Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eukkosi puhuu sujuvaa paskaa, ei millään pahalla toki.
Nimimerkillä itse asunut ko. maassa ja kamelijutut alkavat jo vituttaa.
helou, where are you from? sweden, gud daag. no? are you german? hallo hallo. no? finland.... aaaa, finland. hyva päive. tule katso halpa nahkalaukku.
ja tuota aamusta iltaan missä ikinä kävelet. onnea matkaan!
[nelo];1610747 sanoi:Tarkennetaan vielä Karpon puolesta, että tätä se on ihan missä turistirysässä tahansa.
Ole hyvä.
[nelo];1610747 sanoi:Tarkennetaan vielä Karpon puolesta, että tätä se on ihan missä turistirysässä tahansa.
Ole hyvä.
Eipä ole läheskään samassa mittakaavassa.
Kokemusta on 20 maasta ja yli 60 reissusta.
[nelo];1610772 sanoi:Minulla ei ole kokemusta kuin 3 eri turistirysästä, mutta kaikissa paikoissa on näitä katumyyjiä näkynyt (yleensä lapsia) ja toreilla yms. niitä nyt on jonoksi asti.
Eipä siinä mitään, jos ei tuollainen miellytä, niin onhan niitä lomakohteita muitakin. Tuo nyt on aika normaalia turkkilaisille, eikä se minua häirinnyt. Ja näitä tuli vastaan ainoastaan basaareissa.
[Edit] Korjataan hieman, eli kyllähän niitä siellä katukuvassakin näkyi, mutta ei ne kertaakaan tullut kukaan tyrkyttämään mitään. Sisäänheittäjät ovat sitten eri tarina..
[Edit] Roomassa itse asiassa oli pahemmat katumyyjät, nyt kuin oikein miettii. Siellä oli keskustan kadut täynnä ei-italialaisia myymässä piraattikamaa. Myyntikojuna oli lakana maassa. :o
Hold your horses, missäs vaiheessa minusta tuli se urpo ja vittuilija? Muistelen että itse kyselit kännissä ajamisesta prätkällä ilman ajokorttia.Tää on just tätä ku kaikenmaailman urpoja on netti täynnä. Saatko kenties jotain tyydytystä vittuillessas muille, vai koitatko osoittaa omaa erinomaisuuttasi? Käyttäsit järkeäs hyvä mies. Tosta tuli kyllä selvästi ilmi, etten oo tehokkainta mahollista vuokraamassa, vaan sellasen jota pystyy prätkäkortitta muutaman tasottavan voimalla ajamaan, ilman suurempia riskejä.
Taksikuski yritti ajaa päälle sen jälkeen kun en suostunut maksamaan 5-kertaista hintaa oikeaan verrattuna vaan ilmoitin että jään tässä pois (ajettu alle 50metriä). Sensijaan että kuski olisi todennut kusetuksen menneen pieleen ja tyytynyt metsästämään seuraavaa uhria hän hermostui niin paljon että yritti ajaa suoraan päälle = tapon yritys. Nopeat jalat ja hotellin aita pelastivat.Ihanko ne aseen laitto ohimolle? Selvennä toki.
Tiedän sen olevan paikallista läppää ja imartelua, mutta henkilö jolle quottasin jankuttaa samaa paskaa joka threadissa, mikä liittyy "karvakäsiin". Ja sitä ei lasketa vitsiksi.Kyllä ne joissain paikoissa hauskuuttaa turisteja ja ovat muka vaihtamassa naisia kameleihin. Joskus ne leikkisästi tarjoaa enemmän kameleita kuin koko maasta löytyy. Se on niitten mielestä hauskaa ja turistit voi sitten kertoa ylpeänä, että rouvasta tarjottiin 100 000 kamelia ja kamelinpaskasta tehty maja vielä kylkiäiseksi.
Tiedän sen olevan paikallista läppää ja imartelua, mutta henkilö jolle quottasin jankuttaa samaa paskaa joka threadissa, mikä liittyy "karvakäsiin". Ja sitä ei lasketa vitsiksi.