Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnustan fanittavani Täydellisiä naisia.
Joko on irrronnu? :D-poikuus on vieläkin tallella koska olen niin saatanan ujo :wall:
Joskus lukiossa lukeminen jäi "hieman" liian vähälle huomiolle, joten tallensin ohjelmoitavaan laskimeeni jopa kokonaisia aihealueita tiivistettynä ja kaavoja joita ei maolista löytynyt yms. Tämän avulla sitten tuli pokkailtua muutama kiitettäviä sieltä reaalien kokeista. :evil:
Joskus lukiossa lukeminen jäi "hieman" liian vähälle huomiolle, joten tallensin ohjelmoitavaan laskimeeni jopa kokonaisia aihealueita tiivistettynä ja kaavoja joita ei maolista löytynyt yms. Tämän avulla sitten tuli pokkailtua muutama kiitettäviä sieltä reaalien kokeista. :evil:
Ei kait hän niin väittänytkään? Näytti sanovan "muutaman reaalin kokeesta" Ei Ylioppilaskokeista?Siis väitätkö oikeasti, että onnituit tekemään noin ylioppilaskokeissa?
Ymmärtääkseni valvojien pitäisi pitää huoli,että moista ei pääse tapahtumaan... Joko antamalla kokeeseen osallistujille koulun puolesta laskimet käyttöön, tai jos oppilaat tuovat omat laskimet, "resetoimaan" ne. Eli meillä ainakin valvojat kävi painamassa jokaisen itse tuomasta laskimesta sitä nappia mistä laskin palautuu oletustilaan, toisin sanoen kaikki sinne mahdollisesti tallennetut jutut pyyhkiytyi pois.
Ensinnäkään, noilla KURSSIEN numeroilla ei ole minkäännäköstä vaikutusta yliopistoon pääsyyn, ainakaan sinne minne minä menin. Vain ja ainoastaan kirjoitusten tuloksilla.Nohuhhuh, melko likaista toimintaa, kun opiskelupaikoista on kuitenkin kyse.
Ja kirjoituksistahan en tuossa postissa missään vaiheessa puhunut, ollaanpa tarkkoja. Jos puhe on kiitettävistä, niin kyllä mulla ainakin tulee mieleen numero 9/10, ei kirjain E/L. Ja kokeen ymmärrän ihan kurssin kokeena, en kirjoituksina. Jos oliin tarkoittanut ylppäreitä, olisin niin kyllä sanonut.Siis väitätkö oikeasti, että onnituit tekemään noin ylioppilaskokeissa?
Ymmärtääkseni valvojien pitäisi pitää huoli,että moista ei pääse tapahtumaan... Joko antamalla kokeeseen osallistujille koulun puolesta laskimet käyttöön, tai jos oppilaat tuovat omat laskimet, "resetoimaan" ne. Eli meillä ainakin valvojat kävi painamassa jokaisen itse tuomasta laskimesta sitä nappia mistä laskin palautuu oletustilaan, toisin sanoen kaikki sinne mahdollisesti tallennetut jutut pyyhkiytyi pois.
Kelasitko yhtään, että siellä kämpässä saattaa olla joku muu kuin se viinatrokari ottamassa sitä kiveä otsaan?Heitin kiven lähellä asuvan viinatrokarin ikkunasta sisään yöllä.
Olin kiinnittänyt siihen lapun, jossa luki että lopeta trokaus tai lisää seuraa.
Siis väitätkö oikeasti, että onnituit tekemään noin ylioppilaskokeissa?
Kyllä meidänkin koulussa oli ihan yleistä, että jengi koodaili laskimiinsa pelejä. Tota en oikein kyllä käsitä, että minkä takia pitää huijata yo-kokeissa (jos siis huijasivat). Jos saman vaivan, mikä huijaamiseen menee, käyttäis opiskeluun, niin sais yhtä hyvät arvosanat ja lisäksi vielä oppisikin jotain. Mahtaa vituttaa sitten, kun huijaamalla saaduilla arvosanoilla päästään korkeakouluun, jossa pitää sitten opetella niitä lukion oppimäärään kuuluvia asioita, jotka muut jo osaa ja itsekin osais ellei olis huijannut.Parit kaverit lukiossa teki laskimiin ohjelman, jolloin resetointi näytti tapahtuneen, muttei todellisuudessa tapahtunut.. En tiedä käyttivätkö/menikö läpi yo-kirjoituksissa. Jestas mikä nörttiluokka oli, kun laskimiin oli itse koodattu tuon lisäksi mm. pasianssi.. :D
Toisaalta taasen kun väsää lunttilappuja sun muita, niin niitä asioitakin oppii siinä samalla, joskus lukiossa oli yksi koe mihin sai luvalla tehdä tietyn kokoisen lapun, no kun sitten siinä pähkäili että mitä juttuja siihen laittaa ja käytti osan aikaa siihen eikä vaan päntännyt, osasin sen lapun jo ulkoa ja paljon muitakin asioita, itseasiassa paremmin kuin perus pänttäämisellä.Kyllä meidänkin koulussa oli ihan yleistä, että jengi koodaili laskimiinsa pelejä. Tota en oikein kyllä käsitä, että minkä takia pitää huijata yo-kokeissa (jos siis huijasivat). Jos saman vaivan, mikä huijaamiseen menee, käyttäis opiskeluun, niin sais yhtä hyvät arvosanat ja lisäksi vielä oppisikin jotain. Mahtaa vituttaa sitten, kun huijaamalla saaduilla arvosanoilla päästään korkeakouluun, jossa pitää sitten opetella niitä lukion oppimäärään kuuluvia asioita, jotka muut jo osaa ja itsekin osais ellei olis huijannut.
Meillä oli tossa viime keväänä yliopistolla yhteiskuntatieteellisessä tiedekunnassa puhetta, että opiskelijat on alkaneet lunttaamaan tenteissä. Mitä helvettiä nekin tyypit oikein ajattelee? Luuleeko ne, että YTM:n papereilla tekee vittuakaan, jos ei osaa mitään? Ei varmaan työelämässä hyvä heilu, jos kaveri on pihalla kuin lumiukko, vaikka papereissa lukis mitä.
No joo, mutta ton tasoiset taidot asioiden mieleen painamiseen pitäis kyllä viimeistään korkeakouluopiskelijalla olla jo hallussa. Eli niitä muistiinpanoja kannattaa tietenkin tehdä itselle tai kirjoittaa vaikka laulu aiheesta, jos se auttaa.:D Mutta se, että yritetään tentissä luntata on kyllä jo alhaista. Lisäksi riski on melkoinen, kun seurauksena kiinni jäämisestä on luultavasti erottaminen määräajaksi ja välien tuhoutuminen professorien kanssa aika lopullisesti.Toisaalta taasen kun väsää lunttilappuja sun muita, niin niitä asioitakin oppii siinä samalla, joskus lukiossa oli yksi koe mihin sai luvalla tehdä tietyn kokoisen lapun, no kun sitten siinä pähkäili että mitä juttuja siihen laittaa ja käytti osan aikaa siihen eikä vaan päntännyt, osasin sen lapun jo ulkoa ja paljon muitakin asioita, itseasiassa paremmin kuin perus pänttäämisellä.
Kyllä nyt on ihmiset aivan hakoteillä.
Ensinnäkään, noilla KURSSIEN numeroilla ei ole minkäännäköstä vaikutusta yliopistoon pääsyyn, ainakaan sinne minne minä menin. Vain ja ainoastaan kirjoitusten tuloksilla.
Käyneeni eilen kauneushoitolassa.
Sain vaimolta isänpäivänä lahjakortin jonka käytin eilen "kasvohoitoon ihonpuhdistuksella".
Homma alkoi varsin kivasti kun varsin kaunis neiti ohjasi minut hoitotuollin ja alkoi käsittelemään kasvoja 4-5 eri puhdistus- yms aineilla. Tässä vaiheessa tuntui vielä ihan kivalta.
Hyvän olon tunne loppui kun varsinainen "ihonpuhdistus" alkoi. Pientä vittumaista nyppimistä sieltä täältä missä tukkeutuneita ihohokosia oli. Sen vielä kesti.
Itse helvetti pääsi välloillen kun kosmetologi iski ihokairansa nenän varteen. " Nyt voi vähän nipistää..." niin se "vähän nipistelikin", kun silmistä valui vesi ja puristin vyönsolke kuin hukkuva pelastusrengasta. Teki mieli huutaa vittusaatanaa kun nenän reunoilta kaivettiin epäpuhtauksia siten että sieraimen sisäpuolelta tuettiin sormella. Itkettää pelkkä ajatuskin vielä n. 18 tunnin jälkeen.
Tämän operaation jälkeen sain levätä voimattomana n.5 min kun ihoon siveltiin jotain viilentävää ainetta, tuntui taivaalliselta edellisen rääkin jälkeen.
Seuraavaksi kosmetologi sanoi että tähän kuuluu vielä "kulmien siistiminen", johon minä voipuneena että "siitä vaan" tietämättä mitä tämä tarkoittaa.
Siitä sitten alettiin pinseteillä pikkuhiljaa nyppimään kulmakarvoja, varsin vittumaisen tuntuista hommaa sekin ensikertalaiselle. Päätin kuitenkin kestää! Nyppimisen kruunasi se kun siirryttiin kulmakarvojen alapuolelle. Jokainen voi kokeilla miltä se tuntuu kun karvoja nypitään yksi kerrallaan varsin lähellä silmää. Jälleen vesi valui silmistä ja kynnet pureituivat vyönsolkeen. Teki mieli alkaa lausumaan jotain mantraa joka veisi kivun pois mutta siinä tilanteessa ei tullut yhtään sopivaa mantraa mieleen.
Tämä kun saatiin päätökseen niin takki oli tyhjä kun maksimitreenien jälkeen, teki mieli vain maata siinä tuolissa.
Lopuksi ihoon levitettiin vielä jotain salvaa jonka jälkeen sain poistua, onneksi.
Kotona peilikuvani näytti lähinnä nasse-sedältä joka on ryyppäännyt viikon putkeen. Oli meinaan kolvi punainen :D
Suosittelen lämpimästi mikäli masokismiin on taipuvaisuutta.