Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan leikkineeni tulemista ja räkässyt muijan selkään ja sanonu "End of the game"

Mä kusin kerran uimahallissa kiukaaseen ja lähdin vähin äänin pukkareille. Suihkussa oli vielä pari ukkoa, kello oli viisi ja uimahalli viellä neljä tuntia auki. Haju oli aivan sama kun heittää appelsiinimehua kiukaaseen (vai olikohan se omenamehu? Joskus kotona kokeillut...). Mahtoi seuraavilla saunojilla olla mukavaa:lol2:.
Jotain muutakin löytyy mut ei jaksa muistella, ensi kerralla sitten.

Mä kusin kerran uimahallissa kiukaaseen ja lähdin vähin äänin pukkareille. Suihkussa oli vielä pari ukkoa, kello oli viisi ja uimahalli viellä neljä tuntia auki. Haju oli aivan sama kun heittää appelsiinimehua kiukaaseen (vai olikohan se omenamehu? Joskus kotona kokeillut...). Mahtoi seuraavilla saunojilla olla mukavaa:lol2:.
Jotain muutakin löytyy mut ei jaksa muistella, ensi kerralla sitten.

Tulipa tässä mieleen, että joskus poikien kanssa tuhannen tuutissa heitettiin löylyä kotiviinillä. Voin kertoa, että haju pysyi huoneistossa ainakin kaksi viikkoa ja saunan kivet piti vaihtaa. Voi luoja mikä käry:urjo:

huomenna menossa parturiin ja aion värjäyttää blondeja raitoja mun tumman ruskeisiin hiuksiin ja muutenki otan varmaan jonku ihan Gay look tyylin hiuksiin:david::kippis1:

Tunnustan varastaneeni kaksi irtokarkkia kaupasta. Lisäksi yhden superpallon. En toki samalla kertaa, mutta kuitenkin. Olen myös ollut Indican ja Negativen ilmaiskonsertissa, enkä kadu. :nolo:

Tunnustan varastaneeni kaksi irtokarkkia kaupasta. Lisäksi yhden superpallon. En toki samalla kertaa, mutta kuitenkin. Olen myös ollut Indican ja Negativen ilmaiskonsertissa, enkä kadu. :nolo:

Power mover tapahtuma?

Power mover tapahtuma?
En muista, tästä on jo sen verran aikaa. Taisi olla johonkin uravalintoihin ja jatko-opiskeluun liittyvä keikka, mutta varmaksi en uskalla mennä veikkaamaan...

puotin pari raakaa kananmunaa hellan taakse yläasteella. kuulin muutama vuos sen jälkee isosiskolta että jokku oli löytäny mukavan yllätyksen sieltä sitte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom