Tunnustan...

Tunnustan että harrastan samaa.
Tunnustan myös, etten luota juuri kehenkään ja näinollen olisin fiktiivisessä firmassani se ainoa työntekijä :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En harrasta ihmissuhteita joista en saa selkeää hyötyä. Aina pitää voittaa jotain, oli se sitten naisten kanssa sekstailu tai miesten kanssa raha. jotain pitää aina saada, muuten viitsi ketään katsella kun on itse niin vitun täydellinen.

Tunnustan että työpaikallani ei saa tupakoida, joten ruokatauolla(ainoa tauko mitä meillä on) syön 5 min, ja loput 25min istun vessassa nuuska huulessa ja luen pakkista. Toisinaan teen myös isommat hädät samalla.

-Ajelin mutsin autolla 2 viikkoa 9 luokalla kouluun ja kun siitä autosta hajos rengas sanoin tyhmänä mutsille että "mustalaiset on sahannu renkaan"
-Ajoin iskän nissanin puuhun pöhnässä
-kaverin kans pöllittiin pöhnässä baarin pihasta ford sierra ja ajoin sen ekan mutkan paaluun
-heiteltiin nuorempana kavereitten kans kivillä uusia mersuja
-heräsin niin helvetin ruman akan vierestä että luulin sitä yheks 130 kiloseksi petriksi."petri herää"
-varastin citymarketista limun krapulassa ku ei jaksanu jonottaa no kiinnihän siitä jäi ku piti jäädä siihen nostamaan rahaa ja juomaa sitä limua.350markaa tuli limun hinnaksi.

-Ajelin mutsin autolla 2 viikkoa 9 luokalla kouluun ja kun siitä autosta hajos rengas sanoin tyhmänä mutsille että "mustalaiset on sahannu renkaan"
-Ajoin iskän nissanin puuhun pöhnässä
-kaverin kans pöllittiin pöhnässä baarin pihasta ford sierra ja ajoin sen ekan mutkan paaluun
-heiteltiin nuorempana kavereitten kans kivillä uusia mersuja
-heräsin niin helvetin ruman akan vierestä että luulin sitä yheks 130 kiloseksi petriksi."petri herää"
-varastin citymarketista limun krapulassa ku ei jaksanu jonottaa no kiinnihän siitä jäi ku piti jäädä siihen nostamaan rahaa ja juomaa sitä limua.350markaa tuli limun hinnaksi.

Kunnon daltonin veljes :D Oot vissii aika pienestä paikasta kotosin, ku kaikki tommonen onnistuu :hyper:

Tunnustan että työpaikallani ei saa tupakoida, joten ruokatauolla(ainoa tauko mitä meillä on) syön 5 min, ja loput 25min istun vessassa nuuska huulessa ja luen pakkista. Toisinaan teen myös isommat hädät samalla.
Miksi tupakointikiellosta johtuen pitää nuuskata salaa? :confused:

kai sitä täytys myöntää et tuli ajeltua huppelissa autolla tos koulujenloppuna :(
piti viedä auto pois et pääsi ottaan lisää simaa.
ei viittis kauheesti pelleillä ku pitäs ny heinäkuus lähtee autokomppanjaan suorittaan velvollisuuksia:D

Käyneeni eilen kauneushoitolassa.

Sain vaimolta isänpäivänä lahjakortin jonka käytin eilen "kasvohoitoon ihonpuhdistuksella".

Homma alkoi varsin kivasti kun varsin kaunis neiti ohjasi minut hoitotuollin ja alkoi käsittelemään kasvoja 4-5 eri puhdistus- yms aineilla. Tässä vaiheessa tuntui vielä ihan kivalta.
Hyvän olon tunne loppui kun varsinainen "ihonpuhdistus" alkoi. Pientä vittumaista nyppimistä sieltä täältä missä tukkeutuneita ihohokosia oli. Sen vielä kesti.
Itse helvetti pääsi välloillen kun kosmetologi iski ihokairansa nenän varteen. " Nyt voi vähän nipistää..." niin se "vähän nipistelikin", kun silmistä valui vesi ja puristin vyönsolke kuin hukkuva pelastusrengasta. Teki mieli huutaa vittusaatanaa kun nenän reunoilta kaivettiin epäpuhtauksia siten että sieraimen sisäpuolelta tuettiin sormella. Itkettää pelkkä ajatuskin vielä n. 18 tunnin jälkeen.

Tämän operaation jälkeen sain levätä voimattomana n.5 min kun ihoon siveltiin jotain viilentävää ainetta, tuntui taivaalliselta edellisen rääkin jälkeen.
Seuraavaksi kosmetologi sanoi että tähän kuuluu vielä "kulmien siistiminen", johon minä voipuneena että "siitä vaan" tietämättä mitä tämä tarkoittaa.
Siitä sitten alettiin pinseteillä pikkuhiljaa nyppimään kulmakarvoja, varsin vittumaisen tuntuista hommaa sekin ensikertalaiselle. Päätin kuitenkin kestää! Nyppimisen kruunasi se kun siirryttiin kulmakarvojen alapuolelle. Jokainen voi kokeilla miltä se tuntuu kun karvoja nypitään yksi kerrallaan varsin lähellä silmää. Jälleen vesi valui silmistä ja kynnet pureituivat vyönsolkeen. Teki mieli alkaa lausumaan jotain mantraa joka veisi kivun pois mutta siinä tilanteessa ei tullut yhtään sopivaa mantraa mieleen.
Tämä kun saatiin päätökseen niin takki oli tyhjä kun maksimitreenien jälkeen, teki mieli vain maata siinä tuolissa.
Lopuksi ihoon levitettiin vielä jotain salvaa jonka jälkeen sain poistua, onneksi.
Kotona peilikuvani näytti lähinnä nasse-sedältä joka on ryyppäännyt viikon putkeen. Oli meinaan kolvi punainen :D

2776.3.2.jpg

Suosittelen lämpimästi mikäli masokismiin on taipuvaisuutta.

Päivän naurut :hyvä: Loistopostaus :thumbs:

Koitin päästä tupakasta eroon ja se olikin helppoa...ainoastaan vaikeaa oli päästä eroon sosiaalisesta tupakoinnista ja siihenhän retkahdin...joten jos joku on menossa antarktiselle ilman röökiä voin tulla

-Ajelin mopoikäisenä monasti kännissä mopolla ja kerran jäinkin kiinni ja puhalsin 2,1 promillea.

-Autolla ajelen jatkuvasti runsasta ylinopeutta.

-Julkisesti vihaan emoja, mutta pidän silti Atreyu-nimisestä emobändistä

-Kun olin alle 15, eli en ollut rikosoikeudellisesti vastuussa, varastin paikallisesta citymarketista tavaraa melkein joka päivä n. vuoden verran.

-Suunnilleen samanikäisenä tehtiin kavereiden kanssa murto kioskiin, ikkunat paskaks noin 6-8 kertaa yhden kesän aikana.

Riittääkö pari Ave Mariaa ja muutama Isä Meidän rukous? :)

-Ajelin mopoikäisenä monasti kännissä mopolla ja kerran jäinkin kiinni ja puhalsin 2,1 promillea.

-Kun olin alle 15, eli en ollut rikosoikeudellisesti vastuussa, varastin paikallisesta citymarketista tavaraa melkein joka päivä n. vuoden verran.

-Suunnilleen samanikäisenä tehtiin kavereiden kanssa murto kioskiin, ikkunat paskaks noin 6-8 kertaa yhden kesän aikana.

Mitäs varastelit? Ihan kalliitakin tavaroita?:D

Ei pidä paikkaansa, juridiikkaa kun hieman lukenut.
Proffamme totesi että tämä on "väärä luulo" monella, sillä ei kukaan muu ole vastuussa asioista kuin henkilö itse. Noita sanoja vaan ymmärretään väärin..

"Tätä nuorempi on kuitenkin vahingonkorvausvastuussa aiheuttamistaan vahingoista. Jos alaikäinen henkilö on aiheuttanut vahingon tahallaan, voidaan hänet tuomita maksamaan vahingon uhrille täysi korvaus ja se voidaan periä hänen ensimmäisestä palkastaan.."

Eli ei kukaan muu niitä sulle maksa. Itse saat kärsiä teoistasi.

...että rakastan ex-tyttöystävääni ihan helvetisti. En kuitenkaan koskaan seurustelun aikana osoittanut sitä mitenkään positiivisesti ja seurustelun jälkeen olen itse halunnut pistää välit poikki vaikka toinen haluaisi olla ystäväni. Kukaan ei tiedä oikeista tunteistani mitään.

...että rakastan ex-tyttöystävääni ihan helvetisti. En kuitenkaan koskaan seurustelun aikana osoittanut sitä mitenkään positiivisesti ja seurustelun jälkeen olen itse halunnut pistää välit poikki vaikka toinen haluaisi olla ystäväni. Kukaan ei tiedä oikeista tunteistani mitään.

IDIOOTTI!

nyt kontaten takasi sen muijan luo prkle :curs:

Ei pidä paikkaansa, juridiikkaa kun hieman lukenut.
Proffamme totesi että tämä on "väärä luulo" monella, sillä ei kukaan muu ole vastuussa asioista kuin henkilö itse. Noita sanoja vaan ymmärretään väärin..

"Tätä nuorempi on kuitenkin vahingonkorvausvastuussa aiheuttamistaan vahingoista. Jos alaikäinen henkilö on aiheuttanut vahingon tahallaan, voidaan hänet tuomita maksamaan vahingon uhrille täysi korvaus ja se voidaan periä hänen ensimmäisestä palkastaan.."

Eli ei kukaan muu niitä sulle maksa. Itse saat kärsiä teoistasi.

?? Eihän tossa vahingosta ollutkaan kyse, vaan teo(i)sta, joka olisi rikos jos tekijä olisi 15 vuotta täyttänyt. Juridiikkaa itsekin lukeneena voin sanoa, että toi jus@:n posti sinänsä oli täysin totuudenmukainen - 15 vuotta nuorempi henkilö ei ole muutoin rangaistavasta teostaan rikosoikeudellisessa vastuussa. Eli esim. autoa kivittänyttä 14-vuotiasta ei tuomita rangaistukseen vahingonteosta, joskin hän kiinni jäädessään voi joutua korvaamaan vahingon.

Nostellaan...

Pöllin, jos en nyt säännöllisesti, niin ainakin toistuvasti työpaikan jääkaapista muiden ketsupit, kun en ikinä tajua viedä sinne omaa:jahas::nolo:

Pöllin, jos en nyt säännöllisesti, niin ainakin toistuvasti työpaikan jääkaapista muiden ketsupit, kun en ikinä tajua viedä sinne omaa:jahas::nolo:
Mun ystäväni on valittanut susta useasti! Identiteettisi ehkä paljastuu...:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom