Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nikotiinipurkkaa tuli veettyä aika reteesti. Alussa 2x4mg koko ajan suussa, joku 15x4mg (levyllinen) pvä, sitten vähensin 2mg ja lopuks lopetin kaiken kokonaan, olisko ollu joku puoli vuotta alkuperäsen lopettamisen jälkeen.oleks ihan ilman mitään apuja lopettanu?
Nikotiinipurkkaa tuli veettyä aika reteesti. Alussa 2x4mg koko ajan suussa, joku 15x4mg (levyllinen) pvä, sitten vähensin 2mg ja lopuks lopetin kaiken kokonaan, olisko ollu joku puoli vuotta alkuperäsen lopettamisen jälkeen.
Sitten kun poltin joitain vkoja-kuukauden tossa vuoden vaihteen aikaan (?) alotin taas purkan ja sitä itse asiassa tulee vieläkin vedettyä, koska jotenkin meni vaikeammaks tää toinen-kolmas vuosi. Pitää taas tsempata nää purkat huitsun vattuun kohta.
14 vuotta poltin, jossa välissä oli joku 8kk tauko.
Ja jumalauta tuohan sitten oli lupaus. Eihän siitä reeneistäkään tule jos aina syömiset, reeniajat lipsuu. Yhtä kiukulla sitä normiarkeakin voi elää, kun reenaa!Noin 10v ja aski päivässä takana tupakkaa. Pisin tauko tais olla joskus neljä vuotta sitten, jolloin maltoin olla n. 2kk polttamatta. Nyt oon viimeisen vuoden miettinyt varmaan joka päivä lopettamista, kun aamulla meinaa partsilla yskiä keuhkonsa helvettiin.
Nyt loppuu röökin veto. Kunhan yöllä töistä pääsen ja tuo viimeinen aski tulee vedettyä loppuun töissä, ni sitte... Vituttaa jo valmiiksi huomisen niksoissa kärvistely. Kai se on pakko jotain laastareita käydä ostamassa.
Ja tämä on sitten ihan julkinen lupaus, saa pistää palloon jos näkee mut rööki suussa.
Justiinsa kuulin että siskon 15v tyttö sauhuttelee silloin tällöin,
miten ihmeessä tuon ikäiselle saa järkevästi sanottua ilman vastareaktiota että röökaaminen on perseestä?
Meillä on hyvät välit ja luulen että mun sanomisella voisi saada jotain hyvää aikaiseksi-mutta miten tuon ikäiselle sitten asiansa esittää?
Kerro niistä niksoist sillon ku koittaa lopettaa, miltä se tuntuu ku kroppa tärisee, kaikki vituttaa, ajatus ei kulje, ajatukset pyörii tupakan ympärillä jne... Eiköhän tossa oo ihan tarpeeksi syytä jos on yhtään järkeä olla polttamatta.