Turkki

Miks pitää ajella kännissä? Älä sitten turhaan ota mitään matkavakuutusta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En lähtis vaikka ilmaseksi pääsisin.

Samoin.

Kerran tuli oltua Alanyassa viikko äijäporukalla. Viidestä kaksi sai vatsataudin ja joutui sairaalaan. Ite sain myös jotain pientä vatsapöpöä, mutta se meni ohi ilman sairaalaan menemistä.

Rannat ok, ruoka ok (paitsi vatsatauti). Baarit kalliita ja muutenkin perseestä, paikalliset suurimmaksi osaksi perseestä. Pari suomalaista muijaa kehen tutustuin oli ihan ok, mutta niiden kanssa kun oli liikenteessä sai olla koko ajan häätämässä karvakäsiä loitommalle.

EDIT: Vielä sen verran, että mulla on Suomessa pari Turkkilaista karvakäsikaveria, jotka on oikein mukavia, kun heidät tuntee. Ovat kyllä vähän sikamaisia joskus tuntemattomia kohtaan. Mutta heidän kanssaan voisin joskus lähteä Turkkiin matkailemaan ja tutustumaan paikalliseen kulttuuriin. Turkin turistirysät ei mua kuitenkaan enää kiinnosta (eikä kyllä muutkaan perus turistikohteet), enkä suosittele muillekaan. Muista maista löytyy mieelstäni parempia turistirysiä, jos nyt sellaiseen on pakko päästä.

Itse en ymmärrä tätä karvakäsijuttua. Tai miksi siitä pitää ottaa noin paljon kierroksia. Turkkilaisilla kun sattuu olemaan karvaiset kädet. Leikkisästi kaverit kutsuu minuakin joskus karvakädeksi ja kummasti en ota siitä kierroksia. Tosin mulla on karvaset kädet joten ehkä pitäisi ottaa kierroksia :jahas:
Sellainen turha paska voidaan jättää kuitenkin pois näistä threadeista. En mäkään rupea johonkin Thaimaa-threadiin vääntämään "vitun vinosilmät, myivät mulle halpakopio rolexin".

Jos nyt lopetetaan tämä nälviminen, alkaa muistuttamaan jo niitä threadeja, jotka saa laittaa lukkoon.

En ole missään törmänny siihen että basaarista huudetaan "tule täne osta paita" ja kun ei noteraa karviksen "tarjousta" huudetaan perään "vitun suomalainen" Ei helvetti!. Sitten KAIKKI muu kusetus yritys baareissa/takseissa yms. niin tekis mieli pommittaa koska paska aavikoks.

Off-Topic

En ole Suomessakaan aiemmin törmännyt päivittäin useisiin "nappiotsaankusipäihin" ennen kuin aloitin nykyisen duunini. En mä kuitenkaan haluaisi, että tiettyjä alueita Suomessa, joista näitä kusipäitä sikiää harvinaisen paljon, pommitettaisiin aavikoksi.

Olen asunut Istanbulissa, siellä oli eri meininki, älkää sitä pommittako.

Henkilökohtaisuuksiin meneminen loppui sitten just nyt :jahas: Ei enää yhtään vittuilua palstalaisten omasta ulkonäöstä tms. Kirjoittakaa asiasta tai ette ollenkaan.

Mitä tulee Turkkiin matkakohteena: Joitain makeita kuvia olen sieltä nähnyt joten uiminen + muu rantaelämä ja maisemat varmaan ok. Muutoin ei mielestäni mielenkiintoinen paikka, mutta varmasti siellä ihan hyvän löhöloman viettää jos viikoksi menee. Bailaajille varmaankin toimiva mesta, itse en kuitenkaan lähtisi.

Hauskaa reissua!

Pari kaveria oli Alanyassa ja tietysti niiltä vietiin keskellä kirkasta päivää puhelin. Muutama 10v jamppa oli tyrkyttänyt jotain krääsää ja samassa yksi oli napannut puhelimen kädestä. Olivat ottaneet pitkät jahdin päätteeksi tämän apinan kiinni kun oli vienyt puhelimen vanhemmilleen. Kauhee huuto ja vittuiluhan siitä tuli kun kaveri halusi oman puhelimensa takaisin.

Ja tietysti joka paikassa hinnoissa yritettiin kusettaa.

Sellainen turha paska voidaan jättää kuitenkin pois näistä threadeista. En mäkään rupea johonkin Thaimaa-threadiin vääntämään "vitun vinosilmät, myivät mulle halpakopio rolexin".

Jos nyt lopetetaan tämä nälviminen, alkaa muistuttamaan jo niitä threadeja, jotka saa laittaa lukkoon.

Off-Topic

En ole Suomessakaan aiemmin törmännyt päivittäin useisiin "nappiotsaankusipäihin" ennen kuin aloitin nykyisen duunini. En mä kuitenkaan haluaisi, että tiettyjä alueita Suomessa, joista näitä kusipäitä sikiää harvinaisen paljon, pommitettaisiin aavikoksi.

Olen asunut Istanbulissa, siellä oli eri meininki, älkää sitä pommittako.

Jaa että karvakäsi-sana on nälvimistä, mutta kusipääksi haukkuminen ei. Mielenkiintoista että postasit nuo sun viestisi vielä peräkkäin... :jahas:

Siis sanon tähän sen verran että aika kova taksikuski saa olla tai kauppias joka kuudelle 85-110 kiloselle kamppailulajien harrastaja-kundeille (no eihän ne lajit päältäpäin näy, mut kuitenkin) rupeaa vittuilemaan tosissaan. Tollasta ei tosiaan voi sietää, ja aion vaikka yksin kinastella niiden kanssa että enhän mäkään halvenna teitä, niin miksi te meitä. Mitä pahaa olen tehnyt jos haluan nauttia auringosta, lämmöstä, upeista naisista ja viinasta.

Tässä on nyt oikein voittajaveto menossa. Mennään kunnon agre päällä turkkiin, ei siedetä vittuiluja, vaan mennään rehellisesti tappelemaan. Aika outo asenne, ei tuossa maassa tarvitse kovin monelle riitaa haastaa kun löytää itsensä jostain jontkasta puukko selässä. Muistaakseni Halmeenkin poika oli "suhteellisen" suurikokoinen kun hän sai puukosta jossain tuolla päin?

Sitten vielä kännissä ajelemiset päälle niin hyvä tulee...

Seuraavaksi sitten Iltalehden lööpit :jahas:

[offtopic]

Luin vuorisen kirjaa äskettäin ja siellä seikkaili juuri tuolla "analiassa" eli analyliassa. Hyvää settiä oli, jos on semmonen mitä kuvaili niin ei ole välttis paras mahdollinen lomakohde ;)

[/offtopic]
:lol2:

Jaa että karvakäsi-sana on nälvimistä, mutta kusipääksi haukkuminen ei. Mielenkiintoista että postasit nuo sun viestisi vielä peräkkäin... :jahas:
Heh, vitun ovelaa, riittikö jo vai haluatko keksiä näitä lisää? Kusipäät ovat kusipäitä, mutta tarvitseeko jotain tietyn rodun/kansallisuuden edustajista käyttää halveksuvia nimityksiä.

Heh, vitun ovelaa, riittikö jo vai haluatko keksiä näitä lisää? Kusipäät ovat kusipäitä, mutta tarvitseeko jotain tietyn rodun/kansallisuuden edustajista käyttää halveksuvia nimityksiä.

Tolla sun perustelulla karvakädet on siis karvakäsiä. Jos jonkun turkkilaisen käytös ei miellytä niin sitä ei saa missään nimessä kutsua karvakädeksi, vaan pitää kutsua kusipääksi. OK. Tossa sun jeesustelussa on nyt kyllä perustelut aika pahasti hukassa. Sori nyt vaan.. :zzzz:

Tossa sun jeesustelussa on nyt kyllä perustelut aika pahasti hukassa. Sori nyt vaan..

Voi olla. Eipä olekaan tapana väitellä aikuisten ihmisten kanssa saako joitain ihmisiä kutsua karvakamuiksi tai karvakäsiksi. Ei mielenkiinto yksinkertaisesti riitä muutenkaan. Ymmärrän jos vielä haluat puolustella Puppea, mutta mieti nyt kuitenkin vielä onko karvakäsi asiallinen nimitys turkkilaiselle.

Tai no jaa, mitä väliä. Kutsukaa ketä tahansa miksi haluatte, samat kinat täällä aina syntyy joka tapauksessa.

Kusipään titteli tulee usein luonteen ja käyttäytymisen perusteella. Karvakäsi nimitys tulee usein ulkoisten asioiden, tai rodullisten eriäväisyyksien vuoksi. Karvakäsi on mulle ainakin rasistinen nimitys. Kyse ei ole oikeasti siitä, että niillä on pelkästään karvaiset kädet. Jokainen varmasti tajuaa sen.:piis:

Ja asiasta...no,mä kirjoitin jo tänne. Kerran käynyt maassa enkä usko meneväni enää toiste.

Kyse oli nimenomaan siitä, että ei saisi kutsua karvakädeksi, jos käyttäytyminen ei miellytä. Eli tässä tapauksessa turkkilainen huorittelee tms. Heti ollaan rasisteja jne. Lukekaa Hupen ensimmäinen viesti tässä threadissä. Itselle riitti se, että huudettiin perään rivouksia jos ei kiinnostanut ostaa nahkatakkeja tai juoda omenateetä joka kojussa. No, ehkä joku ymmärsi mitä tarkoitin.

Kyse oli nimenomaan siitä, että ei saisi kutsua karvakädeksi, jos käyttäytyminen ei miellytä. Eli tässä tapauksessa turkkilainen huorittelee tms. Heti ollaan rasisteja jne. Lukekaa Hupen ensimmäinen viesti tässä threadissä. Itselle riitti se, että huudettiin perään rivouksia jos ei kiinnostanut ostaa nahkatakkeja tai juoda omenateetä joka kojussa. No, ehkä joku ymmärsi mitä tarkoitin.

Kyllä sitä saa kutsua karvakädeksi, jos käyttäytyminen ei miellytä. Se vaan on edelleen rasistista. Kyllä mä ymmärrän mitä sä tarkoitat tolla käyttäytymisellä. En mä silti kutsu niitä karvakäsiksi, tai jos näin teen niin tiedän, että se on rasistinen nimitys. Eikä se tee sitä oikeaksi mun mielestä, että käyttäytmisen vuoksi on ok ikinä nimitellä ketään rasistisin kutsumanimin. Meneeks mulla toi sun pointti ihan ohi? Mä en vaan käsitä sitä muuten kuin noin. Sori offtopic.:(

e-Lähden hakemaan pizzan....turkkilaisilta.;)

Off-Topic:
Piti oikein lukea uudelleen OP. Kuten joku jossain muussa threadissä mainitsikin, niin on huvittavaa, kun viimeistään kolmen sivun jälkeen puhutaan yleensä kaikesta muusta kuin alkuperäisestä aiheesta.

Jatkakaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom