Tupakka&lihaskasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Combi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
neutraali sanoi:
vittu että tää jeesustelu vituttaa, eiköhän tupakoijat tiedä ettei se järkevää tai terveellistä ole, vittuako tuota koko ajan toitottaa :curs:

Niinpä :curs: . Silloin aloittaessa, varsinkin 12-16v ikäluokassa (eiköhän tuossa iässä suuremmaksi osaksi porukka aloita kessuttelun), sitä vaan ajattelee että on se niin kova sana kun polttaa tupakkaa ja silloinhan sitä palaa vaan semmoiset 3-10 päivässä, eli ei ees kovin paha. Mutta ootappas kun tulee kunnon riippuvuus ja tapa niin voehan helvata. Tupakkaa palaa kaskillinen tai jopa kaksi päivässä. Tupakoiden välin kun saa pidettyä sopivana niin on ihan hyvä ja maistuu hyvälle eikä tee edes mieli lopettaa. Aamulla kun saa vedettyä päivän ensimmäisen tupakan ja nikotiini alkaa virtaamaan veressä niin on se vaan niin hyvä tunne.

MEV sanoi:
Olet ehkä sarkastinen. Ehkä, en tiedä, mutta sama se.

Sanon tämän yleisesti.

Rööki/juominen ei ole merkki luonteen heikkoudesta, siksi, koska voihan ihminen nauttia elämän pienistä asioista, eikä ole kuin terminaattori joka sanoo aina; "negative".

Minä itse ihailen niitä ihmisiä ketkä ei AIDOSTI (huom aidosti) välitä nyt niin onko se terveellistä, kerääkö se rasvaa, onko hyvän näköinen, vaan keskittyy elämiseen ja siitä nauttimiseen.
En minä pysty siihen.

No okei:

Olin sarkastinen.

rilliturpa sanoi:
Arvasinhan että suututtaisin herkimmät Sananvapaus pätee täälläkin..

Et ole ketään suututtanut, eikä täällä ole kukaan sananvapauttasi riistänyt, vittu. Lähinnä tuollainen "tiedän mikä sinulle on parasta" päteminen ja itsensä norsunluuntorniin korottaminen kummastuttaa. Jos ei pieni mielesi kerta kaikkiaan pysty käsittämään sanan "nautintoaineen" sisältöä, niin tarvitseeko noin köyhällä pohjalla olevia olettamuksia huudella? Kuulostaako hyvälle jos minä sanoisin mikä sinulle nautintoa tuova tekijä on sovelias ja mikä ei? Mielestäni viinan juonti on ainakin helvetin turhaa ja hedelmätöntä.

- nimim. 2v polttanut ja nyt puoli vuotta ilman kessun kessua.

edit. Ei tässä ole mielestäni kysymys tupakoinnin puolustelusta, ei mua henk. koht. edes kiinnosta polttaako joku jannu vai ei. Mutta tuollainen neutraalin sanoin "jeesustelu" on sanalla sanoen vitun typerää.

rilliturpa sanoi:
Aika heikosti menee, jos ei ole saanut keksittyä mitään muuta nautintoa tuottavaa "harrastusta" kuin tupakoinnin. Minä taas ihailen niitä, jotka pystyvät kaikesta painostuksesta huolimatta sanomaan EI, ja pystyvät ajattelemaan järkevästi. Vaikea sanoa millaista nautintoa tupakoinnista saa, mutta sen tiedän, että hyötyä siitä ei ole. Mielummin juon vaikka viinaa silloin tällöin.

Et ton mukaa tupakkia oo edes polttanu ja heti tuomitsemassa vaikka viinaa kyllä sillon tällön maistuu. Tuskimpa siitäkään hyötyä on. Itse juon nykyään ehkä 1krt/3kk ja tuskimpa tämän tyyliset ihmiset vinkuu, että "voi voi oletpas sinä tyhmä kun juot viinaa" ja kännissäkö se järkevä ajattelu piilee jos se kerta passaa? ei voi taas ymmärtää...

Joopajoopa jooo

Välil on täs menny 3 askia päivässä ja täl hetkel sunnillee se 1 aski päivässä.
Ei oo kumminkaan tunutnu estävän lihaskasvua.

Ei lopu aerobbisellakaan ilma kesken

MEV sanoi:
Minä itse ihailen niitä ihmisiä ketkä ei AIDOSTI (huom aidosti) välitä nyt niin onko se terveellistä, kerääkö se rasvaa, onko hyvän näköinen, vaan keskittyy elämiseen ja siitä nauttimiseen.
En minä pysty siihen.
Sama homma. Ennen pystyin tuohon ku olin ylilihava nörttikoodari :D Nykyään en voi enään hyvällä omallatunnolla syödä edes pitsaa (vaikka silloin tällöin) tai noh.. tämä sama homma pätee muihinkin ruokiin. Aina vahtaan ravintoarvot tuotteista.

Ite lopetan näinä päivinä. Sen ajan kun olen polttanut on mennyt rahaa 600€ vuosi röökiin. Sillä sais jo lisä- ja "lisäravinteita" pikku kasat.

Zentic sanoi:
Heh, mulla on useimmiten vain puoli tuntia väliä tupakassa ja treeneissä :D. Oliskohan syytä pidentää tota väliä :rolleyes:.

Jostain tuli luettua, että nikotiini heikentäs lihasten kuntoa. Onko tässä mitään perään? Eli jos vaikka 2 tuntia olis väliä tupakassa ja treeneissä (tässä ajassa muistaakseni nikotiini on jo kerennyt poistua kehosta) niin jaksaisko treenata paremmin (isommilla painoilla ym.?) mitä lyhyemmällä välillä?

Nikotiini poistuu 72 tunnissa elimistöstä. Häkä tosin paljon nopeammin.

Akkeli sanoi:
Nikotiini poistuu 72 tunnissa elimistöstä. Häkä tosin paljon nopeammin.

Ei kai se noin paljon voi olla?? Sehän nikotiinin määrä kokoajan lisääntyisi veressä eikä vähenisi yhtään niin eikös se sitten tulisi nikotiini myrkytys aika useasti?

kahlaajalintu sanoi:
Ei lopu aerobbisellakaan ilma kesken

Tämäkin mahtaa olla yksilöllistä. Kerran entisellä yläasteella jollakin kurssilla (itse en ollut sillä) oli joku kunto testi. No paras kuntohan oli monta vuotta jo polttaneella tyypillä. Ei edes eräällä alppi lajeja (mikälie oikea nimitys) harrastavalla ollut parempaa kunto. Yksilöllisyyshän tupakoijilla varmaankin pätee tuohon lihaksen kasvun jarruttamiseenkin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Johnsson sanoi:
Ei kai se noin paljon voi olla?? Sehän nikotiinin määrä kokoajan lisääntyisi veressä eikä vähenisi yhtään niin eikös se sitten tulisi nikotiini myrkytys aika useasti?

72h ei ole ikuisuus vaan se poistuu n. tuossa ajassa, joten miten niin lisääntyisi kokoajan, kolme päivää sitten poltetun röökin nikotiini poistuu nyt.

Eikös totta, että tupakointi vaikuttaa verenkiertoon ja mitäs kautta ne lihakset kaiken ravintonsa saavat siinäpä kysymys :thumbs: .

Ps. Polttamatta 1v 5kk.

neutraali sanoi:
vittu että tää jeesustelu vituttaa, eiköhän tupakoijat tiedä ettei se järkevää tai terveellistä ole, vittuako tuota koko ajan toitottaa :curs:

Aamen!

Kyllä rööki ennen reeniä tärkeä on mutta reenin jälkeen suorastaan välttämätön:)

jaco sanoi:
Eikös totta, että tupakointi vaikuttaa verenkiertoon ja mitäs kautta ne lihakset kaiken ravintonsa saavat siinäpä kysymys :thumbs: .

Ps. Polttamatta 1v 5kk.

Joo eiköhän se näin ole että jo yks rööki (nikotiini?) supistaa ääreisverenkiertoa niin paljon että se näkyy lämpökamerassa selvänä sinertymisenä (onhan nää nähty töllöttimestä pariinkin otteeseen jossain luonto tmv. dokkarissa). En tiedä onko tää nyt voimailussa mitenkään erityisen merkittävä rajoitin, mutta kyllähän tuo potailupiirien ihannoimaan punppiin vaikuttanee ainakin marginaalisesti... tää siis threadin alkuperäiseen ihmetyksen aiheeseen

Johnsson sanoi:

En tiedä tarkasti näitä nikotiinin kertymistapoja, mutta luultavasti sitä varastoituu pieniä määriä muualle kuin vereen (kuten esim. maksaan) josta se sitten pikkuhiljaa vapautuu vereen noin 72 tunnin ajan. Ehkä?

Ja terva menee keuhkoihin;) Vitun pahoja ne tupakkataudit on kyllä melkein taju lähti koulussa kun kuuntelin aiheesta luentoja! mutta ei sitä itekkään jaksa aina piitata esim kun oon baarissa selvinpäin niin askillinen menee helposti. Ja mä en siis polta muuten. Ja aika isoja äijiä Napalmi ja Boogiekin on vaikka poltavat Näillä herroilla rööki tuskin on suurin lihasten kehittymiseen vaikuttava tekija:D

rilliturpa sanoi:
joo-o. miten vain. olkaa nyt sit ylpeitä itestänne. ei kannata ottaa niin tosissaan aina kaikkea mitä sanotaan.

En kyllä näe mitään syytä olla ylpeä mistään. No otatko edes sinä sitten juttuja tosissasi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom