Turkistarhaisku prkl

Originally posted by Cthulhu
Eiköhän tuonkin takana ole ne punavihreät paskiaiset (tai heidän lapsensa) jotka ennen ylistivät Neuvostoliittoa ja kommunismin autuutta. Ei kai ole ihan sattumaa, että vihreissä on entisiä Stalinisteja.....

Aate on muuttunut hieman mutta periaate siitä, että vain he ovat oikeassa on pysynyt samana.

Jos he ovat itse valmiita rikkomaan lakia niin toivottavasti he hyväksyvät sen, että heitä vastaan voidaan rikkoa lakia ja antaa vaikka nyrkkiä pitkin näköä..........
:curs:

Puhut asiaa! Muutama vuos sitten kun olin järkkärikurssilla, sinne oli eksynyt pari tällaista stalinistia ja meillä oli tauoilla aika mehukkaita keskusteluita näiden kanssa. Muutaman kerran oli jo tappelu lähellä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Sale
Tarhaajat tekevät työtänsä. Mielipiteeni asiaan on että kaikki nämä myssynpolttajahippikaurahatutkukkaistytöt mitä lie onkaa sietää laitta vähintäänki vankilaan tai sit vaan yksinkertaisesti tappaa. Ei armoa !:curs:

Olen turkiksia vastaan henkeen ja vereen, sori vaan, myssyä en polta enkä hattuakaan (hitto tästähän tulee ihan runomittaista tekstiä). Tervetuloa vaan tappamaan mut, voin antaa sulle osoitteen, niin et eksy matkalla. Ilmoitathan myös milloin olet tulossa, niin osaan olla kotona ettei tule hukkareissu. :jahas:

Vaikka vastustankin turkiksia niin mun mielestä kaikenmaailman tarhaiskut yms ekoterrorismi on todella pyllystä. Fanaattisuus asiassa kuin asiassa on pelottavaa, koska fanaatikot ei näe omaa asiaansa pidemmälle (oma napakin tuntuu olevan välillä sairaan kaukana), eikä kykene ajattelemaan mitään muuta kuin omaa oikeaksi kokemaansa asiaa. Jos turkistarhauksesta haluaa eroon, sen tulee tapahtua laillisin keinoin, eli ostokäyttäytymisellä yms. Toisten elinkeinon tuhoaminen ei auta mitään. Sitäpaitsi, tollaset p**katouhut pilaa maltillisten ja lakia noudattavienkin eläinsuojelijoiden maineen, ja kääntää yleisen mielipiteen turkistarhauksen puolelle. Karhunpalvelus, sekä minkeille että eläintensuojelulle. Kuinka kukaan voi ottaa tollaisia ihmisiä vakavasti?

Niskalaukaus olis sopiva rangaistus noille anarkisti peeloille. Taikka sitten laitettas häkkiin minkkien viereen, mutta se taitas olla minkeille liikaa. Minkit tekee helvetinmoista tuhoa ja tarhaajilta menee työt noiden kusipäiden takia. Itsekkin oon mökillä ampunu monta minkkiä sen takia ettei ne tappais kaikkia lintuja, mutta ei paljon auta kun ne ovat niin hyviä selviytymään luonnossa ja sitä kautta lisääntyvät.

*Meenkin tästä asentaan karjapuskuria autooni, että voin ajaa jokaisen punkkarin/anarkistin päältä*:evil:

No lehmien ja minkkien rinnastaminen on ihan älytöntä, sillä kukaan ei tietääkseni vielä syö minkkejä tai kettuja. Se, että ihminen hyödyntää eläimiä ravinnon saamiseksi on ihan luonnonmukaista, mutta turkistarhaaminen sen takia, että hienostorouvat saisivat näyttää pramealta teekutsuillaan, on turhaa. Turkistarhaiskut sen sijaan ovat sinisilmäisten idioottien puuhaa, ja niin kauan kun turkistarhaus on vielä laillinen elinkeino, niin tarhaajalla pitäisi olla oikeutus odotella kivääri kädessä idunpopsijoiden saapumista ;)

Originally posted by MuayThai
Niskalaukaus olis sopiva rangaistus noille anarkisti peeloille. Taikka sitten laitettas häkkiin minkkien viereen, mutta se taitas olla minkeille liikaa. Minkit tekee helvetinmoista tuhoa ja tarhaajilta menee työt noiden kusipäiden takia. Itsekkin oon mökillä ampunu monta minkkiä sen takia ettei ne tappais kaikkia lintuja, mutta ei paljon auta kun ne ovat niin hyviä selviytymään luonnossa ja sitä kautta lisääntyvät.

*Meenkin tästä asentaan karjapuskuria autooni, että voin ajaa jokaisen punkkarin/anarkistin päältä*:evil:

Lopeta hyvä mies (ja monet muutkin täällä) tuo uhoaminen ja yritä keskustella järkevästi. Aivan älytöntä heittää kommenttia tyyliin "kaikki pitäis tappaa perkele!". Olisitko oikeasti valmis tappamaan ihmisen sen takia, että hän päästää irti jotain elukoita? Mene sitten ja toimi niinkuin saarnaat! En hyväksy iskuja turkis(turhis)tarhoihin, mutta vielä vähemmän hyväksyn ihmisten tappamista. Eläintenvapauttajissa on se vika, että heidän toimintansa ei ole loogista. Mikä siitä minkistä tekee arvokkaamman kuin kanasta, kun ajatellaan missä oloissa kanoja pidetään.

Originally posted by Corleone
Lopeta hyvä mies (ja monet muutkin täällä) tuo uhoaminen ja yritä keskustella järkevästi. Aivan älytöntä heittää kommenttia tyyliin "kaikki pitäis tappaa perkele!". Olisitko oikeasti valmis tappamaan ihmisen sen takia, että hän päästää irti jotain elukoita? Mene sitten ja toimi niinkuin saarnaat! En hyväksy iskuja turkis(turhis)tarhoihin, mutta vielä vähemmän hyväksyn ihmisten tappamista. Eläintenvapauttajissa on se vika, että heidän toimintansa ei ole loogista. Mikä siitä minkistä tekee arvokkaamman kuin kanasta, kun ajatellaan missä oloissa kanoja pidetään.

Heh, no enhän mä nyt tosissaan ollut vaatimassa niskalaukausta vaan yritin antaa sellaisen käsityksen, että en pidä idiooteista kuten nämä minkkien vapauttajat. Jos saisin itse lainsäädäntöön vaikuttaa niin tekisin tarhauksen ehkä laittomaksi sen turhuuden vuoksi, mutta kun nyt se on laillista niin en ymmärrä noita egoterroristisia iskuja todellakaan. Ja mielestäni ihmistä saisi ampua jos se yrittää kajota toisen omaisuuteen esim. autovarkaat ja tässä tapauksessa nämä "vapauttajat". Kyllä se pistäs anarkistin miettiin ennen iskua että kannattaako ottaa se riski ja saada Sakon 308 luodista ottaan ja yrittää vapauttaa minkkejä. Eläinten elämän arvokkuuden mittaisin hermoston enkefaloitumisessa niin mm. ihmisellä kerroin on 7.44, delfiinillä 5.31 ja minkillä todennäköisesti 0,4-1 niin tämän perusteella lähtisin vertailemaan eläimien elämän arvokkuutta,en mielikuvien perusteella.

http://www.elaintenvapautus.net/maa...dote.php?id=534

"Vapautimme .. 12 kanaa" :lol2: Mää muuten vapautin eilen 7 kanankoipea syömällä ne marttyyreinä. Ne oli pakattu niin tiivisti, etteivät edes kyenneet vilkuttamaan minulle kaupassa. Mun mielestä kanankoiville pitäisi antaa ainakin 30 *30 cm tilaa, jotta kanankoivet voisivat toteuttaa omaa kanankoipimaista elämäänsä.

Kohta lähen tästä vapauttamaan mun roskat. Ne on ollut kaksi päivää epäinhimillisissä olosuhteissa ja päästämästään hajusta päätellen ne eivät pidä siitä.

Monesti unohtuu se, että ihmisiähän ne minkitkin vaan on. Jos mä oisin minkki, mää ainakin haluaisin ruveta marttyyriksi ja vaikka nylkeä itseltäni turkin pois.

Eläintensuojelu antaa vain tekosyyn tehdä rikoksia vrt. jalkapallohuliganismi.

Originally posted by tiinuli
Olen turkiksia vastaan henkeen ja vereen, sori vaan, myssyä en polta enkä hattuakaan (hitto tästähän tulee ihan runomittaista tekstiä). Tervetuloa vaan tappamaan mut, voin antaa sulle osoitteen, niin et eksy matkalla. Ilmoitathan myös milloin olet tulossa, niin osaan olla kotona ettei tule hukkareissu. :jahas:

Vaikka vastustankin turkiksia niin mun mielestä kaikenmaailman tarhaiskut yms ekoterrorismi on todella pyllystä. Fanaattisuus asiassa kuin asiassa on pelottavaa, koska fanaatikot ei näe omaa asiaansa pidemmälle (oma napakin tuntuu olevan välillä sairaan kaukana), eikä kykene ajattelemaan mitään muuta kuin omaa oikeaksi kokemaansa asiaa. Jos turkistarhauksesta haluaa eroon, sen tulee tapahtua laillisin keinoin, eli ostokäyttäytymisellä yms. Toisten elinkeinon tuhoaminen ei auta mitään. Sitäpaitsi, tollaset p**katouhut pilaa maltillisten ja lakia noudattavienkin eläinsuojelijoiden maineen, ja kääntää yleisen mielipiteen turkistarhauksen puolelle. Karhunpalvelus, sekä minkeille että eläintensuojelulle. Kuinka kukaan voi ottaa tollaisia ihmisiä vakavasti?

Ei, ei. Kyllä se vaan niin on että jokainen joka on sitä mieltä että nykyisissä tarhauskäytännöissä on vikaa on pitkätukka/liimanhaistelija/narkkari/kommunisti/viherpiipertäjä/anarkisti.

Aivan samalla kaavalla kuin jokainen kehoaan painoilla harjoitteleva mies on rasisti/pienimunainen/naistenhakkaaja/vetää hormooneja/poke/tai muuten vaan jälkeen jäänyt...

Kyllä nämä yleistykset saavat täydet :5: ja vielä :david: :n päälle.

1 minkki tuhoaa kesän aikana kolmen pienen saaren lintupopulaation täysin. 8000 tuhannen minkin päästäminen luontoon on jotain täysin muuta kuin järkevien eläinsuojelijoiden työtä. Minkki selviää suomen luonnossa todella hyvin, kunnes tämä jumalaton minkkijoukko ylittää alueen kantokyvyn, jolloin suurin osa minkeistä kuolee.

Henkilökohtaisesti en tajua tätä "ihminen käyttää eläimiä hyväkseen" -ajattelua. Totta kai me käytetään - sitä kutsutaan ravintoketjuksi. Toisista elukoista syödään lihat ja toisista revitään turkit irti. Luonnontuotteita yhtä kaikki. Meikäläistä vaan risoo turkiseläinten kasvatus helvetin pienissä häkeissä. Eläimetkin tuntevat kipua ja voitte ihan itse kuvitella läpi elämän jatkuvan kivun joka onneksi loppuu kaasulla tahi sähköiskulla.

Onko turkki todellakin niin välttämätön kapistus nykyajan ihmisille?

Olisivat tulleet aikoinaan meijän tarhalle nuo aktivistit niin ois saanu vähä antaa hauleja kohti. Tuoki isku vei tarhan omistajan sairaalaan järkytyksestä (ainaki radios puhuttiin jotain tollasta), joka varmasti vois sattua kenelle tahansa jos oma työ tuhotais kokonaan. Vaikka suurin osa minkeistä saadaan kiinni niin ne joutuu laittaan yksikseen häkkiin ja suuri ongelma tulee kans, kun nahotus alkaa. Silloin pitäisi tietää mikkä eläimet laitetaan nahoiksi ja eihän niistä ota selkua kuka oli kukakin kun minkkejä ei oikein ulkonäöstä erota toisistaan.

Linnaan tuollaset vapauttajat sais pistää, mutta vastaki alennettiin aktivistien tuomioita prkl. :curs:

Piti ihan alkaa ajattelemaan kun luin Dragonin kommentin. Mihin niitä turkkeja oikein tarvitaan? Hitto, eihän niitä mihinkään tarvita. Ihan hyvin pärjää muillakin gledjuilla. Aikaisemmin oon vaan tuominnu suoraan aktivistien teot niin kuin vieläkin, eka kertaa ajattelin asiaa hieman. Ainoo plussa on ett osa jengistä saa siitä elinkeinon. Niin ja perhojen teossa niiden karvoja voi myös käyttää :)

Täys idiootti hommaa toi aktivistitollojen vapautus puuhastelu on. Minä ammun metällä minkin, jos nään oli karannu tai ei. Ihan vaan sen takia ett se tuhoaa ympäristön muita pieniä eläviä siihen tahtiin.

Niin ja jos joku innokas aktivisti haluaa tulla pelastamaan sen minkin minkä ammun kun nään niin welcome :blow:

Tää on yks asia, mikä saa mut raivon partaalle. Ihan oikein, kun muutama vuosi sitten joku tarhaaja ampu näitä kettutyttöjä kohti haulikolla. (jos joku mainitsikin jo asiasta?)

:curs:

Originally posted by voimapesä
Linnaan tuollaset vapauttajat sais pistää, mutta vastaki alennettiin aktivistien tuomioita prkl. :curs:

Se on kyllä totta, että syyttämättäjättämispäätökset ja mitättömät tuomiot eivät auta iskujen loppumiseen mitenkään. Kun ei ole mitään pelotetta, niin iskut jatkuvat. Oikeutta ei silti kannata ottaa omaan käteen, sillä ampumisesta saatava rangaistus ei ole koskaan kovin lievä eikä sen pidäkään olla. Sitä paitsi mielestäni iskujen tekijät voittavat, jos turkistarhaaja joutuu linnaan ja estyy näin harjoittamasta elinkeinoaan.
En kyllä ymmärrä, miksi joku haluaa pitää turkkia? Ruma ja epäkäytännöllinen vaatekappale.

"Kanojen olot Pietilän kanalassa olivat hirvittävät. Kanoja oli uskomattoman paljon, niin paljon että niiden yksilöllinen hoito ei ole millään mahdollista" :lol2:

Kanojen yksilöllisellä hoidolla varmaan tarkoitetaan päivittäistä pesua, rapsuttelua ja höyhenten trimmaamista?

Turkistarhaiskujen tekijät ovat jotenkin verrattavissa äärimuslimeihin. Molemmat ovat oman aatteensa sokaisemia ja pyrkivät tietoisesti aiheuttamaan mahdollisimman paljon tuhoa "vääräoppisille". mieluummin tietysti näkisin äärimuslimit vapauttelemassa pyhiä lehmiä ja eläinaktivistit räjäyttelemässä itseään minkkitarhojen aidan takana.

Ja olemattomat rangaistukset korkeintaan motivoivat jatkamaan näitä iskuja. 1.5 vuotta linnaa tarhaiskun tekijöille pistäisi varmasti miettimään että mikä kannattaa ja mikä ei.

Originally posted by RedNeck
Kyllä lehmä pärjää talvella jos se on saanut tehdä pesän valmiiksi ennen pakkasia.
Joku kettutyttö oli kuulemma lehdessä todennut: Lehmät pitäisi päästää vapaaksi et ne voisi pesiä metsässä.
Originally posted by RedNeck
No siinähän se ropleema onkin, kukaan ahne maajussi ei päästä lehmiä niiden luonnolliseen pesimäympäristöön niinpä me kaupunkilaistollot ei tulla koskaan näkemään yhtään lehmänpesää.
Kyllä kettutytöt tietää:worship:

Repesin! :lol2:

Vai lehmät ei pesi? Seuraavaksi joku varmaan väittää, etteivät lehmät muni... :jahas:

CowNestNew.JPG

http://www.angelfire.com/mo/familygathering/CowNest.html

Originally posted by Kusimato
sekä ympäröivälle luonnolle tappamalla pien nisäkkäät ja linnunpoikaset. Kumminkin ne minkit kuolee ensimmäisen vuoden aikana kun niitä on ruokittu koneellisesti ja ne ei löydä ruokaa.

Jotenkin tuo Kusimadon logiikka mättää. No, ehkä se siitä.

Vastustan turkistarhausta nykymuodossaan, mutta en hyväksy tuollaisia iskuja.

Jooh...

Vapaana elävät eläimet ei varmaan koskaan stressaannu ja niillä on muutenkin aina hyvä olla.

Miettikää nyt! Lehmä tai minkki tai ihan mikä vaan mitä ihminen hoivaa ja ruokkii häkissään voi aivan varmasti paremmin kuin sen lajitoveri jossain metsässä kaikkien tautien, säiden ja muiden eläimien armoilla...

Ja muutenkin eihän ne lehmät ja minkit olis koskaan edes syntyneet, ellei olis tarhausta! Onkohan parempi olla syntymätön kuin tarhattu?

Ainiin! Ja ihminen on osa luontoa! Mikään, mitä ihminen tekee ei voi järkyttää luonnon kiertokulkua, koska se on osa sitä!

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom