Tupakka&lihaskasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Combi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
muistelin että aski päivässä nostaa energiankulutusta noin 400kcal.. joku tarkentakoot jos pitää paikkansa, mutta tuon mukaan vaikuttaisi kovasti kehitykseen. lisäksi tietty vitamiinien tarve kasvaa..

oon päässyt itse tuosta kirouksesta eroon. en osaa sanoa miten sitten kehitykseen vaikuttaisi - en kehity mihinkään, poltin tai en.

Yksi pointti on sekin, että monia vuosia tupakoinut ei välttämättä enää kunnolla tiedosta tupakan heikentävää vaikutusta esim. hapenottokykyyn ja ihan yleiseen jaksamiseen vaikka salilla. Ei siis muista minkälaista oli kun ei polttanut.

Itselläni tupakka ainakin vaikuttaa juuri tuohon yleiseen vireystilaan; tulee jotenkin nuutunut olo kun polttelee. Olen vähän sellainen on/off -polttaja. Nyt ollut jo useampia kuukausia lähes täysin polttamatta ja yritän kovasti etten enää pahasti sortuisi.

joe sanoi:
Yksi pointti on sekin, että monia vuosia tupakoinut ei välttämättä enää kunnolla tiedosta tupakan heikentävää vaikutusta esim. hapenottokykyyn ja ihan yleiseen jaksamiseen vaikka salilla. Ei siis muista minkälaista oli kun ei polttanut.

Tässä on perää. Minä en kerta kaikkiaan muista minkälaista oli olla savuton (n. 6 vuotta jo polttanut) :(.

Kyllähän se jo vituttaa ku alkoi polttamaan. Mutta eihän sitä silloin oikein ajatellut, kun aloitteli, että siihen kunnolla koukkuun jäisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom