Turkki

Ne on varsinaiset seiväsmatkat vasta..lyylit tanakat, kun lähtee pohjolasta.. Rouva lihakauppiaan Suomesta toi Espanjaan, omat kyljykset ja niitä nuijitaan...
Sama Vainion rimpsu taitaa päteä tuon Turkinkin kohdalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan järkky apinoita ne turkkilaiset kaupustelijat. Special prais foor juu. Joka puolella koitetaan kusettaa ja pahaa tekee kun suomalaiset tantat nuolevat puolta pienemmän mokkakorvan kanssa rannalla. Hyvää on aurinko ja lämmin vesi. Huonompaa mahatauti, jollaisen itse sain Alanyasta. Suomeen päästyään ambulanssilla sairaalaan ja eristykseen kun ihmeteltiin mikä ebola mahtaa olla. Kolme päivää sairaalassa ei ainakaan parantanut käsitystä Turkista.

Kymmenen vuotta sitten olin viiden kaverin kanssa Alanyassa.

Hyvää oli rannat, ruoka oli joissain paikoissa jees, hotelli oli todella hyvä (Shifalar? kaveri saa edelleen joka vuosi joulukortin sieltä:D), alkoholi oli halpaa, naisia oli aika runsaasti (tosin niin oli turkkilaisia miehiäkin).

Huonoa oli tosiaankin paikalliset miehet. Emme tosin ollleet mitään kokeneita matkaajia joten ehkä me oltiin helppoja maaleja. Meitä yritettiin kusettaa takseissa, baareissa, kaupoissa, basaareissa jne. Ei oikein muuta jäänyt miehistä mieleen kuin aika röyhkeitä olivat. Kusetusyritykset olivat vielä aivan järkyttävän huonoja ja kun me huomasimme ne, niin oltiin niin nyrpeetä. Pahin erehdys oli mennä krapulassa basaariin pyörimään. Minuutin päästä huomasin, kun turkkilaisia nyki molemmista hihoista samalla kun kylmä hiki alkoi nousta otsalle. Kuumottavin tilanne oli kaverilla joka joutui taksissa pimeälle kujalle, kun hänellä tuli epäselvyyksiä maksun kanssa. Nopeat jalat pelastivat hänet tässä tilanteessa.

Tässä kun muistelee niin oltiin me kyllä melkoisia turisteja:lol2:.

Kuitenkin...never again.

Toi perus "special prais foor juu" on joka turistimestassa sama vitsi, eli "Double price for you".
Mahataudin välttää käyttämällä sitä perus maalaisjärkeä. Ei jäitä, ei majoneesia tai muutakaan epäilyttävää. Siinä tapauksessa, jos se ameeba alkaa mahassa möyrimään niin tablettia tuulensuojaan. Itse tautiahan se ei poista, mutta vaivat kyllä, joten vielä oireilta välttyneiden seuralaisten on siis syytä olla tarkkoja käsien pesun yms hygienian kanssa..

helou, where are you from? sweden, gud daag. no? are you german? hallo hallo. no? finland.... aaaa, finland. hyva päive. tule katso halpa nahkalaukku.

ja tuota aamusta iltaan missä ikinä kävelet. onnea matkaan!

Ja sitten kun ei osta niin ne apinat huutaa perään ja näyttää keskisormea. On niin vitun mukavaa lomailla siellä. En lähtis vaikka ilmaseksi pääsisin. Huomattavasti parempi on mennä vaikkapa Icmeleriin jos sinne Turkkiin on päästävä. On se hienoa kun niistä tulee osa EU: a. Jee!!!!

Eukkosi puhuu sujuvaa paskaa, ei millään pahalla toki.

Nimimerkillä itse asunut ko. maassa ja kamelijutut alkavat jo vituttaa.

Kyllä ne joissain paikoissa hauskuuttaa turisteja ja ovat muka vaihtamassa naisia kameleihin. Joskus ne leikkisästi tarjoaa enemmän kameleita kuin koko maasta löytyy. Se on niitten mielestä hauskaa ja turistit voi sitten kertoa ylpeänä, että rouvasta tarjottiin 100 000 kamelia ja kamelinpaskasta tehty maja vielä kylkiäiseksi.

helou, where are you from? sweden, gud daag. no? are you german? hallo hallo. no? finland.... aaaa, finland. hyva päive. tule katso halpa nahkalaukku.

ja tuota aamusta iltaan missä ikinä kävelet. onnea matkaan!

Tarkennetaan vielä Karpon puolesta, että tätä se on ihan missä turistirysässä tahansa.

Ole hyvä.

[nelo];1610747 sanoi:
Tarkennetaan vielä Karpon puolesta, että tätä se on ihan missä turistirysässä tahansa.

Ole hyvä.

Ei ole ainakaan kyproksen agia napassa, vaikka onkin kunnon turistirysä

[nelo];1610747 sanoi:

Ole hyvä.

Eipä ole läheskään samassa mittakaavassa.

Kokemusta on 20 maasta ja yli 60 reissusta.

Turkkilaiset on hemmetin sikamaista porukkaa. Viimeisiä ihmisiä mustalaisten jälkeen joihin luottaisin missään asiassa.

Eipä ole läheskään samassa mittakaavassa.

Kokemusta on 20 maasta ja yli 60 reissusta.

Minulla ei ole kokemusta kuin 3 eri turistirysästä, mutta kaikissa paikoissa on näitä katumyyjiä näkynyt (yleensä lapsia) ja toreilla yms. niitä nyt on jonoksi asti.

Eipä siinä mitään, jos ei tuollainen miellytä, niin onhan niitä lomakohteita muitakin. Tuo nyt on aika normaalia turkkilaisille, eikä se minua häirinnyt. Ja näitä tuli vastaan ainoastaan basaareissa.

[Edit] Korjataan hieman, eli kyllähän niitä siellä katukuvassakin näkyi, mutta ei ne kertaakaan tullut kukaan tyrkyttämään mitään. Sisäänheittäjät ovat sitten eri tarina..

[Edit] Roomassa itse asiassa oli pahemmat katumyyjät, nyt kuin oikein miettii. Siellä oli keskustan kadut täynnä ei-italialaisia myymässä piraattikamaa. Myyntikojuna oli lakana maassa. :o

no aika samaa oli tunisiassakin, tosi pahaa hasslea. mutta kreikassa saa kulkea basaareissa melko rauhassa. tai eihän siellä varsinaisia basaareja monessakaan paikassa ole.

ja tuo sama kaupustelu on tuttua ihan new yorkin canal streetiltä, joten sitä saa mitä tilaa ja mihin menee. eikä siihen kuole. laput silmille ja oma suu suppuun.

[nelo];1610772 sanoi:
Minulla ei ole kokemusta kuin 3 eri turistirysästä, mutta kaikissa paikoissa on näitä katumyyjiä näkynyt (yleensä lapsia) ja toreilla yms. niitä nyt on jonoksi asti.

Eipä siinä mitään, jos ei tuollainen miellytä, niin onhan niitä lomakohteita muitakin. Tuo nyt on aika normaalia turkkilaisille, eikä se minua häirinnyt. Ja näitä tuli vastaan ainoastaan basaareissa.

[Edit] Korjataan hieman, eli kyllähän niitä siellä katukuvassakin näkyi, mutta ei ne kertaakaan tullut kukaan tyrkyttämään mitään. Sisäänheittäjät ovat sitten eri tarina..

[Edit] Roomassa itse asiassa oli pahemmat katumyyjät, nyt kuin oikein miettii. Siellä oli keskustan kadut täynnä ei-italialaisia myymässä piraattikamaa. Myyntikojuna oli lakana maassa. :o

Kaupustelijoita tosiaan löytyy jokaisesta turistirysästä, mutta Turkki on ainoa paikka jossa on käyty kiinni ihan fyysisesti, monta kertaa.

Itse olen tämmöinen 176cm ja 100kg oleva laiha läski, niin mitähän pienet ja hintelät turistit saavat kokea ko. paikassa?

Kyllä turkissa on pahimmat apinat. Pari kertaa piti alkaa vääntää että pääsee putiikista pois ja perään tietenkin vittuilut. Ei tollasta ole missään thaimassa tai kreikassa. Se alko oikeesti vituttaa. taksikuski yritti ryöstää ja sekin oli menossa jo kunnon tappeluksi yms.

Kuten sanoin uudestaa en menis mutta oli meillä kuitenkin hiton hauskaa.

Tää on just tätä ku kaikenmaailman urpoja on netti täynnä. Saatko kenties jotain tyydytystä vittuillessas muille, vai koitatko osoittaa omaa erinomaisuuttasi? Käyttäsit järkeäs hyvä mies. Tosta tuli kyllä selvästi ilmi, etten oo tehokkainta mahollista vuokraamassa, vaan sellasen jota pystyy prätkäkortitta muutaman tasottavan voimalla ajamaan, ilman suurempia riskejä.
Hold your horses, missäs vaiheessa minusta tuli se urpo ja vittuilija? Muistelen että itse kyselit kännissä ajamisesta prätkällä ilman ajokorttia.
Noh, ihan sama mulle, katso peiliin :david:

Ihanko ne aseen laitto ohimolle? :david: Selvennä toki.
Taksikuski yritti ajaa päälle sen jälkeen kun en suostunut maksamaan 5-kertaista hintaa oikeaan verrattuna vaan ilmoitin että jään tässä pois (ajettu alle 50metriä). Sensijaan että kuski olisi todennut kusetuksen menneen pieleen ja tyytynyt metsästämään seuraavaa uhria hän hermostui niin paljon että yritti ajaa suoraan päälle = tapon yritys. Nopeat jalat ja hotellin aita pelastivat.

Edit: Täytyy myös todeta että perinteiset etelän lomakohteet kiertäneenä ei meininki ole missään niin perseestä kuin turkissa. Muualla on jopa mukavaa ja esim kunnon turistirysissä kuten espanjan aurinkorannikolla tai kanarialla on suorastaan huippu meininki verrattuna turkkiin.

tuli kaytya toissa kesana, ihan kiva siel oli ryypiskella ja biitsilla heilua, mutta baareissa oli vittumaista, et ne oli tosiaan taynna paikallisia ukkoja. ainoa paikka oli yks metallibaari siin jossain keskustassa :).Eipa tule uudestaan mentya.

Kyllä ne joissain paikoissa hauskuuttaa turisteja ja ovat muka vaihtamassa naisia kameleihin. Joskus ne leikkisästi tarjoaa enemmän kameleita kuin koko maasta löytyy. Se on niitten mielestä hauskaa ja turistit voi sitten kertoa ylpeänä, että rouvasta tarjottiin 100 000 kamelia ja kamelinpaskasta tehty maja vielä kylkiäiseksi.
Tiedän sen olevan paikallista läppää ja imartelua, mutta henkilö jolle quottasin jankuttaa samaa paskaa joka threadissa, mikä liittyy "karvakäsiin". Ja sitä ei lasketa vitsiksi.

Tiedän sen olevan paikallista läppää ja imartelua, mutta henkilö jolle quottasin jankuttaa samaa paskaa joka threadissa, mikä liittyy "karvakäsiin". Ja sitä ei lasketa vitsiksi.

Aivan! Hauskinta asiassa on se, että jengi ei tajua sen olevan läppää. Sössöttävät "kaupankäynnistä" sitten tohkeissaan kun ovat palanneet himaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom