Tunnustan...

Tunnustan, että varastin TET-paikastani 30 euron aurinkolasit.
Tunnustan, että kuuntelin eilen Haloo Helsingin kappaleita Youtubesta koska bändin laulaja on niin hyvännäköinen.
Tunnustan, että jos olisin Pakkotoiston moderaattori, antaisin kirjoituskieltoa jokaisesta viestistä jossa on pelkkä hymiö.
Tunnustan, että olen laittanut monesti purkkaa pulpetin alle. En tosin omani.
Tunnustan, että en tee salilla kaikkia liikkeitä loppuun asti.
Tunnustan, että olen uhkaillut yhdelle koulumme pienikokoiselle naisopettajalle.
Tunnustan, että ollessani kotona olen lähes 90% varmuudella nukkumassa tai tietokoneella.
Tunnustan, että vihaan useita itseni kaltaisia ihmisiä.
Tunnustan, että en ole koskaan saanut pimperoa.
Tunnustan, että olen juonut alaikäisenä.
Tunnustan, että olen polttanut myös tupakkaa alaikäisenä.
Tunnustan, että minusta Suomesta löytyy yksi parempi foorumi kuin Pakkotoisto.
Tunnustan, että itken helposti.
Tunnustan, että yläasteella pöllin koulun kahvilasta tavaraa lähes päivittäin.
Tunnustan, että olen helvetin laiska tekemään ruokaa ja siivoamaan.
Tunnustan, että katson tällä hetkellä Voicea josta tulee Britney Spearsia ja minusta biisi on melko hyvä.
Tunnustan, että minua ärsyttävät suunnattomasti ihmiset jotka kiroilevat liikaa.
Tunnustan, että himoitsen yhtä tyttöä joka erosi juuri parhaasta kaveristani.
Tunnustan, että olen varastanut kaupasta useasti kaikkea pientä.
Tunnustan, että menin eilen bussiin pummilla kun manne kuski ei huomannut mitään.
Tunnustan, että olin eilen mopoautossa jossa oli kolme ihmistä kun sallittu määrä on kaksi.
Tunnustan, että kehotin kyseisen mopoauton ajajaa ajamaan päin punaisia ja hän ajoi.
Tunnustan, että nämä ylläolevat tunnustukset ovat perseestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan, että viestin 1301 tunnustusten jälkeen katsoin itse kaikki Haloo Helsingin musiikkivideot. (On siinä laulajassa jotain viehättävää..)

- Tunnustan omaavani hyvin kireän esinahan
- Tunnustan että tykkään yhestä muijasta aivan sairaasti, mutta en saa aikaiseksi että veisin asiaa eteenpäin
- Tunnustan kuuntelevani Britney Spearsin jotain biisejä säännöllisesti
- Tunnustan juoneeni alkoholia ala-ikäisenä
- Tunnustan varastaneeni siskolta joskus rahaa että pääsen pelaamaan pelikoneita

Tunnustan, että viestin 1301 tunnustusten jälkeen katsoin itse kaikki Haloo Helsingin musiikkivideot. (On siinä laulajassa jotain viehättävää..)

Tunnustan, että olen ollut piknikillä haloo helsingin laulajan kanssa (tosin ennen ku koko haloo helsinkiä oli olemassakaan)

Tunnustan että olen puikottanut itseäni 15 vuotta vanhempaa naista. Eipä ees ollu mikään sen ihmeellisempi kokemus, pysyttelen oman ikäisissä.

En ole käynyt salilla säännöllisesti kohta vuoteen. Silti vaan tulee selailtua pakkista päivittäin. Pitäs varmaa mennä takas salille et ois "oikeus" olla täällä :D

En ole käynyt salilla säännöllisesti kohta vuoteen. Silti vaan tulee selailtua pakkista päivittäin. Pitäs varmaa mennä takas salille et ois "oikeus" olla täällä :D

Hehe, itellä sama, nyt kun on monen viikon kesäflunssa/yskä päällä (festarirymyämisen myötävaikutuksella) enkä ole päässyt treenaamaan, olen käynyt vain täällä Yleisessä keskustelussa. :rolleyes:

Tunnustan että olen puikottanut itseäni 15 vuotta vanhempaa naista. Eipä ees ollu mikään sen ihmeellisempi kokemus, pysyttelen oman ikäisissä.

Luin aluksi että kerroit puukottaneesi ^^

- Annoin kerran yhellä Steven Seagalin uutuusleffalle 4 ja puol tähteä arvostelutredissä, vaikka en ollut koko leffaa edes nähnyt. Muistaakseni minua sattui silloin vituttamaan JP Fuxin paskat leffaarvostelut selaessani trediä, joten päätin fiksuna kaverina itsekkin trollata:hyper:.

Tunnustan että olen puikottanut itseäni 24 vuotta vanhempaa naista joka ei ollut hyvin säilynyt eikä hyvän näköinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom