tulokset nousee liian hiitaasti?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ma:rinta,hauis
Ti: jalat
To: Olkapäät,ojentajat
Pe:selkä

Tolla teet .... ja jos siltä tuntuu niin tee pakkotoistoja jne. .....
Ja vastaan jo seuraavaksi kyllä yksi päivä rinnalle riittää ..... teet 9-12 KUNNON sarjaa ..... kaveri nostanut penkkiä 62,5 kg-> 95 kg tän vuoden helmikuusta tähän hetkeen .....ja muutkin menny mukavasti eteenpäin kuten kyykky 80-> 150 mave 90->160 kg ....

Kivikylmä88 sanoi:
siinä oli vaan mitä teen rinnalle :wall: .... kaikki treenaan läpi tottakai...

Kiinnostaa entistäkin enemmän se sun treeniohjelma. Jos kerran ehdit tollaset setit vetää rintaa jokaviikko ja muun kropan treeni on suhteessa kunnossa, niin taidat viettää salilla 3 tuntia päivässä... :jahas:

Treeni

undefined :whip:
:confused: salilla menee yleensä se 3tuntia... joskus voin olla 4-5 tuntia..
aika hullua...

se treeni listan näyttäminen on jokseen vähän vaikea näyttää ku treenaan yleensä ne paikat jotka eivät ole kipeinä... on mulla yks lista jo mut se ei toimi ku kaikki paikat menee aiva jumiin ja silleen... minkä lainen treeni ohjelma mulle sopis? salilla käyn ma-to ja joka toinen viikon loppu käyn myös pe ja la...
eli ei pahemmin mitään palautumus aikaa...
undefined

Lisätään nyt vielä se, että kyllä ne tulokset voi nousta tiettyyn pisteeseen vaikka sitä rintaa treenaa 'liikaakin' viikossa. Tosin omalla kohdalla kehitys oli poikkeuksetta hidasta ja en myöntänyt itselleni että vika on liian suuressa rasituksessa.
Mutta kun aloin treenaamaan kerran viikossa penkkiä niin tulokset nousi todella paljon nopeammin sen jälkeen.

edit: kun luin ton sun uusimman viestin, niin ei ihme ettei penkki nouse nopeammin :D

missä ruoissa on eniten protiinja ja hiilihydraatteja?? iltasin vetelen yleensä munakkaita, ruisleipiä ja raejuustoa.... ei mun pitäis pistää treeni ohjema uusix.... onko tuo alla oleva tehokas treeniohjelma?

Kivikylmä88 sanoi:
totta se on.... onnexi löysin googlesta tämmösen sivun... itse asiassa etsin samaista tietoa sieltä.....
:wall: , noh.....on tuohon tullut itsekkin syyllistyttyä, tosin mulla ei mennyt aikaa salilla kuin vain reilu 2tuntia :D Nyt menet tonne ja tongit sieltä itelles järkevän ohjelman. Ja kokeilemalla se selviää mikä sulla toimii, mutta älä nyt ota sitä ohjelmaa periaatteella mitä enempi sen parempi koska näin ei tässä tapauksessa ole. Sit menet tänne ja luet läpi. Näillä eväillä ja omatoimisuudella eli lukemalla palstaa ja käyttämällä söörtsiä (hakua) pääset alkuun. Onnea valitsemallesi tielle :kippis1: Lue erityisen tarkkaan tämä postaus, siinä kaikki perusasiat on väännetty rautalangasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kivikylmä88 sanoi:
missä ruoissa on eniten protiinja ja hiilihydraatteja?? iltasin vetelen yleensä munakkaita, ruisleipiä ja raejuustoa.... ei mun pitäis pistää treeni ohjema uusix.... onko tuo alla oleva tehokas treeniohjelma?

Tämä on ihan pätevä jako ja täällä on hyviä esimerkkejä ton jaon toteutuksesta todella paljon. Joka toinen päivä salilla on hyvä tahti kun sulla ilmeisesti on mahollisuus käydä myös viikonloppuisin.

Aluksi voi tuntua hullulta olla salilla vaan se tunti kerrallaan jos oot tosissasi ollut siellä 4-5 tuntia. Mutta ruokailu kuntoon vielä niin tulet todennäköisesti yllättymään positiivisesti.

Kivikylmä88 sanoi:

Toi on toiminu mulla ainaki tosi hyvin. Siellä salilla ei tosiaan tarte viettää ku se tunti. Sen ajan jonka ennen olisit viettäny siellä salilla voit käyttää vaikka pakkiksen selailuun. :)

Tä?? tunnin!!?? tänäänki olin (pe) 3tuntia... tein selän ja hauikset... kova oli treenit... tuleeko voimaa enemmän jos treenaa 3tuntia tunnin sijasta?
:urjo:

Niin tunti riittää ja jos lisätään tuohon vaikka alkulämmitelyt ja loppuvenyttelyt niin ei sitä aikaa mene siltikkään kuin 1,5h MAX! Jos olet treenannut 3-4h niin silloin et ole todennäköisesti treenannut riittävän lujaa. Esim jalkapäivänä saan jalat siihen kuntoon jo vajaassa tunnissa ettei mieli tee lisää. Ja kuinka pitkiä palautuksia teet. Jos tauot sarjojen välissä ovat luokkaa 4-5 minsaa niin tiputa ne 1-2minuuttiin tai jopa lyhyempiin riippuen liikkeistä.

(ja kannattaa pikkusen katsoa mitä kirjoittaa, sulla tulee ihan helvetisti kirotusvirheitä)

ps. se on drink beer eikä drikn.

Kivikylmä88 sanoi:
DRINK BEER!!! DRIIIIINNNKKKKKKKK!! OKAY!!

olin tunnis jo aiva naatti mutt velelin eedee:tä..... 3pulloa meni komeasti
Treenaa vaan tunti kerralla ja vedä se edi puoli tuntia ennen reeniä.
[SUOMENNETTUNA]Tiivistä harjoitustasi[/SUOMENNETTUNA]

Kivikylmä88 sanoi:
DRINK BEER!!! DRIIIIINNNKKKKKKKK!! OKAY!!

olin tunnis jo aiva naatti mutt velelin eedee:tä..... 3pulloa meni komeasti

:david:

Jos sä oot tosissas niin nouseeko hissi nyt ihan varmasti ylös asti?

En nyt oikeen ymmärrä... luuletteko et puhun paskaa? Otan tän asian aika vakavasti koska tämä on lepiharrastukseni... tai voisin sanoa "velvollisuus".. onko muuten rasva pahasta... eikö ne ny salilla pala pois... ku tuli mieleen ku katoin yhtä palstaa ja siin sanottiin et rasvan pitäis jättää pois...

kuinka monta toistoa hauikselle muuten pitäis oikein tehdä että tulis sitä niin sanottua voimaa?

:anssi:

Back
Ylös Bottom