Tulokset ja Intti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPower
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lihat pystyy vähintääkin ylläpitämään naurettavan helposti kun vaan treenaa vapaina viikonloppuina. Tietysti jos on pakko mennä ryyppäämään, niin sitten kannattaa vaan ottaa intti lunkisti ja treenata sitten kun armeija on ohi.

Ite treenasin koko intin normaalisti kaksjakoisella neljä kertaa viikkoon. Kohtuullista kehitystäkin tapahtui. Mm. etukyykyssä nousi sarjapainot 20 kiloa.

Itselläni tulee nyt kohta puoli vuotta täyteen intissä ja toiset vielä edessä. Reenaillu olen intissä 2x viikkoon 1-jakoisella ohjelmalla, tavoitteena maksimivoiman hankinta kyykkyyn, penkkiin ja maveen.

Kyykyssä tein uudet sarjaennätykset, samoin penkissä ja maastavedossa. Voimaa voi helposti kehittää tuolla intissä. Kroppakin on kiristinyt aika hyvin. Alokaskaudella lähti ~5kg ja sen jälkeen on tullut jotain 6-7kg lisää.

Jos vain jaksaa käydä parikin kertaa siellä puntilla ja tekee kovan reenin ja syö ainakun mahdollista mahan täyteen niin ei siellä tulokset ainakaan tippumaan pääse hirveästi.

Onpas tutun kuulosia nikkejä.. sanokaa nyt vielä että asutte tampereella

Tampereella asun, mutta Parolannummella olen asevelvollisuuttani suorittamassa. Sali siellä on kohtuu pieni. Kyykkytelineitä 2kpl (toisessa vain peili), penkkipunnerrustelineitä 3kpl, käsipainoja aika suuriin kilomääriin asti. Yks monitoimilaite jossa voidaan tehä ylätaljaa & alataljaa sekä rintalihasta (PeckDeck?), Ranskalaista punnerrusta varten omat tangot, penkkejä, vatsalihasten tekoja varten varmaan joku 5 penkkiä, yksi jalkojen ojennuslaite, takareisilaite maaten, Pohkeille oma laite, Prässi, kuntopyöriä, soutulaite, sitten laite jolla voidaan tehdä vaikka ristikkäistaljaa. Taitaa olla vielä Davidin laitteita jos oikein muistan. Hyvä valikoima ja olen ihan tyytyväinen saliin.

Lähin inttiin sillä asenteella että pitäisin suurimman osan lihasmassasta ja nostan ehkä vähän aerobista kuntoa siinä ohella (pakosta).
2 jakoisella ohjelmalla treenasin läpi melkeen aina kun vain pystyi/pääsi salille menemään.

Söin aina kunnolla ja joka ateria n.1l maitoa 2 täyttä lasia.

Lopputulos: 8 päivä tammikuuta kotiudun 6kk palveluksesta: Paino ennen 85k (todella vähän ylimääräistä) Nyt: 79kg (mahasta saa jo kunnon otteen :D )
ehkä olisi pitänyt jättää vkl ryyppäämiset vähemmälle, mutta nopeastihan sitä pääsee takas kuntoon. :|

Asento!

Itse voisin vähän päivitellä fiiliksiä tänne, nyt kun komeasti jo taittunut P-kausi päätökseen ja E-kausikin jonkin matkaa jo lähtenyt käyntiin. Ennen palvelukseen astumista mietin stressailin ihan samaa, mitä monet muut täällä. Eli kuinka tulokset tippuu? Lähteekö joka ainoa lihassolu kiitämään? Jaksaako siellä treenata? Miten saa syötyä?

Otin kauheat paineet kaikesta ennen tammikuun 11. päivää. Pelkästään reilun 2kk aikana mm. penkki tippunut 135 kilosta n. 110 kiloon. Lihaa varmaan lähtenyt vähän, vaikken itse ole mitään eroa huomannut. Itse asiassa, jos ihan totta puhutaan, sitä lihaa lähtee normaalilla treenaajalla reilusti vähemmän, kuin mitä luulisitte! Mielestäni se pienin asia, mistä stressata. Jalkoja en ole edes harkinnut tekeväni, sillä lähes jokaiseen aamuun kuuluu aivan helvetillisperkeleellisen inhottava aamureippailu, joka olisi aivan mielettömän kipeää jalat kipiänä. Sali myös löytyy, mutta yllättävän paljon vähemmän siellä edes jaksaa käydä, verrattuna siviiliin. Kulutus ei ole mitään _mieletöntä_, että ei voisi mennä, mutta te jotka stressaatte tulevaa, niin luottakaa tähän: ette tule käymään armeijassa salilla yhtä usein kuin siviilissä! Lupasin itselleni saman, ja syön joka ikisen sanan väitteestä. Mutta jos totta puhutaan, ei sitä edes siellä jaksa miettiä. Ja mitä ruokapolitiikkaan tulee, niin proteiinia saa ihan suhteellisen hyvin. Omaksi onnekseni olen vielä Keuruulla, jossa on maan paras muonituskeskus. Ruokaa saa riittävästi ja omien lisäravinteiden ottaminen mukaan ei ole kiellettyä, joten tästäkin huoli pois pallopäät.
Pointtina siis on vakuuttaa, että kaikista lupauksista ennen armeijaa vain murto-osa on pitänyt tähän päivään asti, mutta voin vannoa, että ei haittaa yhtään. Täysin turha stressata tuloksia ja vastaavaa, koska normaalilla ylläpidolla pysytte ihan taatusti lähes samassa kunnossa, ellei jopa jäntevämmässä kunnossa kohtalaisen suuren aerobisen kuntoilun ansiosta. Keskittykää maksimissaan ylläpitoon ja ottakaa intti kunnolla älkääkä perseilkö.

Lepo...

Kyllä tuolla pärjää, mutta ei tuolla kyllä kehityksestä juuri pysty unelmoimaan. En tiedä sitten millaista homma on johtajuuskaudella puolen vuoden palvelun jälkeen. Ainakin yhdelle tutulla alikilla oli tuota luppo aikaa varsin hyvin, joten ehkä on jotain toivoa. Tää on vaan osa elämää ja välillä meille hurjille (tosin itse en ole hurja, enkä tule koskaan olemaan) on ihan hyvä ottaa rennosti salitreenin suhteen ja keskittyä johonkin muuhun. Siviiliin päästyä sitten voi ihan tarpeeksi miettiä niitä treenejä ja kehittymistä. Se on vaan 0,5-1 vuotta elämästä, eli noin 30-35 treeni vuodesta se yksi pois, ei juuri hirveän paha. Joku nokkela voisi laskea, jos kerran kuussa joisi kunnolla paljonko menisi päiviä hukkaan tuossa 35 vuodessa palautumisesta. Sekin voi olla aika hurja määrä "aamuja" jolloin oisi tiennyt mitä teki viime iltana. Ei sitten pojat vakavissaan tuota vikaa lausetta, mutta sitä voi miettiä.

AutoK, Parolannummi. Oon kerenny käymään ihan alusta asti ja jaksanu hyvin vääntää. Tuloksetkin on vaan noussu. Stressasin kanssa alkuun aika paljon että miten äijän käy, mutta oon ollu erittäin tyytyväinen siihen, että tulokset on noussu tasaseen tahtiin. Kai se on aika paljon ittestä kiinni että jaksaako enää illalla lähtee, vai valitseeko rötväyksen. Ite oon käyny ja hyvin jaksanu. AUK:n aikana kerkes kanssa ihan hyvin käymään. Tietty on joitain viikkoja, että on mettässä sen 5pv niin ei siinä oikein voi reenata.

Itse palvelin Kainuun prikaatissa veekoossa ja aukkikin tuli käytyä. Joka ilta löytyi aikaa treenata ja niin sitä treenattiinkin. Ruokaa tuli syötyä niin paljon, kun nassuun vaan mahtuu. Proteiinit tuli kylläkin hommattua lisäravinteista, koska tunnetusti intin ruuat on melkoista pullamössöä.
Lähtötastosta sen verran ennen armeijaan menoa, että salilla tuli käytyä 3kertaa viikossa noin vuoden ajan. Painoa 78kg ja pituutta 184cm.

Ennen inttiä:
-Painoa 78kg ja pituutta 184cm.
-Penkki max. 85kg. 62,5:kg:llä noin 10 (melko tiukka)
-Mave 110kg 1x8
-Pystypunnerrus kp 20kg/kp
-Leveä myötäleuka, tais mennä 2 :D

Intin jälkeen:
-Painoa 84kg
-Penkki max. 110kg, 7x90kg
-Mave 150kg 1x8
-Pystypunnerrus kp 30kg/kp
-Leveä myötäleuka 8x10kg+omapaino

Kyllä siellä intissä voi kehittyä, jos vaan innostusta ja halua löytyy!! :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen aika paljon sairaana. Tääkin kolmen viikon jatkuva pieni räkätauti alkoi sen jälkeen kun olin viikon vuodeosastolla kuumeen takia. Muutaman päivän oli yli 38. Salilla olen mahdollisuuksien mukaan käynyt ja tällä hetkellä penkki ja kyykky -15kg sarjapainoista ja tumpusta lähteny sentin verran :dance:

jos treenipäiviä olisi viikossa vaan yksi (lomilla), niin minkälaista ohjelmaa kannattaisi tehdä? viikolla ei paljoa jaksa/huvita lähteä salille. saako yhdellä päivällä viikossa mitään aikaan vai onko se yhtä tyhjän kanssa?

jos treenipäiviä olisi viikossa vaan yksi (lomilla), niin minkälaista ohjelmaa kannattaisi tehdä? viikolla ei paljoa jaksa/huvita lähteä salille. saako yhdellä päivällä viikossa mitään aikaan vai onko se yhtä tyhjän kanssa?

Totta kai edes yks treeni on parempi kun ei mitään. 1-jakonen on tässä tapauksessa ainut järjevä. Itse tekisin näin:

Kyykky / Etukyykky
Mave / SJMV
Penkki
Leuat eri otteilla / Kulmasoutu
Pystypunnerrus / Dippi
+vatsoja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom