Tunnustan...

Ja aamulla vitutti? :hyvä:

Olin tuolloin 29. Oletan että sulla on sen verran hyvä matikkapää että mun ei tarvitse vastata tähän kysymykseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan valitsevani poikkeuksetta kassajonon kaupassa myyjän(naisen) ulkonäön perusteella, en jonon pituuden perusteella.

Tunnustan valitsevani poikkeuksetta kassajonon kaupassa myyjän(naisen) ulkonäön perusteella, en jonon pituuden perusteella.
En siis ole ainoa :)

Ja tunnustan sluibanneeni koko viikon töissä, käytännössä en ole tehnyt mitään.. tai olen mä delegoinut omat hommat huomaamattomasti muille.

Tunnustan taktikoivani kassajonoja. Jos ei löydy lyhyttä jonoa ja/tai on kiire, valitsen kassahenkilökseni joko ruman, vanhan, ulkomaalaisen tai miehen. Muuten mennään parhaimman ulkonäön periaatteella.

Itse valitsen aina mieluiten mieskassan (ulkonäköön katsomatta) sillä pojat ovat huomattavasti hyväntuulisempia, ystävällisempiä ja toimivat ripeämmin :]. Moni vanha kassarouva ei edes tervehdi, puhuvat niin vähän kuin mahdollista. Ja tietenkin pari (katkeraa) nuorempaakin neitiä käyttäytyy lähikaupassa töykeästi. Kassajonotus on aikamoista taktikointia välillä.

Siunaus täältäkin.

Yksi onneton tarina uhkapelin maailmasta tähän paikkaan. Olin totoamassa (:david:?) radalla paikan päällä, ja perkules oli monta luukkuakin vapaana. Taisi olla kaikki viisi/kuusi käytössä olevat vapaana, parissa oli luihut pojat, yhessä joku ihan mukava ulkomaalaissukuinen misukatti, yhessä joku puitahalaavahippi ja viimeisenä muttei vähäisimpänä: isorintainen goottitytsky, jolta melkein nännitkin tuijotti kaiken mustan alta. Kaiken lisäksi tää oli kauimpana minusta muihin nähden. Tietysti otin viimeisen ja hetken nuo tiskin palvelijatkin kattoi et miksi se tuohon viimeiseen meni sperma silmistä valuen...

Eiköhän lähdön käytössä ollut peliaika viisi minuuttia vaihtunut kolmeen ja kahteen, kun ämmä ei osannut palauttaa viidestäkympistä kolmeaseittemää. Vasta kun takana sattumalta ollut tilannetta hetken seurannut "myyjä" sanoi palautettavan summan, alkoi homma luistaa. Mulle passasi, oli ne rinnat niin muhkeat katottavaksi, tosin kaulassa ollut helvetillinen teinifritsu hieman turnOFFasi.

Oli tuo pikkuinen opetus, mut eiköhän tuolla ole hiukan "joka lähtöön" näitä työntekijöitä Fintotolla luukulla, ja myönnettäköön että pelaajakuntakin on yhtälailla hiukan... :D Tosin tuskin tää kaupan kassan valikoimiseen tulee vaikuttamaan, eiköhän ne osaa laskea jopa. Aina tulee silti mieleen et JOS kuitenkin, tai tarkastan ainakin paljonko rahaa saan takaisin tarkasti...:lol2:

Kun olin jotain 13v. eräässä paikassa oli kuollut joku nuori, ja sinne oltiin sitten viety kukkia muistoksi. Minä otin yhden ja vein silloiselle tyttöystävälle.
Vaikka on tullut tehtyä elämässä kaikkea pahaa, niin tuota kadun syvästi vielä tänä päivänäkin. Jos edes jotain tehtyä saisi tekemättömäksi...:(

Mä en halua että saan lahjoja esim. jouluna tai nuorenemispäivinä. Joulunakin saan yleensä vain suklaata, ja oon siihen aina tosi tyytyväinen.

Mutta sit taas itse tykkään ihan antaa lahjoja ihan sikana. Ne ilmeet on ihan parasta.

Mutta sit taas itse tykkään ihan antaa lahjoja ihan sikana. Ne ilmeet on ihan parasta.

AwJeezNotThisSheetAgain1.jpg

Sama juttu itellä, tulee vaivautunut olo aina kun saan lahjoja, siksi oon mieluummin ilman.

Eikö toi oo vähän sama kuin että tunnustaisi auttavansa mielellään vanhuksia? Tai silittävänsä koiranpentuja?

Nooh, Purtsi ei nyt halua onnenhuumassaan (Sinkku-threadi) sisäistää tuota tunnustamisen syvintä olemusta..;)

Jaajaa. En minä uskalla sitä ketjua lukeakaan, kun siitä jää kuitenkin joku jälki ja joku suuttuu, kun katsoin sinkkuihin päinkään. Väliäkös sillä, että viimeksi kun katsoin niin 50% viesteistä oli jonkun tunnetusti varatun kirjoittamia.

Tunnustus: olen iloinen, että sataa aivan saatanasti vettä. Mulla on synttärit ja voin hyvillä mielin vetää vitunmoisen sokerikännin ja jättää lenkin väliin.

Jaajaa. En minä uskalla sitä ketjua lukeakaan, kun siitä jää kuitenkin joku jälki ja joku suuttuu, kun katsoin sinkkuihin päinkään. Väliäkös sillä, että viimeksi kun katsoin niin 50% viesteistä oli jonkun tunnetusti varatun kirjoittamia.

Joo ja eipä siellä ihan hirveästi ole ollut sitä purnaustakaan pitkään aikaan..

Tunnustus: olen iloinen, että sataa aivan saatanasti vettä. Mulla on synttärit ja voin hyvillä mielin vetää vitunmoisen sokerikännin ja jättää lenkin väliin.

Onnitteluja vanhenemisen etenemisestä!
Tunnustus: vituttaa tuo vesisade; tosin nyt kun on vielä töissä niin ei haittaa läheskään niin paljoa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom