Tunnustan...

Tunnustan et löysin mun broidin tekemät helvetin paskat räppi kokeilut ja suunnittelen jotain ilkeetä niillä lyriikoilla :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan että en menny neuvomaan vaikka eilen näin ku joku äijä teki sellasta runkkupenkkiä että oksat pois, painoaki oli tangossa 90 kiloa.

tunnustan että pidän itteäni huomattavasti parempana ja arvokkaampana kuin mitä 99%maailman populasta on. ja että käytän muita hyödykseni niin tehokkaasti kuin ikinä pystyn jäämättä kiinni ilman uskottavaa selitystä. mutta toisaalta oon aika ystävällinen.

Tunnustan runkanneeni koulubussissa useampaakin otteeseen

Ihan muitten katelles? :lol2:

Mä en ees kehtaa tunnustaa missä kaikkialla sitä on tullu vispattua. Tunnustan sen kyllä että ainakin neljänneltä/viienneltä luokalta asti sitä on tullu tehtyä :D

e. ja ekat hiplailut jo tarhassa

Tunnustan, että en ole käynyt salilla n. neljään kuukauteen.
Tunnustan, että huomenna alan uudestaan hyppäämään salilla (3 kertaa viikkoon)

Tunnustan, että lukiossa lähdin kesken ruotsinuusintakokeen hakemaan käytävältä reppuni, josta kaivoin esiin ko. kurssin kaikki muistiinpanot ja kirjat. Näin pääsi käymään myös yhdessä matikankokeessa. Läpäisin molemmat.

- Pannut pehmolelua.
- Pannut puusepän toimistossa puulankkuja. Isäni viereisessä huoneessa bisneksiä tekemässä ja minä viereisessä huoneessa housut nilkoissa :thumbs:
- Hajoittanut tälläisen madonkudontavehkeen eräässä käsityömuseossahttp://vaattojarvi.fi/koulu/kuvat/matonkudonta.jpg
- Varastanut rahaa vanhempien lompakoista.
- Yrittänyt myydä marihuanaa. Lensi kyllä roskikseen, kun ei käynyt kaupaksi :D
- Näpistellyt tiimarista herätyskelloja ja sytkäreitä.
- Kusen istualteni. Jos seisten aikoo kusta, niin se on varma, että ohi menee.

Nämä tulivat äkkiseltään mieleen. En ole näistä asioista ylpeä. Kaikki tilanteet olen tehnyt selvinpäin, täyttä ymmärrystä vailla :P

tiedän :wanha: postaus, mutta pakko kommentoida.

Kyllä sen pehmolelun nyt ymmärtää paneehan koirat, kissat ja muutkin pikku nisäkkäät nalleja tms., mutta lankkuja.. ei prkl:D

tiedän :wanha: postaus, mutta pakko kommentoida.

Kyllä sen pehmolelun nyt ymmärtää paneehan koirat, kissat ja muutkin pikku nisäkkäät nalleja tms., mutta lankkuja.. ei prkl:D

No, liity kerhoon. Parempaa kuin Margaret Thatcherin paneminen.

No, liity kerhoon. Parempaa kuin Margaret Thatcherin paneminen.

Täytyy pistää harkintaan:rolleyes: Oon tänään menossa Bauhaussiin. Siinähän olis tosiaan potentiaalinen paikka päästä otsikoihin ja ansaita se oma vartti kuuluisuutta :D

Tunnustan, että lukiossa lähdin kesken ruotsinuusintakokeen hakemaan käytävältä reppuni, josta kaivoin esiin ko. kurssin kaikki muistiinpanot ja kirjat. Näin pääsi käymään myös yhdessä matikankokeessa. Läpäisin molemmat.

Ei mutta tuo on oikein!Aina pitää yrittää jotain pientä vilunkia mitä tulee kouluhommiin.:rock:

Jos olen kavereilla (tai missä tahansa) dokaamassa, niin jossain vaiheessa rupean kusemaan lavuaariin pöntön sijaan.Sinne on niin paljon helpompi tähdätä.

Tunnustan harrastaneeni ratsastusta(5vuotta:jahas:)
Tunnustan runkanneeni koulubussissa useampaakin otteeseen
Tunnustan runkanneeni koulun vessassa
SAMAT!!11!!

Tunnustan kuseneeni toisen päälle saunassa
Tunnustan käyttäneeni ruokaöljyä liukasteena runkatessa

Panzerfaust & natural: -Olette varmasti suosittuja vieraita juomingeihin ystävienne luokse :)

tunnustan runkanneeni työpaikan vessassa, pihalla, päivystäjän pöydällä intissä, ja lähes jokaisessa paikassa mitä voi kuvitella :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom