Tunnustan...

Tytteli sanoi:
Olen seurannut Kauniita ja rohkeita ihan alusta asti...:jahas:
Njoo.. Mä muistan katsoneeni Kaunareita 5v:stä alkaen. :nolo: Välillä tosin taukoja, mutta hyvin kestää kärryillä vaikkei joka jaksolle ehdikään. Netistä juonipaljastukset jne, tuttua, niin tuttua! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tytteli sanoi:
Olen seurannut Kauniita ja rohkeita ihan alusta asti...:jahas:

Joo, mäkin olin koukussa vielä vuosi sitten. Parhaillaan aina mummon kanssakin yhdessä noita katsottiin.. :lol2: Meillä oli kai yhteinen "harrastus."
Mut nykyään olen koukussa vain Salkkareihin. 24:n, Lost ja Suurin pudottaja on nykyään kans aina katsottava..

JMzz sanoi:
Tunnustan että teen joskus pakkomielteisiä juttuja, jotta saisin asiat mukamas toteutumaan halutulla tavalla esim. "jos ehdin noista liikennevaloista ennen kuin ne vaihtuvat punaiseksi saan tentistä niinjaniin hyvän arvosanan.." - säälittävää

JUMALAUTA!! Teen justiinsa samaa!! Ja se hävettää.
Olen luullut että kukaan muu ei tee moista.

Olen tehnyt sitä ala-asteikäisestä lähtien. No sen ikäiselle se kai on jotensakin hyväksyttävämpää ja luonnollisempaa, mutta että päälle 3-kymppinen jätkä vielä.

Onko pakkomielteisyys tuolle ihan oikea ja vissi diagnoosi?

terv. hullu :evil:

SerialLoser sanoi:
Onko pakkomielteisyys tuolle ihan oikea ja vissi diagnoosi?

terv. hullu :evil:
Kuulemma ihan yleinen lievä neuroosi, itselläni on tuo myös.

Pahemmaksi/vaarallisemmaksi se voi muuttua esim. auton ratissa (jos ehdin tuosta risteyksestä ennenkuin tää biisi loppuu..)

Glyptis sanoi:
Kuulemma ihan yleinen lievä neuroosi, itselläni on tuo myös.
Pahemmaksi/vaarallisemmaksi se voi muuttua esim. auton ratissa (jos ehdin tuosta risteyksestä ennenkuin tää biisi loppuu..)

Huh, thank fuck for that.
En harrasta sitä liikenteessä, ei mulla autoa olekaan mutta silloin kun oli niin en tehnyt sitä.
Mutta joskus teininä kun reenasin kotona painoilla,
niin tein jopa sellaista että kun mankka soi taustalla, niin piti saada toisto tehtyä ennen kuin piisi pääsee tiettyyn kohtaan, tai koko sarja valmiiksi ennen kuin piisi on tietyssä kohdassa.

Nykyään saatan tehdä niin että joku piisi soi päässä, ja mun täytyy esim saada avaimet taskusta ja avain lukkoon ennen kuin piisi ehtii tiettyyn kohtaan tai pitää ehtiä portaissa tietylle askelmalle ennen kuin piisi ehtii tiettyyn kohtaan...vittu mikä kaheli.

Ja tää on vielä oikeestas pientä, olen käynyt terapiassa 3 vuotta ja syön suomalaisfirman versiota prozacista.

JMzz sanoi:
Tunnustan tehneeni perkeleesti kaikkea pöljää ja sitten vielä saatan monesti muistella noita pöljäilyjä. Kun muistan jonkun älyttömän nolon tapauksen niin usein suusta pääsee jokin ulahdus tai kirous tai vastaava jostain kumman syystä..sitten saatan äkisti pudistella samalla vielä päätäni, parhaimmillaan jopa muiden ihmisten läsnäollessa.

Hei, mulla on ihan sama ongelma. Onkohan tälle syndroomalle joku nimikin?

-olen kussut kirkon seinään
-olen kussut housuuni
-runkkaan väh. 3 kertaa päivässä
-olen runkannut työaikana
-olen juonut työaikana
-joskus en edes halua pillua, vaan annan muijan runkata minua
-olen soitellut poliisille humalassa turhia puheluita
-olen ostanut kaljaa alaikäisille
-olen katsellut naisia kiikareilla kuumana kesäpäivänä. en runkannut samaan aikaan.
-olen seksihullu, mutta yritän esittää normaalia
-en ole käyttänyt koskaan ehkäisyvälineitä
-olen nukkunut työpaikan vessassa noin 5 tuntia
-asunnossani on ollut dildo. olen mies.
-olen ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä serkkuni kanssa
-olen syönyt hampurilaisia hautausmaalla. yöllä:D

kasaluita sanoi:
-olen katsellut naisia kiikareilla kuumana kesäpäivänä. en runkannut samaan aikaan.
Huolestuttavaa..tuo ei ole normaalia terveellä miehellä :D
Mulla ei oo oikein mitään tunnustettavaa nyt, mutta muutaman vois pistää:
- Olen heittänyt kännissä kaljapullon entisen kouluni ikkunasta läpi ja syyt sai kaverini.
- Olen koukussa kaikenmaailman paskasarjoihin esim: Everwood, OC, Tunteet pelissä jne.
- Lintsaan koulusta luvattoman paljon ja keksin mitä erikoisimpia tekosyitä.
- Olen seurustellut joidenkin muijien kanssa pelkästään sen takia, että saisin rönttöstä ja sitten heihin kyllästyttyäni jättänyt.
- Kaikki mahdolliset tutkielmien palautuspäivät jne. menee multa aina ohitse. Siis en saa niitä siihen mennessä valmiiksi, kun aloitan tekemään edellisenä iltana. Tässäkin jaksossa kusin yhden kurssin sen takia kokonaan ja toisesta tulee 1 numeroa huonompi mitä koe oli.

timse sanoi:
- Olen vietellyt entisen kaverin pikkusiskon
- ...ja jäänyt kiinni "housut kintuissa" (entinen tuon tapauksen jälkeen).

Saithan kuitenkin hoidettua hommat loppuun asti? Saithan Timse? Saithan???

Saithan...?

-Olen kussut kännissä sänkyyn useammin kuin kerran
- Olen pettänyt jokaista tyttöystävääni, paitsi nykyistä:love:
- Olen saanut kaksi kertaa pekkaa intissä (lue; viina)
- En saa koskaan tehtyä koulujuttuja deadlineen mennessä
- Mulla ei seiso kännissä (ehkä tämäkin on vain hyvä juttu?)
- Olen ajellut kainalo- ja pallinkarvat 16 vuotiaasta asti
- Minulla on fetissi naisiin stringeissä (paskapussit ei mulle käy)
- Minulla on alkoholiongelma (ei pysy hanskassa, päätyyn asti mennään jos vaan paalut riittää)
- Tykkään laittaa ruokaa
- heräsin sunnuntaiaamuna porraskäytävästä (jostain hevovitunjeestä) ja lompakkoa ei näy eikä kuulu:wall:

Suunnittelen aina välillä, riippuen kuinka paljon kyseinen henkilö on mulle lähiaikoina aukonut, miten hakkaisin eräästä ''kaveristani'' paskat pihalle. Vittu vituttaa kuunnella tommosta aukomista, tuntuu että kaveri on jostain kateellinen mulle. Kyllä kuittiakin kestän, mutta katkee se kamelinki selkä jossain vaiheessa.

- Meillä oli umpikyrvät naapurit pienenä, kerran kävin kaatamassa kilon sokeria naapurin miehen mopon tankkiin jota se käytti työmatkojen taittamiseen
- Joitakin vuosia nuorempi "kaveri" teki kiljua leikkimökissään, sain tietää siitä joten menin muutaman kaverin kanssa mökkiin ja kustiin kiljuihin.
- Lukio aikoina kävin melkein joka päivä varastamassa divarista cd-levyjä ja menin myymään ne läheiseen levykauppaan jotta sain ostettua millon mitäkin'
- Vanhemmillani oli kioski aikoinaan, kesällä kioskin karkkeja oli jemmassa ulkovarastossamme, söin ne kaikki 2 päivässä pois ja laitoin syyt naapurin tytölle.
- Joskus oltiin kavereiden kanssa rannalla jossa on myös venelaituri, sinne tuli vanha pariskunta jotka lähtivät reissuun veneellään, kaadoin papan bensatankkiin litran vettä kostoksi, harmitti kun itellä ei ollu venettä.

oishan noita muitakin ja pahempia mutta ne jääköön salaisuudeksi.

Kuminaama sanoi:
Suunnittelen aina välillä, riippuen kuinka paljon kyseinen henkilö on mulle lähiaikoina aukonut, miten hakkaisin eräästä ''kaveristani'' paskat pihalle. Vittu vituttaa kuunnella tommosta aukomista, tuntuu että kaveri on jostain kateellinen mulle. Kyllä kuittiakin kestän, mutta katkee se kamelinki selkä jossain vaiheessa.

Mullakin on aika usein samanlainen olo. Tekisi mieli vaan paiskoa kaikki seinään, kun ne ei usko puhetta vaan jatkaa vituuttamista.
Saattaa johtua näistä murrosiän hormoonijutuista. Muutenkin aika moni kaveri on melkos ilkeä ja agressiivinen aina välillä.

Kuminaama sanoi:

_Hc sanoi:
Mullakin on aika usein samanlainen olo. Tekisi mieli vaan paiskoa kaikki seinään, kun ne ei usko puhetta vaan jatkaa vituuttamista.
Saattaa johtua näistä :eek: hormoonijutuista.:eek: Muutenkin aika moni kaveri on melkos ilkeä ja agressiivinen aina välillä.

Suatana... :D

Kuminaama sanoi:
_Hc sanoi:
Saattaa johtua näistä murrosiän hormoonijutuista. Muutenkin aika moni kaveri on melkos ilkeä ja agressiivinen aina välillä.
Hmm...entäpä, jos sittenkin äiti ja sukulaiset oli oikeassa..? Proteiinihormoonit sekottaa pään ja tekee aggressiiviseksi! :eek:
Ps. On mullakin ollut ihan samanlaisia ajatuksia joistakin ex-kavereista. :evil:

Mä syön välillä xylitol-karkkeja vain sen vuoksi, kun on kiva piereskellä. :hyper:

Mä olen ollut sängyssä niin jurrit, että luulin naista toiseksi ihmiseksi seksin aikana ja tyttö vain innostui asiasta. :eek: :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom