Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnustan runkanneeni koulubussissa useampaakin otteeseen
tunnustan että pidän itteäni huomattavasti parempana ja arvokkaampana kuin mitä 99%maailman populasta on. ja että käytän muita hyödykseni niin tehokkaasti kuin ikinä pystyn jäämättä kiinni ilman uskottavaa selitystä. mutta toisaalta oon aika ystävällinen.
- Pannut pehmolelua.
- Pannut puusepän toimistossa puulankkuja. Isäni viereisessä huoneessa bisneksiä tekemässä ja minä viereisessä huoneessa housut nilkoissa :thumbs:
- Hajoittanut tälläisen madonkudontavehkeen eräässä käsityömuseossahttp://vaattojarvi.fi/koulu/kuvat/matonkudonta.jpg
- Varastanut rahaa vanhempien lompakoista.
- Yrittänyt myydä marihuanaa. Lensi kyllä roskikseen, kun ei käynyt kaupaksi :D
- Näpistellyt tiimarista herätyskelloja ja sytkäreitä.
- Kusen istualteni. Jos seisten aikoo kusta, niin se on varma, että ohi menee.
Nämä tulivat äkkiseltään mieleen. En ole näistä asioista ylpeä. Kaikki tilanteet olen tehnyt selvinpäin, täyttä ymmärrystä vailla :P
tiedän :wanha: postaus, mutta pakko kommentoida.
Kyllä sen pehmolelun nyt ymmärtää paneehan koirat, kissat ja muutkin pikku nisäkkäät nalleja tms., mutta lankkuja.. ei prkl:D
No, liity kerhoon. Parempaa kuin Margaret Thatcherin paneminen.
Tunnustan, että lukiossa lähdin kesken ruotsinuusintakokeen hakemaan käytävältä reppuni, josta kaivoin esiin ko. kurssin kaikki muistiinpanot ja kirjat. Näin pääsi käymään myös yhdessä matikankokeessa. Läpäisin molemmat.
Jos olen kavereilla (tai missä tahansa) dokaamassa, niin jossain vaiheessa rupean kusemaan lavuaariin pöntön sijaan.Sinne on niin paljon helpompi tähdätä.
SAMAT!!11!!Tunnustan harrastaneeni ratsastusta(5vuotta:jahas
Tunnustan runkanneeni koulubussissa useampaakin otteeseen
Tunnustan runkanneeni koulun vessassa