Tunnustan...

Kun olin jotain 13v. eräässä paikassa oli kuollut joku nuori, ja sinne oltiin sitten viety kukkia muistoksi. Minä otin yhden ja vein silloiselle tyttöystävälle.
Vaikka on tullut tehtyä elämässä kaikkea pahaa, niin tuota kadun syvästi vielä tänä päivänäkin. Jos edes jotain tehtyä saisi tekemättömäksi...:(
:rock:

You Rock!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos kaverin nimimerkki on "Geisha", niin onko ihme, jos meikkiäkin käyttää. Ja ei kai se kovin kummoinen tunnustus olisi, jos joku nainen sanoisi meikkaavansa. Tunnen mäkin jätkiä, jotka meikkaa, ei kai se nykyään kovin ihmeellistä ole.

OnKs NE niinKun hOmOJA??!!11!!1!!1

Veikkaan Transua, tai muuten vaa crossdresseriä

No jos kaverin nimimerkki on "Geisha", niin onko ihme, jos meikkiäkin käyttää. Ja ei kai se kovin kummoinen tunnustus olisi, jos joku nainen sanoisi meikkaavansa. Tunnen mäkin jätkiä, jotka meikkaa, ei kai se nykyään kovin ihmeellistä ole.

Wat? :D Kyllä kai tuo mun mielestä on melko ihmeellistä mutta mähän taidanki olla täys juntti :)

Oma tunnustus: oon jo reilun viikon nostellu palkkaa tekemällä vain minimaalisesti töitä. Lähes kaikki muut on kesälomilla ja saan olla käytännössä yksin täällä. Jotenkin kynnys nukkua aamulla pitkään ja lähteä vähän aikaisemmin töistä on melko matala. Huomenna lupaan parantaa tapani!

Aika laimee tunnustus mutta en tähän hätään muuta keksiny..

Wat? :D Kyllä kai tuo mun mielestä on melko ihmeellistä mutta mähän taidanki olla täys juntti :)
No siis ei ne mitään älyttömiä pakkeleita käytä, vähän kajalia (vai mikä se on?) silmien ympärille. Onhan noi kaiken maailman rokkarit meikannu jo ties kuinka kauan.

No siis ei ne mitään älyttömiä pakkeleita käytä, vähän kajalia (vai mikä se on?) silmien ympärille. Onhan noi kaiken maailman rokkarit meikannu jo ties kuinka kauan.

Eiks se oo ihan Eyelineria

Back-in-the-day, (lue tyhmänä teininä) kussu jossain bibiksissä pesukoneeseen, heittäny uhoavan ääliön joka haukku silloista tyttöystävääni (puolustukseksi että sälli oli isompi kuin minä) parvekkeelta [ei onneksi sällille käynyt mitään, hävettää vieläkin], ajanut kännissä kevarilla, kännissä olen ääliö, edelleen :) - roger

Tunnustan, että baarissa tulee usein lestissä otettua paita pois. Varsinkin, jos tappelu uhkaa.. Ja uloshan tuon takia on useamminkin lennetty.

Tunnustan, että baarissa tulee usein lestissä otettua paita pois. Varsinkin, jos tappelu uhkaa.. Ja uloshan tuon takia on useamminkin lennetty.

Voi vittu, toi on jo noloa :lol2: Kusisin ainakin naurustu housuun jos joku ottas paidan pois baarissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom