tulokset nousee liian hiitaasti?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:worship: Jeps... oon n.16 vuotias jeppe ja mun ongelmana on penkki tulos joka on aivan ällistyttävän...... surkea.. aloitin salilla käymisen viime marraskuus ja nyt sitä ollaan kohta vuosi salilla rampattu ja penkki tulos on noussut vaivaiseen 72,5kg.. kin aloitin niin nostin noin 60kg.. oon kättänyt alusta asti kaikkia protskuja esim. fastia, nutriplussaa... ja muutenkin syönyt ihan hyvin.. :itku: eikä siin viel kaikki... mun rintalihakset kehittyy jostai syystä vain sivuille ja jättää tyhjän kuopan sivuille...... mut on toki kehitystäkin tullu... :piis: olisin kiitollinen jos saisin apua teiltä kyseiseen ongelmaan... :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
:kippis1:

Mitenkäs sun paino on noussut? Mä epäilen, että tässä on takana taas kerran se, että kuvitellaan syövänsä hyvin, mutta tosiasiassa syödään kuin varpunen:jahas: Ja toinen tärkeä asia on venyttely????? Laita esimerkki päivän ruokailuista ja se treeniohjelmasi niin niistä jo pystyy kertomaan aika paljon......

Voimatasoa ei mielestäni mitata pelkällä penkillä, paitsi jos kisaamaan meinaa siinä lajissa ruveta. Jos sinulla on esim. huonot välitykset penkkiin ja se ei yksinkertaisesti ole sinun lajisi, niin penkki on huono kehityksen mittari.

Yhdyn edellisiin. Ruokavalion jälkeen pitäisi katella sitä treeniohjelmaa, ettei olis vaan pelkän penkin hinkkaamista koko treeni. Miten muut tulokset on kehittyneet?

Niin ja niitä hymiöitä voi käyttää vähän säästeliäämmin...

JATKOA TOHON YLIMPÄÄN... EN OSANNU MUOKATA TOTA...
teen tiistaisin,keskiviikkoisin ja perjantaisin rintaa...

dippi 10x10
ristikkäis talja 3x15
3x10
vipunosto taakse 3x10
penkki 2x5
1x2
3x1

niin ja se ruokavalio...
aamupala: muroja, leipää
kouluruoka
ennen treenejä.. proteiinijuomaa, energiajuomaa, 1-2 kananmunaa, leipää...
treenin jälkeen: proteiinijuomaa, raejuustoa, 1kananmuna, normaali atreria, leipää ja paljon nestettä
ennen nukkumaan menoa jotain mitä naama vetää....

pistäkää vain jos jotai puutuu tai on liikaa tai jottain... :thumbs:

Ja miten se muun kropan laita, jää sitten treenaamatta kun ei ole niin tärkeä vai? :david:

Edit: ja tossa tulee yhdessä treenissä jo sarjoja parin viikon rintareeneille, eli ei mitään tolkkua siinäkään.

No ei se kumma ole jos ei rinta kehity tollasella ylen hinkkaamisella...Ja ruokaahan on törkeästi liian vähän...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rintaa tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina?? Pistä koko ohjelmasi näytille vaan. Mulla junnas vuosi sitten penkki 110kg:ssa ja en millään saanu nostettua sitä maksimia. Syy siihen oli että treenasin liikaa rintaa. Nykyään teen maanantaisin ja torstaisin rintaa. Maanantaisin penkki 2x6 ja torstaina en tee penkkiä ollenkaan ainoastaan apuliikkeitä. Nyt tolla 2x6 zydeemillä on penkki lähteny nousuun. Kyllä se siitä!

Edit: kijotus virjeet

Ja aika pitkiä sarjoja jos haluut penkkitulostas nostaa siis lisää voimaa niin toistojen määrä 3-6 voi olla ihan hyvä.

juu toistoja lisää penkkiin ja minusta tuon penkin voisit pehdä vaikka ensimmäisenä lämittelyjen jälkeen. voisit melkein minusta laittaa koko viikon ohjelman tänne, niin näkisi missä mättää, vaikkakin yksi suuri osatekijä on tuo syömäsi ruoan määrän vähyys.

Vähemmän treeniä rinnalle ja enemmän ravintoa, lepo ja palautumisaikaa treenistä.

oletko ajaitellut sitä että jos treenaat rintaa tiistaina ja sitten heti uudestaan keskiviikkona, niin missäs välissä sen lihaksen pitäis kasvaa ? se kasvaa levossa, reenaa 1 kerta viikossa jokainen lihas... hyvä tulee...

Eh, ruokailu on yksi miinus. Samaten jos rinnan väännät 3xvko kovaa ja sitten ihmettelet miten se ei kehity. Itse treenaisin minkä tahansa lihasryhmän korkeintaan 2x vko (jos tehdään kovaa joka kerta, hst laskuista pois ;) ) ja silloinkin toisen vähän kevyemmin. Pohkeita vetelen 2x kiertoon tällä hetkellä toinen kovempi ja toinen kevyempi taikka siten niin että toisella kerralla istuen pohkeet ja toisella seisten. Aamulla kunnolla safkaa. Proteiini pitoista semmoista. Minulla tuo ruokailu menee tällä hetkellä 5-6 ruokailua+ palautusjuoma treenipäivänä, lisäks jotain maitolaseja yms. sinne tänne.

- tee vähemmän kertoja viikossa rintaa (kyllä, yksikin päivä riittää)
- tekniikka kuntoon, mieti mikä on heikoin kohtasi juuri penkissä -> vahvista sitä
- älä kokeile maksimia joka viikko!!! kuulostaa siltä kuin kokeilisit 3x viikossa penkkiykkösen, maksimia kokeillaan kerran kuussa tai miksi edes niin usein.
- tee järkevästi toistoja, 2-4 sarjaa toistot 2-6 pidempiä et tarvitse jos haluat tulosta nostaa. treenipainot 75-90% (yksilöllistä, itse pidän lähellä 90%)
- älä tee failureen asti, jätä hieman varaa (paitsi siinä maksimiyrityksessä tietty)

mutta tosiaan mieti missä kohtaa tanko liikkuu kevyesti, milloin nopeasti ja milloin ei lainkaan. esim jääkö tanko heti rinnalle vai onko vaikein kohta vasta kun rasitus siirtyy ojentajille.
ravinto on toki tärkeää mutta hyvällä treenillä kyllä penkkiä nostaa vaikka ruokapuoli ei aivan tiptop olisikaan. bodareillahan tuo syöminen on niin todella tarkkaa, ei penkkaajilla :D

Tuon ikaisena voimatasot nousee ihan jo pelkastaan lukemalla Pakkotoistoa. Pahasti pitaa olla treenit ja syomiset pielessa jos ei tulosta synny.

Kerran viikkoon se rintatreeni ja sikana ruokaa lisää. Treenaat sen rinnan niin kovaa ettei tee mieli sitä penkkiä joka päivä hinkata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom