Tunnustan...

Siitä sitten alettiin pinseteillä pikkuhiljaa nyppimään kulmakarvoja, varsin vittumaisen tuntuista hommaa sekin ensikertalaiselle. Päätin kuitenkin kestää! Nyppimisen kruunasi se kun siirryttiin kulmakarvojen alapuolelle.

Emännälle annoin kerran luvan nyppiä kulmakarvani ja toista kertaa ei tule, ellen ole koko vartalo puudutuksessa. Pari kertaa yrittänyt nyppiä uudestaan ja koettu tuska on niin hyvin mielessä että kroppa pistää heti hanttiin kun pinsetit lähestyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iloitsen alkavasta työttömyydestäni ja aion nauttia siitä koko kesä stressaamatta sekuntiakaan!

Seuraavaksi kosmetologi sanoi että tähän kuuluu vielä "kulmien siistiminen", johon minä voipuneena että "siitä vaan" tietämättä mitä tämä tarkoittaa.
Sinähän onnekas olet kun reilu 30 vuotta onnistunut ton välttämään. Mulla se on joka kuukautinen piina. Useamminkin pitäisi, mutta ei pysty. Ei se helpota vieläkään. Naiset aina valittaa miten me miehet ollaan nössöjä, kun ei kulmakarvojen nyppimistä kestetä. Kokeilisivat itse sitten, kun ovat kasvattaneet rautalangan paksuiset kulmakarvat, niin on astetta vittumaisempaa.

Öööö, tämä varmaan kuuluisi tuonne tyhmien kysymysten ketjuun, mutta miksi ihmeessä siun kulmakarvoja pitää nyppiä joka kuukausi?

Öööö, tämä varmaan kuuluisi tuonne tyhmien kysymysten ketjuun, mutta miksi ihmeessä siun kulmakarvoja pitää nyppiä joka kuukausi?
Jos ei nypi, niin seurauksena on melkein monobrow, ja se jos mikä on seksikästä. Ei niitä mitenkään guidomaisiksi nypitä, vaan siistitään.

Aaaa...

Pöllin eilen Prismasta repullisen ruokaa.
Ei ollu työttömällä käteistä. Se on joko ruokaa tai salikortti.
Pistä privalla miten teit sen:arvi:

Emmä ainakaan laittais.

Mä voisin harkita, sais oveluudesta varmaan lisäpointseja kun nykyään jossain makkarapaketeissakin on hälyt. :dance:

Oisha se aika noloa jäähä melkeen nelikybäsenä kiinni myymälävarkaudesta.. Varhaisteinijuttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom