Tulosten nousu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minua kiinnostaisi tietää miten teillä muilla nuorilla
on noi tulokset nousseet saliharjoittelun alkaessa?
Eli paljonko teillä vuodessa tulokset nousi penkissä,kyykyssä ja mavessa?
ja minkä kokoisia ja ikäisiä olitte? :kippis1:

Penkissä nousi todella epäsäännöllisellä harjoittelulla 40kg maximi vuodessa, nykyään treenaus ohjelmapainotteinen ja säännöllinen. Kyykyssä nousi sarjapainot 4kk 20kg, mutta tiedähäntä onko noi nyt niin hyvin nousseet, aika hidasta mielestäni.

silloin kun alotin käymään salilla joskus 7 luokalla ( jos sitä epäsäännöllistä kaverin autotallissa penkkausta voi siksi sanoa ) niin painot nousi vuodessa n 37,5kg -> n65-70kg tienoille.

Riippuen lähtötasosta, itellä esim penkki oli 35kg, oikealla treenillä ja ruokavaliolla olisin varmaan nostanu ekana vuonna tulosta jonku 60-80kg :D taisin nostaa vuodessa enkkaa ihan päin persettä treenaamalla ja syömällä semmoset 40kg.

kyykky tuli mukaan kunnolla vasta joskus 3v treenin jälkeen ( :D ), mutta se nous puolessa vuodessa 80kg-->160kg, tosin tohon vaikutti uusi vyö, parantunut tekniikka ja muut semmoset.

sehän näissä on just oleellista kun se penkki nousee yleensä sen 30kg vaan sillä että se tekniikka ees vähä harjaantuu.

Aika moni täysin aloittelija ja varsinkin nuori sellainen tuplaa voimatasonsa ekana treenivuotenaan. Edellyttäen tietenkin että hommat tehdään oikein.

Penkki 45kg -> 105kg 11 kuukaudessa
Kyykky 80kg -> 110kg 3 kuukaudessa
Veto 120kg -> 170kg 7 kuukaudessa

E. Ja ikää on noissa ollut 15-16 vuotta, pituus 175cm ja paino alussa jonkun 59-61 kiloa, nyt noin 78 kiloa.

Kyykky ja veto ei ole ensimmäistä kertaa kokeiltuja.

Pohjustusta:
Tuossa ysiluokal alussa, eli joskus 16.8 tai siinä, muutama päivä ennen sitä, oltiin lähdössä kaverin kanssa paikalliselta Essolta mopoilla. No siitä sitten 500m ajettii, ja sopimus oli mennä kaverille. Seuraavasta risteyksestä olisi sinne siis päässyt. Aloin siinä sitten kaartamaan, mutta kaveri oli saanut jostain käsityksen että mennään suoraan. Kaveri tulee mopolla 50km/h kylkeen. Mää lennän maahan, olkpää edellä -> solisluu poikki. Mopo kaatui polven päälle -> väänsi jalkaa -> Kierukka taittui itsensä päälle. Siitä sitten käsi kantositeeseen kuudeks viikkoo. Polvea lääkäri tutki viikon välein aina kun kävimme näyttämässä solisluuta ja ottamassa röntgenit solisluusta. Polvi ei menny suoraksi vaan oli koukussa, ja sattui niin vietävästi. Röntgenissä ei oltu nähty mitään vikaa polvessa. No kahdeksan viikkoa siinä sitten meni jalka koukussa käveltyä. Pikku hiljaa kipu antoi periksi ja jalka alkoi suoristumaan. Magneettikuvaukseen lääkäri lähetti. Todettiin että kierrukkahan siellä vittuilee. taas meni pari kuukautta ennen kuin pääsin leikkaukseen.

Joku aamu huomasin että tämä käsi josta solisluu oli mennyt poikki, oli aivan järkyttävän heikko. Koitin punnertaa sängystä ylös -> jäätävää tuskaa. Siitä se sitten lähti. 4x10 punnerrusta ja rinta niin kipee ja varsinkin ojentajat. Oikea puoli oli siis aivan olematonta. Ostin sitten käsipainon hong kongista. hauista sillä. noin 3kk punnertelin ja hauista tein. Sitten rupesimme käymään salilla kavereiden kanssa. Penkistä nousi 55kg.

Nyt on sitten 3kk käyty salilla ja penkistä nousi viime torstaina 80kg, joten kehitystä on tullut.

Polvi leikattiin muutama päivä ennen joulua. Ei mene vieläkään jalka täysin suoraksi, ja sattuu edelleen jostain kohtaa kun koittaa laittaa suoraksi. Polvet siis 30v aivan paskana. Pikku hiljaa isompia painoja kyykkyyn kunhan uskaltaa :worship:

Mulla nousi 32,5kg --> 42,5kg ja vuoden oon nyt salilla käyny. Missä ne mun "tuplaa vuodessa" tulokset on??!! ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En muista missä ajassa oma penkkitulos nousi sillon kasiluokalla 50kg->70kg mut ei siinä kauan menny, ja treenasin epäsäännöllisesti (en välttämättä edes joka viikko), hutasten ison luokkakaverin innostamana.Sitte nousi ysiluokalla tosta 85 kiloon josain puolessa vuodessa samalla harjoittelulla suunnilleen. Sitte se jämähti siihen loppuvuodeks :). Vasta nyt lukiossa rupesin harjoittelemaan sitäkin kunnolla ja nousi kymmenellä kilolla tulos (tosin aika pitkässä ajassa).Ja jämähti taas, kuten tänään huomasin. 100kg:sta jo kolmas yritys ja yhtä huonosti/hyvin meni ku ekalla kerrallakin joskus 2kk:ta sitten.Kyykkypainot on noussu kuukaudessa 45->70kg. Tosin alotin just kuukausi sitten ;). Yks mun luokkalainen treenaa kyykkyä 150kg:lla. Jonku aikaa sitte se teki 80:llä. On se saatanan ihmeäijä.Saman pituinen ku minä, painaa yli kymmenen kiloa enemmän eikä oo yhtään läski.

Puolessa vuodessa:

Penkki 60->115
Mave 120->180
Kyykky jäänyt väliin eturistisiteen katkeamisen vuoksi

jumalauta hurja nousu penkissä Juukerilla :itku:

siis saatana ku itse monen vuoden treenillä saa hikiseen ton penkiltä :D

5kk 2 kertaa viikossa penkki nous jostai 60 -> 100
Mavee en tee vieläkää..
Kyykkyä olen ruvennu vasta lähi kuukausina tekemää.. eli en mitää enkkoja siinä oo kokeillu tekniikka ensiks kunnol hanskaa :)
painoo löytyy 95:nolo: ja pituutta 175cm hirvee fatso en oo ENÄÄ...:D
Salia nyt takana semmone 8kk :)

2 vuotta pian treeniä takana... eka vuosi epäsäännöllistä ja siihe sitte vielä kesäloma taukoo.
penkki nousi ekana vuonna 40-65 olin tuolloin lukion 2 luokalla
tällä hetkellä penkki o noussu kevään 65kg:n ykkösestä -> 80kiloon jollai sain 2x6, ykkösestä ei tietoa
mavea 100 kilolla joku 5 toistoa
tällä hetkellä ikää 18 pituus 175 ja paino siinä 70

Juukeri sanoi:
Puolessa vuodessa:

Penkki 60->115
Mave 120->180
Kyykky jäänyt väliin eturistisiteen katkeamisen vuoksi

Kyl on aika pirun kova penkkikehitys! Minkälaisella ohjelmalla oot tehny?

Vähän yli puolvuotta "kovaa" treeniä pohjalla. Sitä ennen kunha vaa pumppailua.
Kyykkky: tanko 6kk---> 100kilol sarjat
mv: tanko 6kk ----> Pikkasen päälle 100kilol sarjat
penkki: 73kg 6kk -----> 90kg

Omapaino 72kg 6kk----> 86kg ja pituutta on 198cm
Esimerkiksi kohdistettuja haukkareita tulee vedettyä nykyään 22kilolla, joskus aluks 12,5kilol.

Oi saakeli oot mallikkaan mittanen äijä!!! Hoikka oot, kuten minäkin. Tohon vaan 20kiloo lihasta ni oot melkonen ilmestys eikä tuu kaikki nassikat hyppiin silmille :D Mä jäin tähän 185 senttiin ni ei musta mitään körilästä taida tulla...

njietro sanoi:
Mä jäin tähän 185 senttiin ni ei musta mitään körilästä taida tulla...

JÄIT????????Tos lukee et oot 16 vanha,oot iha,ku yks meiä 14 v luokkalaine,joka väittää ettei enää kasva:D

Suositut

Back
Ylös Bottom