- Ikä
- 37
Tunnustan kuseneeni toisen päälle saunassa
Tunnustan käyttäneeni ruokaöljyä liukasteena runkatessa
Hieno mies:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnustan käyttäneeni ruokaöljyä liukasteena runkatessa
Mä kusin kerran uimahallissa kiukaaseen ja lähdin vähin äänin pukkareille. Suihkussa oli vielä pari ukkoa, kello oli viisi ja uimahalli viellä neljä tuntia auki. Haju oli aivan sama kun heittää appelsiinimehua kiukaaseen (vai olikohan se omenamehu? Joskus kotona kokeillut...). Mahtoi seuraavilla saunojilla olla mukavaa:lol2:.
Jotain muutakin löytyy mut ei jaksa muistella, ensi kerralla sitten.
huomenna menossa parturiin ja aion värjäyttää blondeja raitoja mun tumman ruskeisiin hiuksiin ja muutenki otan varmaan jonku ihan Gay look tyylin hiuksiin:kippis1:
olen ollut antti tuiskun konsertissa
Tunnustan varastaneeni kaksi irtokarkkia kaupasta. Lisäksi yhden superpallon. En toki samalla kertaa, mutta kuitenkin. Olen myös ollut Indican ja Negativen ilmaiskonsertissa, enkä kadu.
En muista, tästä on jo sen verran aikaa. Taisi olla johonkin uravalintoihin ja jatko-opiskeluun liittyvä keikka, mutta varmaksi en uskalla mennä veikkaamaan...Power mover tapahtuma?
Tunnustan varastaneeni kaksi irtokarkkia kaupasta. Lisäksi yhden superpallon. En toki samalla kertaa, mutta kuitenkin.
Tunnustan pöllineeni karkkia duunipaikastani. Olin täysi-ikäinen, mutta vitutti vaan niin perkeleesti koko pulju ja mulkku pomo.Tunnustan varastaneeni lukuisia irtokarkkeja kaupoista.Pistääkö joku paremmaks?
Pöllin pullan. Mulkku pomo täälläkin :hyvä:Tunnustan pöllineeni karkkia duunipaikastani. Olin täysi-ikäinen, mutta vitutti vaan niin perkeleesti koko pulju ja mulkku pomo.
Pöllin pullan. Mulkku pomo täälläkin :hyvä:
Onko kukaan pannut pullaa vitutuksissaan?
Itse en ainakaan tunnusta.
Onko kukaan pannut pullaa vitutuksissaan?
No greippiä mä kerran yritin mut se oli ihan sähläämistä.Panetti krapulassa aivan saatanasti.:jahas: