Tältä (lähi)alueelta minä en ainakaan tiedä mitään muuta salia ja ainakin luulen tietäväni melkein kaikki Turun kaupalliset salit.
Ok. Pitää sitten valita sijainniltaan toiseksi paras vaihtoehto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tältä (lähi)alueelta minä en ainakaan tiedä mitään muuta salia ja ainakin luulen tietäväni melkein kaikki Turun kaupalliset salit.
Tuo Leaf Areenan lapsiparkki on muuten näin parin lapsen isälle aivan mahtava palvelu ja minulle ihan ykkössyy käydä siellä. Siellähän on ohjattu lapsiparkki Mehukatti Lastenmaailmassa, joka on Hoplopin kaltainen sisäleikkipuisto. On aika paljon mielekkäämpää ottaa lapset mukaan juoksemaan päät hiessä kiipeilypaikoissa kuin istuttaa ne monien muiden salien pieniin koppeihin katsomaan reiluksi tunniksi televisiota.Mutta jos vertaa 54e/kk niin kyllä se on melkein puolet kalliimpi, kun jossain muualla sama maksaa 30e/kk... toki jos sitten tarvii muita palveluita kuin sali (esim. lapsiparkki tms.) niin sitten hintaa täytyy miettiä uudemman kerran.
Minkälaista on Motivus Centrumissa tai P & P Fitness Centerissä harjoitella klo 17 aikoihin. Onko vapaa paino -alueilla kovastikin ruuhkaa. Voihan molemmissa saleissa vetää myös maastavetoa hillitysti.
.
Millasia kokemuksia porukalla on tosta m-clubista? Oon ite vasta muuttanu tänne turkuun ja vielä vähän toi ns. oma sali hakusessa. Näyttäis kaikista lähimpänä olevan.
Hyvä salihan se on tosin jos kaipaa elixia tyylistä salia niin sitten ei se sinulle oikea. Ensimmäinen käyntikerta on ilmainen eli ihan rohkeasti vaan kokeilemaan.Millasia kokemuksia porukalla on tosta m-clubista? Oon ite vasta muuttanu tänne turkuun ja vielä vähän toi ns. oma sali hakusessa. Näyttäis kaikista lähimpänä olevan.
Miten tuola M-Clubilla on henkilökunta paikalla? Jos kävisi joku päivä testaamassa paikan.
Hurjan halpa se ainakin on, 18e kuussa. Missäs kuvia ja videota on kun ei sattunut silmään saitilla? Pääseeköhän tuonne tutustumaan ilmaiseksi..