Ja aamulla vitutti? :hyvä:
Olin tuolloin 29. Oletan että sulla on sen verran hyvä matikkapää että mun ei tarvitse vastata tähän kysymykseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja aamulla vitutti? :hyvä:
Syyllistyy tähän välillä itse kukin :DTunnustan valitsevani poikkeuksetta kassajonon kaupassa myyjän(naisen) ulkonäön perusteella, en jonon pituuden perusteella.
Tunnustan valitsevani poikkeuksetta kassajonon kaupassa myyjän(naisen) ulkonäön perusteella, en jonon pituuden perusteella.
Tunnustan valitsevani poikkeuksetta kassajonon kaupassa myyjän(naisen) ulkonäön perusteella, en jonon pituuden perusteella.
En siis ole ainoaTunnustan valitsevani poikkeuksetta kassajonon kaupassa myyjän(naisen) ulkonäön perusteella, en jonon pituuden perusteella.
Tunnustan taktikoivani kassajonoja. Jos ei löydy lyhyttä jonoa ja/tai on kiire, valitsen kassahenkilökseni joko ruman, vanhan, ulkomaalaisen tai miehen. Muuten mennään parhaimman ulkonäön periaatteella.Tunnustan valitsevani poikkeuksetta kassajonon kaupassa myyjän(naisen) ulkonäön perusteella, en jonon pituuden perusteella.
Kuin myös..
Vai oletko homo?
Mutta sit taas itse tykkään ihan antaa lahjoja ihan sikana. Ne ilmeet on ihan parasta.
Nooh, Purtsi ei nyt halua onnenhuumassaan (Sinkku-threadi) sisäistää tuota tunnustamisen syvintä olemusta..;)
Jaajaa. En minä uskalla sitä ketjua lukeakaan, kun siitä jää kuitenkin joku jälki ja joku suuttuu, kun katsoin sinkkuihin päinkään. Väliäkös sillä, että viimeksi kun katsoin niin 50% viesteistä oli jonkun tunnetusti varatun kirjoittamia.
Tunnustus: olen iloinen, että sataa aivan saatanasti vettä. Mulla on synttärit ja voin hyvillä mielin vetää vitunmoisen sokerikännin ja jättää lenkin väliin.