Tunnustan...

-potkin koiran pehmofutista himassa kun mutsi ei oo himas, jos joku menee rikki niin sanon ''koira vähän kävi ylikierroksillä''
-ja eipä oo pitkiin aiikoihin käyty salil , eikä pahemmin harrastettuu mitää fyysistä:)
eipäs sitä nyt täällä kehtaa rrupee laukoo :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anna Tubsu mennä, anna mennä...
No joo, jos et sä uskalla.................

;)

Tulin kerran myöhään yöbussilla kotiin helsingistä railakkaan baari-illan jälkeen. Siinä pari penkkiriviä mun edessä istu joku noin 25-30v jätkä aivan umpihumalassa. Pystyi juuri ja juuri istumaan paikoillaan kaatumatta bussin käytävälle. Jostain kumman syystä se kuitenkin tajus jäädä bussista pois, en sitten tiiä että jäikö se oikealla asemalla. Kun bussi lähti liikkeelle, huomasin että kaveri oli unohtanut reppunsa bussiin. Itellä oli muutenkin ollut helvetin paska ilta, ei todellakaan siinä mielentilassa tehnyt mieli leikkiä mitään jeesusta vaan menin pokkana vaan istumaan siihen penkille missä se reppu oli, ja kun jäin pois niin nappasin sen mukaani. Sisältä löytyi lompakko jossa oli 80 euroa käteistä, mutta ei minkäänlaista korttia tai henkkareita. Sen lisäks siellä oli joku paita ja pipo. Otin rahat lompakosta ja jätin repun siihen paikkaan ja kävelin himaan. Aamulla kyllä hävetti/kadutti toi teko, mutta enpä mä kuitenkaan niitä rahoja koskaan palauttanut.

Tulin kerran myöhään yöbussilla kotiin helsingistä railakkaan baari-illan jälkeen. Siinä pari penkkiriviä mun edessä istu joku noin 25-30v jätkä aivan umpihumalassa. Pystyi juuri ja juuri istumaan paikoillaan kaatumatta bussin käytävälle. Jostain kumman syystä se kuitenkin tajus jäädä bussista pois, en sitten tiiä että jäikö se oikealla asemalla. Kun bussi lähti liikkeelle, huomasin että kaveri oli unohtanut reppunsa bussiin. Itellä oli muutenkin ollut helvetin paska ilta, ei todellakaan siinä mielentilassa tehnyt mieli leikkiä mitään jeesusta vaan menin pokkana vaan istumaan siihen penkille missä se reppu oli, ja kun jäin pois niin nappasin sen mukaani. Sisältä löytyi lompakko jossa oli 80 euroa käteistä, mutta ei minkäänlaista korttia tai henkkareita. Sen lisäks siellä oli joku paita ja pipo. Otin rahat lompakosta ja jätin repun siihen paikkaan ja kävelin himaan. Aamulla kyllä hävetti/kadutti toi teko, mutta enpä mä kuitenkaan niitä rahoja koskaan palauttanut.

Jos hävitän tollee jotain niin oletan itseisarvona että rahat oli jo hävinny kun reppu löytyi.

Toisaalta milläs olisit palauttanu jos ei ollu mitään id.tä?

Tunnustan että kun olin ruotsinlaivoilla töissä järkkärinä olin usein työaikana enemmän kännissä kuin monet matkustajat.

^

Toi nyt ei ole mitään uutta. Mitä on juttuja kuullut, niin tuntuu ettei siellä muuta tehdäkään kuin juodaan ja naidaan asiakkaita... Ainakin jotkut... ;)

Sijalle tais just tulla kielto, että henkilökunta ei saa mennä laivan ravintoloihin tai dokailla muuten sen viikon aikana, mitä he ovat kerrallaan töissä.

- Tunnustan, että pidimme joskus tyttökaverien kanssa kirjaa miehistä. Siistiin taulukkoon pisteet, päivän aikana eniten pisteitä kerännyt voitti. Mulla on vieläkin se taulukko jossain :D
- Valehtelin erään koulujuttuun liittyvän artikkelin päivämäärän. Se sai olla enintään 6kk vanha enkä aluksi huomannut, että valitsemani artikkeli oli yli 2v vanha... Kirjoitin sitten esseen ja analyysin artikkelin pohjalta enkä enää jaksanut aloittaa koko hommaa alusta, kun huomasin päivämäärän. Olen kusessa jos mun portfolio päätetään lähettää eteenpäin sample studentina.
- Lunttasin vahingossa ruotsin yo-kuuntelussa.
- Valehtelen joka päivä enemmän tai vähemmän.

tunnustan paskoneeni suomen suurlähetystön rappuun siis ruotsissa.
tunnustan käyttäneeni huumeita viime viikonloppuna.
tässä pari jätetään pahimmat seuraavalle kerralle

tunnustan paskoneeni suomen suurlähetystön rappuun siis ruotsissa.
tunnustan käyttäneeni huumeita viime viikonloppuna.

Liittyvätkö toisiinsa? :)

Kuitataan tämän threadin suhteinen neitsyys vaikka tällä: ostin viimeksi levyn (cd sekä dvd) viimeksi vuonna 2006. En sen jälkeen ole ostanut kyseisiä tuotteita missään muodossa. Viimeisin ostos oli PES 06.

Tunnustan syöväni välillä jäistä leipää pakastimesta. Kyllä myöskin esim sellasta semijäistä kanaakin, mutta hyvin vähän.

Raaputin tänään Veikkauksen joulukalenterista loputkin luukut auki, enkä edes voittanut mitään. Nyt harmittaa...:jahas:

- se olin minä, joka työnsin ala-asteen luokkaretkellä ujon ja hiljaisen tytön limsapulloon käpyjä aiheuttaen kyyneliä ja suuretsinnän rikollisen löytämiseksi. ei löytynyt syyllistä... :nolo:

- olin 15-vuotiaana kauneimmat joululaulut-konsertissa ja itkin.

- kouluaikoina olin ihastunut erääseen tyttöön. ennen musiikin tuntia kävin hieromassa kyrpääni hänen nokkahuiluunsa ja kiihotuin suuresti kun hän sitten soitti sitä. en tunnusta millä luokalla tämä tapahtui.

- armeijassa ollessani karkasin kasarmilta noin kuudeksi tunniksi jäämättä kiinni.

- vihaan mustalaisia enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.

- tulen kostamaan erään n. kolme vuotta sitten kokemani suuren vääryyden verisesti! tämä tapahtuu kun aika on oikea :curs:

- kouluaikoina olin ihastunut erääseen tyttöön. ennen musiikin tuntia kävin hieromassa kyrpääni hänen nokkahuiluunsa ja kiihotuin suuresti kun hän sitten soitti sitä. en tunnusta millä luokalla tämä tapahtui.

- tulen kostamaan erään n. kolme vuotta sitten kokemani suuren vääryyden verisesti! tämä tapahtuu kun aika on oikea :curs:

Tuo eka, :hyvä:

Toiseen, next Kauhajoki?

- se olin minä, joka työnsin ala-asteen luokkaretkellä ujon ja hiljaisen tytön limsapulloon käpyjä aiheuttaen kyyneliä ja suuretsinnän rikollisen löytämiseksi. ei löytynyt syyllistä... :nolo:

- olin 15-vuotiaana kauneimmat joululaulut-konsertissa ja itkin.

- armeijassa ollessani karkasin kasarmilta noin kuudeksi tunniksi jäämättä kiinni.

- vihaan mustalaisia enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.

:wtf:

Tuo on sitä tosi rakkautta.
futschlach.gif

Ok, voisin itsekin tunnustaa muutaman jutun. :)

- Se olin minä joka rikoin sen wc:n (tosin vahingossa). En tiennyt, että sen päällä ei kestänyt seisoa.

- Se olin minä joka melkein vahingossa ajoin sen nuoren naisen yli joka ulkoilutti koiraa. Oli pimeää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom