lokerikkoa tyhjillään ilman avainta. Nykyään systeemi toimii sillä lätkällä, millä tullaan salille sisälle ja tehdään leimauksetkin. Ainoa ongelma on, et enää ei voi luntata mistään lokerikon numeroa, vaan se tarttee sit ihan oikeesti muistaakin. :D

Miten tuola M-Clubilla on henkilökunta paikalla? Jos kävisi joku päivä testaamassa paikan.

Periaatteessa tuolla ei ole ollenkaan henkilökuntaa. Yhdistys pohjalta toimiva sali.
Jos esim iltaisin olet tulossa niin klo 17-19 on usein johtokunnan jäseniä paikalla jotka opastavat sinua salillamme käynnissä. klo 18.00 asti pääsee salille hissillä ilman kulkulupaa muuten tarvitset kulkuluvan päästäksesi sisälle 3kerrokseen. Eli kun olet 3kerroksessa soitat salin puhelin numeroon/ tai koputat oveen ja joku tulee avaaman oven sinulle.

Menipäs sekavaksi mut toivottavasti sait selkoa.

Kävikös joku tarkistamassa tänään auenneen gogo expressin skanssissa? Näyttää ainakin videon ja kuvien perusteella monipuoliselta..

Hurjan halpa se ainakin on, 18e kuussa. Missäs kuvia ja videota on kun ei sattunut silmään saitilla? Pääseeköhän tuonne tutustumaan ilmaiseksi..

Hurjan halpa se ainakin on, 18e kuussa. Missäs kuvia ja videota on kun ei sattunut silmään saitilla? Pääseeköhän tuonne tutustumaan ilmaiseksi..

Facebook sivuilla näytti olevan. Käsipainot, jos oikein näin 60kg asti, paljon tilaa, pari smithiä, pari kyykkypaikkaa, 4 penkkipaikkaa, uuden näköset aeroobbiset, uuden näköset pakkalaitteet ja vipuvarret... yms...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom