Tunnustan...

Tunnustan, että mulla on semmonen tekniikka, että kun hiffaan hyvännäköisen mimmin kävelemässä ohitseni, käännän pääni jo valmiiksi kyseisen neiti-ihmisen poistumissuuntaan, jottei se ole niin ilmiselvää, että tsiigaan mimmin peräosastoa. Eli pyrin ts. välttämään "pää kääntyy"-ilmiötä, joka paljastaa mm. etelän hetelmien kuolaavan ilmeen, kun tsekkaavat satoa ostarin nurkilla.

Asiat hoidetaan hienovaraisesti tämän niinkin sikamaisen käytöksen kohdalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan, että mulla on semmonen tekniikka, että kun hiffaan hyvännäköisen mimmin kävelemässä ohitseni, käännän pääni jo valmiiksi kyseisen neiti-ihmisen poistumissuuntaan, jottei se ole niin ilmiselvää, että tsiigaan mimmin peräosastoa. Eli pyrin ts. välttämään "pää kääntyy"-ilmiötä, joka paljastaa mm. etelän hetelmien kuolaavan ilmeen, kun tsekkaavat satoa ostarin nurkilla.

Sama... Mutta yleensä mä kuljen niin omissa ajatuksissani, että ne pääsee puun takaa yllättään ja niskat sanoo poks

Tunnustan, että ostin eilen ~litran paketin Mövenpikin jäätelöä ja vedin sen ykkösellä. Sen jälkeen tuli hirvee morkkis ja oli sokerihumaloissa pakko lähteä salille meuhkaamaan.

Hieno mies, hieno mies!

Ite käytän samaa tekniikkaa. Mutta useimmiten käytän sitä tilanteessa, jossa istuskelen vaikka jossain penkillä. Sitten hyvä perse kävelee toisesta suunnasta, jolloin oma pää kääntyy jo valmiiks toiseen suuntaan. Toimii loistavasti!

Uskallan väittää, että kyllä tuon tekniikan huomaa ihan yhtälailla kuin pään kääntymisenkin.. :rolleyes:

tunnustan että olen usein niin ajatuksissani, että saatan katsella hieman liian pitkään naisen kaunista rintavarustusta. Sitten kyllä vähän hävettää kun tajuaa mitä on tekemässä, tietoisena osaan hoitaa sen homman (omasta mielestäni) huomaamattomasti.

Uskallan väittää, että kyllä tuon tekniikan huomaa ihan yhtälailla kuin pään kääntymisenkin.. :rolleyes:
Pistän aina sellasen välinpitämättömän ilmeen naamalle ja esitän odottavani jotain henkilöä, vaikka housuissa sykkii kahtasataa. Kukaan ei huomaa mitään. Riskinä tietty on, että kohde kääntyy ja saatat säpsähtää, jolloin paljastut. Mutta täytyykin oppia pitämään pää kylmänä ja eastwoodmainen tuijotus kasvoilla, niin mission accomplished. Päälle vielä pitää oppia varomaan, ettei heijari puhko kenenkään ohikulkijan silmää, kun oikein kuuma kissa sipsuttaa ohi läpikuultavissa, valkoisissa capreissaan.

Tunnustan että nyt 19 kesäisenä oon alkanut kusemaan seisoviltaan

Mäkin aloitin silloin. Lopetin kakskymppisenä :D

edit:

Lisätään pissatarinaa. teinipoikana keksittiin uimahallissa, että kun laittaa kaikki suihkut täysille niin lattialle tulee vesipinta jossa on mukava surffailla mahallaan. Mä sitten päätin kusta siihen lattille ja kylmän viileesti räkätin vieressä kun pojat surffaili keltaisessa aallokossa.

Kaverit ei olleet kovin tyytyväisiä kun ymmärsivät mitä nauroin.

Nyt on kyllä mies aivan samoilla linjoilla! :D

Mäkin aloitin silloin. Lopetin kakskymppisenä :D

edit:

Lisätään pissatarinaa. teinipoikana keksittiin uimahallissa, että kun laittaa kaikki suihkut täysille niin lattialle tulee vesipinta jossa on mukava surffailla mahallaan. Mä sitten päätin kusta siihen lattille ja kylmän viileesti räkätin vieressä kun pojat surffaili keltaisessa aallokossa.

Kaverit ei olleet kovin tyytyväisiä kun ymmärsivät mitä nauroin.

Pitkästä aikaa juttu jolle tuli naurettua huolella.
Mulla on vähän kieroutunut huumorintaju.

Toi tekniikka pitää testata, :david: minä kun en älynnyt tota ennen :D

Omistan pehmoleluja! :D ... :nolo:

Mulla on 5iven eka albumi.

51MMPbW-l6L.jpg

Tunnustan et viimeperjantai ku oltiin baarissa ja tuli otettua hiukan liikaa ni pääsin kaverin luokse yöksi ja sen mutsi oli laittanut mulle oman vierasängyn valmiiksi ni eiköhän meikäläinen laatannu sitten sinnekki mutten sanonut mitään vaan laitoin tyynyn oksennuksen päälle ja peittelin sängyn nätisti!:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom