Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Saahan sitä polttaa vaikka ala-asteella. Eihän sitä mikään kiellä! mutta onhan tuo ihan naurettavaa, että kaupassa käydessä tule joku ala-asteelainen kyseleen josko vois hakea askin norttia kaupasta :wall:

Tsemppiä lopettamiseen, vaikeata se varmasti tulee olemaan sen verran seuraillut kavereitten lopetteluja. Laku kuulemma helpottaa niksoihin ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alec sanoi:
OT: mun mielestä saa polttaa mutta ei ostaa,voin tosin olla väärässäkin...

Oikeastaan siis ei sais polttaa, koska ei saa ostaakaan... Voiko verrata siihen, että alkoholiakaan ei saa ostaa tai pitää hallussa alaikäisenä.

MerZi sanoi:
Oikeastaan siis ei sais polttaa, koska ei saa ostaakaan... Voiko verrata siihen, että alkoholiakaan ei saa ostaa tai pitää hallussa alaikäisenä.
Noinhan se menee.

Nyt ei ole vielä tuskia ilmaantunut, kun olo on niin paska.
Salmiakkia pitää huomenna kottikärrätä kämpille

ace-oo- sanoi:
Nyt ei ole vielä tuskia ilmaantunut, kun olo on niin paska.
Salmiakkia pitää huomenna kottikärrätä kämpille

Kyllä sinä siitä röökistä pääset.. Lakosta ei sit saa lipsua vaikka miten :wall: !

MerZi sanoi:
Kyllä sinä siitä röökistä pääset.. Lakosta ei sit saa lipsua vaikka miten :wall: !

Ei saa puhua LAKOSTA. Lakkoja voi pitää useita mut lopettaa voi vaan kerran :D

lakossa oon ollut monestikin, pisimmät jaksot 2x8kk. kun lakko alkoi ei aamusin kiinnostanut mikään kun tiesi ettei saa polttaa, 3kk se kiinnostamattomuus meni ohi. 8kk jälkeen repsahdin eikä se todellakaan maistu pahalle pitkän tauonkaaan jälkeen. tällä hetkellä ei edes kiinnosta lopettaa, vaikka varmasti sekin päivä taas koittaa kun sitä yritetään.

Rauta Reiska sanoi:
Ei saa puhua LAKOSTA. Lakkoja voi pitää useita mut lopettaa voi vaan kerran :D

Okei. Eihän mulla ole edes tämä termistö hallussa kun en ole tupakkamiehiä, siis -naisia. :lol2:

Aloin tuossa suihkussa käydessä miettimään, miten vaikea onkaan tupakoimattoman ihmisen käsittää sitä, kuinka vaikeaa tuon tavan lopettaminen voikaan vuosien sauhuttelun jälkeen olla. Onko fyysinen- vai psyykkinen riippuvuus pahempi?

MerZi sanoi:
Okei. Eihän mulla ole edes tämä termistö hallussa kun en ole tupakkamiehiä, siis -naisia. :lol2:

Aloin tuossa suihkussa käydessä miettimään, miten vaikea onkaan tupakoimattoman ihmisen käsittää sitä, kuinka vaikeaa tuon tavan lopettaminen voikaan vuosien sauhuttelun jälkeen olla. Onko fyysinen- vai psyykkinen riippuvuus pahempi?
Psyykkinen. Ehdottomasti. On todella vaikea keksiä mitään korvaavaa tekemistä.
En taida uskaltaa ensi viikonloppuna edes kaljoitella, varmasti ratkean polttamaan.

Joillekin voi tulla suht rajuja fyysisiä oireita, mutta ne taitaa olla harvassa.

Integrandi sanoi:
Itse oon langennut joka kerta ryyppyreissuilla, jotenka oon luovuttanut ja sallinut itselleni pienen pahan sen viinan lomassa.

Itse poltin 13-23v pahimmillaan reilut kaks askia päivässä, nyt menny about kahdeksan vuotta niin, että poltan VAIN baarissa ja VAIN silloin, kun juon yli neljä tuoppia - mistä lie tuokin raja itelle tullut... :)

Kummasti se aina maistuu kylmän oluen kanssa, mutta seuraavana päivänä en voisi kuvitellakaan polttavani edes henkosia ???

Eikä muutaman saunaoluen jälkeen tule polteltua, vaikka menis yli tuon maagisen neljän tuopin - se kuuluu vain baariin :kippis1:

Integrandi sanoi:
Näin 4 tunnin lakkokokemuksella :D

Odotas vaan kun se nikkis tulee huomenna väijymään nurkan takaa...voi muuttua se kärvistely fyysiseksi..
On tämä helvetti ennenkin koettu, puolisen vuotta ennätys.
Joo, ja vihollinen nikkis tulee huomenna kylään pitemmäksi aikaa :itku:

Pitää alkaa kattelemana D. Trumpin hiuksia, että piristyy.
ps. Neloselta Diilin Finaali

Kannattaa pitää lakkoa myös viinan kanssa, niin ei tee tupakkaa mieli... :D
Itsellä ollut känni päällä joskus 5 vuotta sitten, tupakin jätin pari vuotta sitten, eikä ole tehnyt kumpaakaan mieli.
:thumbs: vaan kaikille, jotka ovat lopetusaikeissa.

Pikkuhannu sanoi:
Itsellä ollut känni päällä joskus 5 vuotta sitten, tupakin jätin pari vuotta sitten, eikä ole tehnyt kumpaakaan mieli..

Hieno juttu. Multa saa ehdottomasti rispektiä semmoset miehet (ja naiset myös) jotka ymmärtää jättää alkomahoolihommat kokonaan pois. En niin välitä siitä touhusta, en käyttää itse enkä katsoa/kuunnella sivusta.

Ite ratkesin polttamaan heinäkuussa kolmen vuoden tauon jälkeen. Ensin tuli pössyteltyä 6-7 vuotta ja sitten lopetin ku seinään, nyt taas maistuu vaikkei tossa nyt mitään järkeä ookaan. Vittumaisinta on se, ettei röökiä edes tee mieli kun sitä ei oo mut kun aina tyhmänä menee ostamaan askin ja silloinhan se taas maistuu. Pitää kyl tehdä niin, että polttais ainoastaa baarissa kun itellä rööki vaikuttaa tosi paljon hapenottokykyyn.
Pitäis lailla kieltää koko paska:wall:

MerZi sanoi:
Multa saa ehdottomasti rispektiä semmoset miehet (ja naiset myös) jotka ymmärtää jättää alkomahoolihommat kokonaan pois. En niin välitä siitä touhusta, en käyttää itse enkä katsoa/kuunnella sivusta.

Samoilla linjoilla kun minäkin. Aiemmin tuossa on 1 saunakalja tullut otettua aina saunan jälkeen mutta nyt kun taas treenaaminen alkoi niin ei enää yhtään tippaakaan tule otettua kun tein semmosen päätöksen. Saapi taas nähdä jos menee jossain vaiheessa överiks nämä treenaamiset ja tulee vähän pidettyä taukoa että ottaako sillon taas aina 1 sauna kaljan. Semmonen raja pysyy kyllä sillonkin että selväjärkisenä pitää pysyä. Meni vähän offtopiciks. :)

Joo kyllä nälkä kasvaa potenssiin neljä kun lopettaa, mutta siihenkin tottuu. :D Tuo tekemisen puute oli itellä kaikista pahin, kun oli tottunu siihen että monta kertaa päivässä pitää sen tupakkitauon. Paras on ku pysyy kotona eikä lähde baareihin hillumaan. :D

Jos ei muuten pääse nikotiinikoukusta eroon niin kannattaa testata Zybania (vaikuttava aine bupropioni a.k.a amfebutamoni)

Reseptin saa lekurilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom