Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En edes hoksannut sitä kirjoitusvirhettä, kun teidän naisten kirjoittama teksti on kuin oma kieli, jossa asiat pitää kääntää toisten vastakohdiksi, niin päästään lähelle oikeaa sanomaa. ;)MerZi sanoi:Tuo oli kirnoitus/ajatusvirhe minulta älkää kiusatko.. :( Ei oo kiva pusutella pahanmakuisia tupakkasuita hyh hyh..
Lopeta NYT, vai eikö ole miestä siihen!? :lol2:Möller sanoi:Nyt just ei jaksa tosta lopettamisesta stressata mutta kai se on taas yritettävä jossain vaiheessa.
ace-oo- sanoi:Lopeta NYT, vai eikö ole miestä siihen!? :lol2:
ace-oo- sanoi:Tuleekohan ensi yönä painajaisia tupakin polttamisesta..
Polttelet sitten vain päissään? No, oletko siten aina päissään? :DIntegrandi sanoi:Seuraava painajainen on sulla siellä baarissa viikonloppuna kun joku vieressä istuva sytyttää sen ah, niin ihanan ja rentouttavan savukkeen...
Itse oon langennut joka kerta ryyppyreissuilla, jotenka oon luovuttanut ja sallinut itselleni pienen pahan sen viinan lomassa.
ace-oo- sanoi:Polttelet sitten vain päissään? No, oletko siten aina päissään? :D
MerZi sanoi:Ite en ole koskaan polttanut edes kokonaista tupakkaa, hyvä niin. Kun ei ole siihen käryyn tottunut, se haisee todella pahalla, siis lähinnä ihminen itsessään =hiukset, vaatteet... Esimerkiksi ruokapöydässä tekee pahaa jos joku haisee tupakille, se katku kun on vaan niin kuvottava. Jotenkin vielä tuntuu pahemmalle, jos naishenkilö on se käryävä (ja käryyttävä) tapaus.
Yep, tuo on se pahin. En tajua millä herätän itseni, kun aina ennenHalffi- sanoi:Ps. Aamukahvi ja rööki
Syöt aamu-omenan. Juokset kuin keiju wc:hen, jossa hieman RAIKASTA vettä RAIKKAISIIN kasvoihin....ace-oo- sanoi:Yep, tuo on se pahin. En tajua millä herätän itseni, kun aina ennen
aamukahvi+tupakki= kiire wc:hen--> hereillä
Snoopie sanoi:Hmmm... eikö vasta 18-vuotias saa polttaa tupakkia. Miksi puolet tähän kirjoittaneista on alaikäisiä?
Snoopie sanoi:Hmmm... eikö vasta 18-vuotias saa polttaa tupakkia. Miksi puolet tähän kirjoittaneista on alaikäisiä?