- Ikä
- 46
Miks pitää ajella kännissä? Älä sitten turhaan ota mitään matkavakuutusta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En lähtis vaikka ilmaseksi pääsisin.
Hei 1 kysymys vielä, mihin asti on myöhimpään olevat yökerhot auki??
Sellainen turha paska voidaan jättää kuitenkin pois näistä threadeista. En mäkään rupea johonkin Thaimaa-threadiin vääntämään "vitun vinosilmät, myivät mulle halpakopio rolexin".Itse en ymmärrä tätä karvakäsijuttua. Tai miksi siitä pitää ottaa noin paljon kierroksia. Turkkilaisilla kun sattuu olemaan karvaiset kädet. Leikkisästi kaverit kutsuu minuakin joskus karvakädeksi ja kummasti en ota siitä kierroksia. Tosin mulla on karvaset kädet joten ehkä pitäisi ottaa kierroksia :jahas:
En ole missään törmänny siihen että basaarista huudetaan "tule täne osta paita" ja kun ei noteraa karviksen "tarjousta" huudetaan perään "vitun suomalainen" Ei helvetti!. Sitten KAIKKI muu kusetus yritys baareissa/takseissa yms. niin tekis mieli pommittaa koska paska aavikoks.
Kirjoittakaa asiasta tai ette ollenkaan.
Sellainen turha paska voidaan jättää kuitenkin pois näistä threadeista. En mäkään rupea johonkin Thaimaa-threadiin vääntämään "vitun vinosilmät, myivät mulle halpakopio rolexin".
Jos nyt lopetetaan tämä nälviminen, alkaa muistuttamaan jo niitä threadeja, jotka saa laittaa lukkoon.
Off-Topic
En ole Suomessakaan aiemmin törmännyt päivittäin useisiin "nappiotsaankusipäihin" ennen kuin aloitin nykyisen duunini. En mä kuitenkaan haluaisi, että tiettyjä alueita Suomessa, joista näitä kusipäitä sikiää harvinaisen paljon, pommitettaisiin aavikoksi.
Olen asunut Istanbulissa, siellä oli eri meininki, älkää sitä pommittako.
Siis sanon tähän sen verran että aika kova taksikuski saa olla tai kauppias joka kuudelle 85-110 kiloselle kamppailulajien harrastaja-kundeille (no eihän ne lajit päältäpäin näy, mut kuitenkin) rupeaa vittuilemaan tosissaan. Tollasta ei tosiaan voi sietää, ja aion vaikka yksin kinastella niiden kanssa että enhän mäkään halvenna teitä, niin miksi te meitä. Mitä pahaa olen tehnyt jos haluan nauttia auringosta, lämmöstä, upeista naisista ja viinasta.
Heh, vitun ovelaa, riittikö jo vai haluatko keksiä näitä lisää? Kusipäät ovat kusipäitä, mutta tarvitseeko jotain tietyn rodun/kansallisuuden edustajista käyttää halveksuvia nimityksiä.Jaa että karvakäsi-sana on nälvimistä, mutta kusipääksi haukkuminen ei. Mielenkiintoista että postasit nuo sun viestisi vielä peräkkäin... :jahas:
Heh, vitun ovelaa, riittikö jo vai haluatko keksiä näitä lisää? Kusipäät ovat kusipäitä, mutta tarvitseeko jotain tietyn rodun/kansallisuuden edustajista käyttää halveksuvia nimityksiä.
Tossa sun jeesustelussa on nyt kyllä perustelut aika pahasti hukassa. Sori nyt vaan..
Kyse oli nimenomaan siitä, että ei saisi kutsua karvakädeksi, jos käyttäytyminen ei miellytä. Eli tässä tapauksessa turkkilainen huorittelee tms. Heti ollaan rasisteja jne. Lukekaa Hupen ensimmäinen viesti tässä threadissä. Itselle riitti se, että huudettiin perään rivouksia jos ei kiinnostanut ostaa nahkatakkeja tai juoda omenateetä joka kojussa. No, ehkä joku ymmärsi mitä tarkoitin.