Tunnustan että minun tunnustukseni Jari Litmasen hiirimatosta FC Barcelonan ajoilta on täältä kadonnut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpa mullakin noita asioita joista en tule keskustelamaan.Tunnustan että en tule koskaan tunnustamaan tiettyjä tapahtuneita asioita kenellekkään.
Tunnustan että tulen "henkisesti kärsimään" siitä, että en kerro niistä kenellekkään.
On vaikeeta on.
..Tunnustan, että pidän itseäni keskivertoa parempana ihmisenä ja vihaan suunnattomasti kaupungilla juopottelevia nuoria...
Tunnustan, että olen noin 4vuotiaana käynyt kakalla autotallin takana ja pyyhkinyt perseeni kiviin.
Tunnustan, että alikunnioitan ihmisiä jotka eivät millään tavalla rääkkää itseään fyysisesti
Tunnustan, että olen masturboinut koulun wc:ssä yläasteella
Sinäkö se olit siellä pimeässä vessakopperossa? Pelästyin aikanaan, että se oli koulun talkkari. :wtf:En ole masturboinut koulun vessassa mutta tunnustan, että olen ottanut suihin siellä . Lukiossa tosin, en yläasteella.
Tunnustan, että muo vituttaa moni henkilö pakkiksella ja se että dinho10 floodii tähän topicciin.
En ole masturboinut koulun vessassa mutta tunnustan, että olen ottanut suihin siellä . Lukiossa tosin, en yläasteella.
Oot ällöttävä.:(