Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niinnoh.. Seon totta. En tiedä sitten mitenkä paljon vaikuttaa jos natikkana harrastaa ja poltteloo. Nuilla edellämainituilla on kyllä sellaset aineet, et kasvaa vaikka ois mitä huulessa :DOptimus sanoi:Kovia rössöttäjiä mm. Vilponen ja Ruhl, joten kokoakin voi saada vaikka on spaddu huulessa.
Akkeli sanoi:Ennen treeniä ois hyvä olla muutama tunti polttamatta jotta ei olisi häkää veressä ja lihakset sais mahdollisimman paljon happea treenin aikana.
.ite poltan noin minuutti ennen reeniä, kyllähän se paras ois ku ei polttas ollenkaan. itse olin lakossa n8kk ja en kyllä huomannut itselläni vaikutusta juurikaan reeneissä, henkilökohtainen juttu varmasti, joillakin saattaa vaikuttaa paljonkin asiaan jos ei polta verrattuna siihen että polttaa.Zentic sanoi:Heh, mulla on useimmiten vain puoli tuntia väliä tupakassa ja treeneissä
rilliturpa sanoi:Tupakointi on merkki heikosta luonteesta. Rahan ja keuhkojen tuhlausta sanon minä..
Aleley sanoi:Samalla periaattella juominen/mikä tahansa nautintoa tuottava asia on merkki luonteen heikkoudesta.
vittu että tää jeesustelu vituttaa, eiköhän tupakoijat tiedä ettei se järkevää tai terveellistä ole, vittuako tuota koko ajan toitottaa :curs:rilliturpa sanoi:Aika heikosti menee, jos ei ole saanut keksittyä mitään muuta nautintoa tuottavaa "harrastusta" kuin tupakoinnin. Minä taas ihailen niitä, jotka pystyvät kaikesta painostuksesta huolimatta sanomaan EI, ja pystyvät ajattelemaan järkevästi. Vaikea sanoa millaista nautintoa tupakoinnista saa, mutta sen tiedän, että hyötyä siitä ei ole. Mielummin juon vaikka viinaa silloin tällöin.