Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se uskalla vielä tänä viikonloppuna juoda mutta ensi viikon lauantaina se ostaa hädissään baarista sika hinnalla jokun vihreän Lucke Striken..... :hyper:
Josta on tarkoitus polttaa vaan se pari! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MerZi sanoi:
Tuo oli kirnoitus/ajatusvirhe minulta älkää kiusatko.. :( Ei oo kiva pusutella pahanmakuisia tupakkasuita hyh hyh..
En edes hoksannut sitä kirjoitusvirhettä, kun teidän naisten kirjoittama teksti on kuin oma kieli, jossa asiat pitää kääntää toisten vastakohdiksi, niin päästään lähelle oikeaa sanomaa. ;)

Tuleekohan ensi yönä painajaisia tupakin polttamisesta..
Ovatko muut lakkolaiset nähneet niitä?

Mutta mikä häpeä se onkaan tämän hulabaloon jälkeen tulla postaamaan tänne tippa linssissä sitten että tulipa ratkettua tuossa baarireissulla. Itse poltin koko kesän siinä treenitauon lomassa, mutta kun alkoi intensiivinen urheilu niin oli jätettävä tuo pois. Siis mikäli halu on tehdä muutakin kuin haukkoa henkeä joka toinen sekunti ja yskiä paskaa keuhkoista kesken kyykkäyksen.

edit. kannattaa vaikka yrittää etsiä urheilun kannalta niitä syitä siihen lopettamiseen, se nyt varmaan perstuntumalta luulisi meitä pakkislaisia eniten heiluttavan.

ace-oo- sanoi:
Lopeta NYT, vai eikö ole miestä siihen!? :lol2:

Älä nielaise ennenkuin tipahtaa.

edit. olenko muuten ainoa joka on huomannut että tää foorumi on kusee noiden viestien lähettämisen kanssa.

Kesällä onnistuin olemaan kuukauden polttamatta mut nyt taas palaa. Sitä taas uskotteli itelleen että kai sitä nyt voi muutaman polttaa ja taas mentiin. Onneksi kuitenkin kohtuudella eli alle puol askia päivässä ja pääasiassa vain töissä ollessani. Nyt just ei jaksa tosta lopettamisesta stressata mutta kai se on taas yritettävä jossain vaiheessa.

ace-oo- sanoi:
Tuleekohan ensi yönä painajaisia tupakin polttamisesta..

Seuraava painajainen on sulla siellä baarissa viikonloppuna kun joku vieressä istuva sytyttää sen ah, niin ihanan ja rentouttavan savukkeen...

Itse oon langennut joka kerta ryyppyreissuilla, jotenka oon luovuttanut ja sallinut itselleni pienen pahan sen viinan lomassa.

ite lopetin kärryyttelyn ja voi helvata sitä ruan määrää mitä mä syön !! kokoajan nälkä ja tulee vedettyä safkaa parin tunnin välein ja rutkasti viel, porukat alko valittaa eilenki et mä syön ne perikatoon :D broidi vähä katto ku illallinen luokkaa 5munan munakas ja siihe sekaa puol purkkii fetajuustoo ja kinkkua + maitorahkapurkki ja ananaspurkki sekasin eikä ees nälkä lähteny kunnol! vissi alottaa kärryyttely taas nii ei kovin lihoa :D

Itsekin olen käyttänyt tässä reilu neljä viikkoa nikotiinilaastareita enkä ole pahemmin ratkennut polttamaan (tosin edellis viikonloppuna poltin muutaman , mutta silloinkin jäi se oma aski ostamatta). Ei muuten tosiaankaan ole mitenkään kovin helppoa olla polttamatta kun viimeiset viisi vuotta olen polttanut! Nyt alkaa jo vähän helpottamaan vaikka koulun tupakkapaikalla seisoskelu onkin pikkaisen ahdistavaa :evil: Alku on vaikeinta, mutta onneksi kohta helpottaa...

Integrandi sanoi:
Seuraava painajainen on sulla siellä baarissa viikonloppuna kun joku vieressä istuva sytyttää sen ah, niin ihanan ja rentouttavan savukkeen...

Itse oon langennut joka kerta ryyppyreissuilla, jotenka oon luovuttanut ja sallinut itselleni pienen pahan sen viinan lomassa.
Polttelet sitten vain päissään? No, oletko siten aina päissään? :D

ace-oo- sanoi:
Polttelet sitten vain päissään? No, oletko siten aina päissään? :D

Joo siinä olen koittanut pysyä. Siis en jatkuvassa kännissä vaan ton polttelun suhteen.

Eräs surkuhupaisa kaveri vannoi kerran lopettavansa sauhuttelun selvinpäiten. Ääliö osti sitten 7 kaljaa yhdelle viikolle ja joi yhden illassa..

MerZi sanoi:
Ite en ole koskaan polttanut edes kokonaista tupakkaa, hyvä niin. Kun ei ole siihen käryyn tottunut, se haisee todella pahalla, siis lähinnä ihminen itsessään =hiukset, vaatteet... Esimerkiksi ruokapöydässä tekee pahaa jos joku haisee tupakille, se katku kun on vaan niin kuvottava. Jotenkin vielä tuntuu pahemmalle, jos naishenkilö on se käryävä (ja käryyttävä) tapaus.

Aika hyvin kyllä kun et sinäkään tuon enempiä ole sauhutellut. Onnitella voipi tuosta. :thumbs: Tosin itse en ole edes koskaan maistanut tupakkaa ja tuntuu että kaikki siitä aina ajattelee että melkonen :david: . Kuitenkin vaan yleensä kuulee positiivista palautetta siitä että ei polttele. Tuo haju tosiaan mikä hengitykseen ja vaatteisiin tulee on todella paha. Jännä juttu et se itse tupakan haju taas ei mua sinällään häiritse. Voin ihan hyvin olla siinä vieressä jos joku polttelee. :rolleyes:

Viisi vuotta olen nyt polttanut rookiä. vähän päälle toppa menee päivään. Lopettaa voisin milloin vain ellen pitäisi röökin mausta ja jos keksisin jotain muuta tekemistä niiden rööki "taukojen" ajaksi. Mutta tsemppiä ace-oo-:lle. Fiksu päätös, et taatusti tule katumaan.

Ps. Aamukahvi ja rööki :kuola:

Pääsiäisestä lähtien polttamatta oon ollu, ~15v. poltin. Hajoo nikkiksiis, tsemppii parille ekalle vkolle. :thumbs:

(ps. en muuten oo polttanu henkosen henkosta, en edes baaris tms.)

Hmmm... eikö vasta 18-vuotias saa polttaa tupakkia. Miksi puolet tähän kirjoittaneista on alaikäisiä?

ace-oo- sanoi:
Yep, tuo on se pahin. En tajua millä herätän itseni, kun aina ennen
aamukahvi+tupakki= kiire wc:hen--> hereillä
Syöt aamu-omenan. Juokset kuin keiju wc:hen, jossa hieman RAIKASTA vettä RAIKKAISIIN kasvoihin.... :love:

Snoopie sanoi:
Hmmm... eikö vasta 18-vuotias saa polttaa tupakkia. Miksi puolet tähän kirjoittaneista on alaikäisiä?

OT: mun mielestä saa polttaa mutta ei ostaa,voin tosin olla väärässäkin...

Snoopie sanoi:

SixXx q polttaminen o ihQ vaa teinipissixien mielest? :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom